اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003065151516548

یک سایت عالی رایگان با وردپرس بسازید

وردپرس چیست؟ چطور با وردپرس سایت طراحی کنیم؟

کد: 140003065151516548

https://bit.ly/3i96j3Q

، زنجان , (اخبار رسمی): شاید در سطح وب با واژه وردپرس مواجه شده اید و این سوال که وردپرس چیست؟ مواجه شوید. امروز در این مقاله آموزشی قصد داریم تا شما با سیستم مدیریت محتوا وردپرس بیشتر آشنا کنیم و در مورد مزیت‌های آن برای شما توضیح دهیم. در حال حاضر داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری یکی از ملزومات است.

وردپرس چیست؟ چطور با وردپرس سایت طراحی کنیم؟
اگر یک سایت برای خودتان راه اندازی میکنید، شاید با واژه وردپرس مواجه شوید و این سوال که وردپرس چیست؟

اگر بخواهید یک سایت برای خودتان راه اندازی کنید، شاید با واژه وردپرس مواجه شوید و این سوال که وردپرس چیست؟ مواجه شوید. امروز در این مقاله آموزشی قصد داریم تا شما با سیستم مدیریت محتوا وردپرس بیشتر آشنا کنیم و در مورد مزیت‌های آن برای شما توضیح دهیم.

در حال حاضر داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری یکی از ملزومات است. به قول آقای بیل گیتس مدیر عامل شرکت ماکروسافت اگر کسب و کار اینترنتی نداشته باشید به زودی کسب و کار شما ار بین خواهد رفت.

برای این که بتوانید کسب و کارتان را اینترنتی کنید، باید یک سایت اینترنتی برای خودتان طراحی کنید. روش‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. قطعا روش‌های مختلفی همچون برنامه نویسی نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که، با آن قادر خواهید بود هر سایتی را بدون دانش برنامه نویسی ایجاد کنید.

چرا باید بدانیم که وردپرس چیست؟ و چرا باید از این سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت استفاده کنیم؟ دقیقا در این مقاله قصد داریم تا جواب این سوالات را بدهیم؟

وردپرس چیست؟ چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

همان طور که در بالا گفته شد وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که، شما به کمک آن می‌توانید بدون دانش برنامه نویسی برای خودتان سایت طراحی کنید.

اگر از وردپرس استفاده نکنید، برای طراحی سایت یا باید خودتان چندین زبان برنامه نویسی را بیاموزید، یا این که با یک برنامه نویس قرارداد ببندید که برای شما سایت طراحی کند.

این روش‌ها نیازمند هزینه و زمان زیاد می‌باشد. در حالی که با وردپرس می‌توانید تقریبا بدون هیچ هزینه‌ای در عرض ده دقیقه سایت خودتان را طراحی کنید.

اگر دوست دارید با مراحل طراحی سایت بیشتر آشنا شوید می‌توانید مقاله چگونه سایت بسازیم؟ را مطالعه کنید.

چطور با وردپرس سایت طراحی کنیم؟

برای این که بتوانید با وردپرس برای خودتان سایت طراحی کنید، باید کار کردن با وردپرس را آموزش ببینید. با این که وردپرس یک سیستم ساده است، اما نکات زیادی برای طراحی سایت با وردپرس وجود دارد که نیاز به دیدن آموزش دارد.

برای کار کردن با وردپرس باید هسته اصلی آن را دانلود کنید. هسته اصلی وردپرس به صورت رایگان در سایت زیر قرار گرفته است. شما برای استفاده از هسته اصلی وردپرس نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد و هسته اصلی آن کاملا رایگان است.

دانلود رایگان وردپرس از سایت اصلی
https://wordpress.org/download/

اگر دوست دارید که بدانید وردپرس چیست؟ و دوست دارید به صورت کامل طراحی سایت با وردپرس را بیاموزید، می‌توانید دوره آنلاین نخبگان طراحی سایت را تهیه کنید.

وردپرس چه امکاناتی دارد؟

وقتی جواب سوال وردپرس چیست؟ داده می‌شود، سوال بعدی که ذهن اکثر افراد را درگیر می‌کند این است که، وردپرس چه امکاناتی دارد؟

باید بگویم که وردپرس به تنهایی امکانات خاصی ندارد و یک سیستم ساده وبلاگ‌دهی است. اما شما می‌توانید با نصب افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس، امکانات جالب بسیار زیادی را به وردپرس خودتان اضافه کنید.

بسیاری از افزونه‌های وردپرس هم رایگان می‌باشند. مثلا افزونه‌ای که امکان ساخت سایت فروشگاهی را به شما می‌دهد، ووکامرس نام دارد. اما بعضی از افزونه‌ها که امکانات خاصی دارند، پولی هستند.

افزونه‌های رایگان وردپرس در یک صفحه از سایت اصلی وردپرس به نام مخزن وردپرس قرار دارند که، برای دسترسی آسان‌تر شما لینک آن را برای‌تان قرار می‌دهیم.

لینک مخزن افزونه‌های وردپرس
https://wordpress.org/plugins/

آیا وردپرس امنیت دارد؟

وردپرس چیست؟ آیا وردپرس امنیت دارد؟ آیا وردپرس قابل اعتماد است؟ آیا با وردپرس به مشکل امنیت سایت برنخواهیم خورد؟

این سوالات در ذهن اغلب افرادی که با وردپرس آشنا می‌شوند، نقش بسته است. باید به شما دوستان عزیز بگویم، هیچ سیستمی به صورت صد در صد امن نیست و قابل نفوذ خواهد بود.

اما اگر شما نکات امنیتی را در اینترنت آگاه باشید و رعایت کنید درصد ایمن بودن سایت‌تان را جدای از سیستم مدیریت محتوا خودتان بالا خواهید برد.

اما نکته مهمی که وجو دارد، این است که وردپرس توسط یک تیم بسیار بزرگ پشتیبانی می‌شود. در نتیجه به صورت مرتب بروزرسانی شده و در این بروزرسانی‌ها مشکلات وردپرس حل می‌شود.

پس با این وجود می‌توان با خیالی آسوده از وردپرس برای راه اندازی سایت استفاده کرد. نکته جالب این که سایت کلیک طلایی که همین مقاله را مطالعه می‌کنید هم با وردپرس طراحی شده است.

نتیجه‌گیری:

در این مقاله سعی کردیم به سوال وردپرس چیست؟ پاسخ دهیم. در این مقاله قصد ما فقط آشنایی شما با سیستم مدیریت محتوا وردپرس بود. شما برای طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس تنها کافیست که کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا را بیاموزید.

منبع سایت: کلیک طلایی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلیک طلایی

کلیک طلایی یک پلتفرم آموزش بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ است. شما در کلیک طلایی از صفر با دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد. کارهایی از جمله شروع یک کسب و کار اینترنتی:( طراحی سایت، استراتژِی های بازاریابی اینترنتی و آموزش فعالیت در اینستاگرام) در کلیک طلایی از صفر تا صد به شما آموزش داده میشود. ما مفتخریم که حتی در این حوزه آموزش های رایگانی نیز تولید کنیم و برای کمک به شما عزیزان در ابتدای مسیر منتشر کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]