اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000309515528245

قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق

کد: 14000309515528245

https://bit.ly/3wAB4mu

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از چالش ها و حتی آرزوهای هر مهندس برقی، قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق است. در این مقاله، راهنمای کاملی از اصول موفقیت در این آزمون و تضمین های موردنیاز برای اطمینان از قبولی حتمی ارائه می شود. در نهایت، فاکتورهای موثر در اعتمادسازی نیز معرفی می شود.

قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق
قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی برق

1) معرفی آزمون

آزمون نظام مهندسی برق، یکی از مهمترین آزمون های هر مهندسی برق است که با قبولی در آن می تواند، موفق به اخذ پروانه نظام مهندسی شده و از طریق آن در بخش تاسیسات برقی ساختمان های طراحی، نظارت و اجرا انجام داده و درآمدزایی داشته باشند.

آزمون نظام مهندسی برق، به صورت سراسری هر سال 2 بار برگزار می شود، نیاز به سابقه کار نداشته و صرفا باید 3 سال از تاریخ اخذ مدرک کارشناسی گذشته باشد. بعد از قبولی نیاز به مصاحبه و گرینش نداشته و سریعا پروانه دریافت می شود. برای اطلاع از بودجه بندی آزمون، کلمه «راز موفقیت» به 09120223724 واتساپ کنید.

2) اصول موفقیت

برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، باید نکات زیر را مدنظر قرار داشت:

  • برای قبولی، تسلط به منابع اعلام شده نه کافی است و نه لازم؛ چرا که از همه بخش های منابع آزمون نظام مهندسی برق، در آزمون برای داوطلبان سوال مطرح نمی شود و در ثانی، سوالات مهم و سختی در آزمون مطرح می شود که جزییات و آموزش این سوالات اساسا در منابع آزمون نیست.
  • یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، استخراج قسمت های مهمی از منابع است که قبلا طراحان سوال از آن بخش ها، تعداد قابل توجهی سوال مطرح کرده اند.
  • با توجه به اینکه مفاهیم آزمون بسیار کاربردی و مفهومی بوده، داوطلبان برای موفقیت نیاز به آموزش مستقیم از طریق کلاس های آنلاین یا حضوری و یا فیلم آموزشی دارند. یکی دیگر از اصول موفقیت در آزمون نظام مهندسی برق، استفاده بهینه از تکنیک کلیدواژه است که با کمک آن می توان به تعداد قابل توجهی از سوالات بدون مطالعه و تسلط جواب داد.
  • شبیه سازی آزمون یکی از موثرترین اقدامات برای آمادگی مظاعف نزدیک آزمون بوده که با کمک آن می توان فهم درستی نحوه طراحی سوال و تمرین مدیریت بهتر برای زمان در جلسه آزمون، داشت.
  • هیچ داوطلبی بی نیاز از رفع اشکال مستقیم با یک مدرس و مولف کتب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق نبوده و در صورت رفع اشکال مستقیم بسیاری از مشکلات و ایرادات حل می شود.
  • برای دریافت پاسخ تشریحی رایگان آزمون، کلمه «پاسخنامه» را به شماره 09120223724  واتساپ کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسین نیوز

پایگاه خبری مهندسین نیوز در سال ۱۳۹۵ با هدف پوشش و تولید محتوای خبری ویژه سازمان های نظام مهندسی ساختمان، معدن، کشاورزی و صنفی رایانه آغاز به کار کرد. این پایگاه اولین و تنهاترین رسانه اختصاصی نظام مهندسی بوده که با تیمی قوی و مستقل از سازمان های دولتی اما با تعامل سازنده با آنها به فعالیت می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش