اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003095155016564

پولادین دژ: تولید کننده انواع سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی

کد: 140003095155016564

https://bit.ly/3pXb2HL

، تهران , (اخبار رسمی): با رشد و گسترش صنایع مختلف در جای‌جای کشور، ساخت کارخانجات و انبار نگهداری مواداولیه و محصولات اهمیت بسیاری پیدا کرده است. درحال‌حاضر شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت سازه‌های صنعتی فعالیت دارند اما در این حوزه، شیوه طراحی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و اجرای سازه‌های مختلف نقشی اساسی دارند.

پولادین دژ: تولید کننده انواع سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی
پولادین دژ: تولید کننده انواع سازه صنعتی

با رشد و گسترش صنایع مختلف در جای‌جای کشور، ساخت کارخانجات و انبار نگهداری مواداولیه و محصولات اهمیت بسیاری پیدا کرده است. درحال‌حاضر شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت سازه‌های صنعتی فعالیت دارند اما در این حوزه، شیوه طراحی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، بهره‌مندی از تجهیزات به‌روز و مدرن، شیوه ساخت و اجرای سازه‌های مختلف نقشی اساسی دارند. این اولین بار در خبرگزاری عصر ایران منتشر شده.

سوله

سوله یکی از سازه‌های صنعتی است که با تمرکز در ایجاد محیطی بدون نیاز به ستون میانی ساخته می‌شود. سوله‌ها معمولاً دارای دهانه بزرگی برای سهولت ورود و خروج کالا هستند، ازاین‌رو سوله یکی از پُرکاربرد‌ترین سازه‌ها در سراسر جهان خواهد بود که باتوجه به نوع صنعت و نیاز آن می‌تواند در ابعاد متفاوتی ساخته شود. از‌جمله مهم‌ترین کاربردهای سوله می‌توان به کارخانجات، آشیانه هواپیما، سالن‌های ورزشی و همایش، سالن اجتماعات و نمایشگاه، مرغداری و دامداری اشاره کرد.

سوله دارای اجزای مختلفی است که کیفیت، نوع طراحی و شیوه ساخت هر‌کدام از آن‌ها نقش مهمی در استحکام بنا و مقاومت آن در برابر بارهای وارده دارد. اجزای اصلی یک سوله شامل ستون، پروفیل، استراد، بادبند، رفتر، میل مهار، پیچ و مهره است. سوله‌ها به‌صورت‌کلی به دو دسته سوله‌های سبک و سوله‌های سنگین تقسیم‌بندی می‌شوند. از مهمترین عوامل قرارگیری سوله در یکی از این 2 دسته، میزان فولاد بکار رفته است. هرچقدر میزان فولاد مصرفی کمتر باشد، وزن کلی سازه کاهش پیدا کرده و ازطرفی مراحل ساخت و اجرا سریع‌تر انجام خواهد شد و هزینه نهایی نیز کاهش می‌یابد.

سازه‌های ساختمانی

وقوع جنگ جهانی دوم منجر به رشد و گسترش ساخت ساختمان‌هایی با اسکلت فولادی شد. با افزایش میزان تولید فولاد و به‌واسطه آن کاهش قیمت، سازندگان رو‌به‌سوی استفاده از فولاد در ساخت سازه‌های خود آوردند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از فولاد در ساخت سازه‌های ساختمانی، امکان بازیافت آن پس از اتمام عمر سازه است. نوع فولادی که برای ساخت هر سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد نقش مهمی در میزان تحمل بار و در نتیجه کیفیت و عمر سازه خواهد داشت. از مهمترین اجزای سازه‌های ساختمانی می‌توان به ستون، تیر اصلی و فرعی، بادبند، تیرچه، پیچ و مهره اشاره کرد. به‌جهت‌اینکه فولاد قابلیت شکل‌پذیری و چکش‌خواری بالایی دارد و جوش‌پذیر بوده و مقاومت نسبی و ضریب ارتجاعی بالایی نیز دارند، معمولاً برای سازه‌های ساختمانی بلند مرتبه استفاده می‌شود.

سازه‌های صنعتی

سازه‌های صنعتی به دو گروه اصلی سوله‌ها و استراکچر فلزی تقسیم می‌شوند. این سازه‌ها که معمولاً در یک یا دو طبقه با دهانه‌های بزرگ و سقف شیب‌دار ساخته می‌شوند برای صنایعی که نیازمند استفاده از جرثقیل‌های سقفی‌اند بسیار مفید خواهند بود. سازه‌های صنعتی برای امور خاصی در صنایع طراحی، ساخته و اجرا می‌شوند که از‌جمله ‌آن‌ها می‌توان به سازه‌های انتقالی (مانند کانال‌ها، خطوط انتقال نیرو و برج‌های نوری و دودکش)، سازه‌های مخصوص صنعت نفت و گاز و سیالات (مخازن ذخیره نفت، سیلوها، حوضچه‌های آرامش و برج‌های خنک‌کننده)، سازه‌های ساپورت- Shelter و نگهداری ماشین‌آلات تولیدی و فوندانسیون (به‌منظور نگهداری و ساپورت سازه اصلی) و سازه‌های حمل و نقلی (روگذرها، آب‌گذرها و سکوهای استقرار جهت تخلیه بار) اشاره کرد.

تیر ورق با جان سینوسی یا سین بیم (Sin Beam)

تیر ورق با جان سینوسی یا سین بیم (Sin Beam) یکی از انواع تیر ورق‌های فولادی با جان‌موج‌دار است که معمولاً از ورق‌های نازک ساخته شده و نیازی به سخت‌کننده‌های جانبی ندارد. به‌همین‌دلیل نیز استفاده از سین بیم در هر سازه‌ای منجر به کاهش چشمگیری در وزن‌ سازه خواهد شد. روی تیر ورق‌های سینوسی مجموعه پولادین دژ کاوه آزمایشات بسیاری انجام شده و نتیجه آن‌ها نشان می‌دهد که این تیر ورق‌ها مقاومت کمانش بیشتری در مقایسه با ورق‌های مسطح معمولی دارند. علت آن نیز موج‌دار یا سینوسی بودن سطح و طولانی‌تر بودن سطح تماس جان‌ تیر در معرض بار متمرکز است.

خدماتی که در فوق به ‌آن‌ها اشاره کردیم همگی توسط شرکت پولادین دژ کاوه (شرکت تولید کننده انواع سازه فلزی) ارائه می‌شوند. این مجموعه با پیشینه‌ای قوی در حوزه ساخت و اجرای سازه‌های ساختمانی و صنعتی، از بهترین متریال موجود در بازار و به‌روزترین ابزار و تجهیزات استفاده می‌کند و با مهندسان و نیروهای تحصیل‌کرده و خبره همکاری دارد که مجموع این موارد سه ضلع مثلثی هستند که پدکا را به یکی از بهترین‌های حوزه طراحی، ساخت و اجرای سوله، سازه‌های ساختمانی، سازه‌های صنعتی و سین‌ بیم تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پولادین دژ، به وبسایت این شرکت به آدرس www.pooladindezh.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پولادین دژ

پدکا (پولادین دژ کاوه) به پشتوانه سال‌ها تجربه در حوزه طراحی و ساخت انواع اسکلت‌های فلزی و استراکچرهای صنعتی، سازه‌های صنعتی عظیمی را برای صنایع مختلف و حیاتی کشور همچون کارخانجات بزرگ،پتروشیمی ها ، پایپ رک ها و صنعت نفت و گاز و کشتیرانی، اجرا کرده است. در این میان عواملی چون بهره‌مندی از امکانات کامل، مدرن و به‌روز در کنار همکاری با بهترین‌های صنعت طراحی و ساخت سازه‌های صنعتی، پیشرفتی قابل توجه را برای پولادین دژ کاوه رقم زده و این مجموعه را به یکی از بزرگترین شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشرو در حوزه ساخت انواع سازه تبدیل کرده است. شرکت پولادین دژ کاوه، به عنوان یک شرکت پیشرو و تکنولوژی محور در حوزه طراحی، ساخت و اجرای انواع سازه‌های فولادی فعالیت دارد. این شرکت هم‌گام با تغییرات در صنعت ساخت سازه‌های سنگین، بزرگ و بلندمرتبه در دنیا قدم برداشته و با بهره‌مندی از نیروی متخصص، کارکشته و مجرب تلاش کرده تا از تجهیزات و امکانات موجود برای ارتقای سطح کیفیت و خدمت رسانی به ‌صنایع مختلف از جمله کارخانجات، حوزه نفت و گاز، حوزه سازه‌های دریایی، ساخت سازه‌های صنعتی و آشیانه هواپیما و انواع دیگر قدم‌های بزرگی را بردارد و در این راستا به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین شرکت در حوزه خود سابقه بسیار درخشانی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان