اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000630544408245

بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی برق

کد: 14000630544408245

https://bit.ly/3zrPZQW

، تهران , (اخبار رسمی): قبولی در آزمون نظام مهندسی برق، جز اهداف و حتی آرزوهای بسیاری از مهندسین برق است که برای قبولی در آن، ابتدا باید تحلیل درستی از منابع داشت. در این مقاله، ابتدا منابع آزمون نظام مهندسی برق معرفی، تعداد سوالات و نحوه مطالعه هر تیپ از منابع ارائه می شود.

بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی برق
بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی برق

در نهایت، یک روش قبولی کاملا کارآمد و قطعی برای قبولی در آزمون نظام مهندسی برق ارائه شده است.

1) منابع تخصصی 1-1) فهرست منابع دو مبحث بسیار مهم و کلیدی که در دسته بندی این مقاله جز منابع آزمون نظام مهندسی برق قرار می گیرد:

•        مبحث سیزدهم: ویرایش سال 95

•        مبحث پانزدهم: ویرایش سال 92 

  1-2) تعداد سوال مطرح شده در گراف زیر، تعداد سوالات مطرح شده از این منابع را مشاهده می کنید.

1-3) نحوه مطالعه برای مطالعه و تسط به این منابع باید نکات زیر را مدنظر داشت:

الف) با وجود اینکه تک به تک کلمات مطرح شده از این منابع قابلیت طرح سوال دارد، اما بعضی قسمتهای این منابع دارای اهمیت مضاعف بوده و باید با دقت بیشتری مطالعه شود.

ب) بعضی از سوالات در آزمون مطرح می شوند که زیر مجموعه این منابع تخصصی هستند اما در این دو منبع جزییات آنها گفته نشده، این تیپ سوالات سخت ترین نوع سوالات هستند و برای پاسخ داده به آنها باید سوالهای سال قبل را کامل مسلط شد.

ج) از تکنیک کلیدواژه برای پاسخ سوالاتی که از قسمتهای کم اهمیت مباحث 13 و 15، استفاده کنید.

1-4) نکته کلیدی

تعداد سوالات مطرح شده از مبحث 13 بیشتر از مبحث 15 بوده و معمولا این نسبت حدود 5 برابر است اما در مقابل مبحث پانزدهم نسبت به مبحث سیزدهم، حجم بسیار کمتری دارد. برای دریافت هدیه استثنایی، کلمه «هدیه» را به 09120223724 واتساپ کنید.

2) منابع عمومی 2-1) فهرست منابع •        نظام نامه اصول اخلاق حرفه ای: ویرایش سال 90

•        قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن: ویرایش سال 92

•        مبحث اول: ویرایش سال 92

•        بحث دوم: ویرایش سال 84

•        مبحث سوم: ویرایش سال 95

•        مبحث دوازدهم: ویرایش سال 92 (فقط نظارت)

•        مبحث نوزدهم: ویرایش سال ۹۹

•        مبحث بیست و یکم: ویرایش سال 95

•        مبحث بیست و دوم: ویرایش سال 92

2-2) تعداد سوال مطرح شده

2-3) نحوه مطالعه برای مطالعه این منابع، باید دو اصل رعایت شود:

الف) خلاصه نویسی: با توجه به اینکه این مبحث جز منابع عمومی آزمون و مشترک بین رشته های مختلف است، پس طبیعتا همه مطالب مربوط به تاسیسات برقی نبوده، از این رو باید قسمت های برقی آن استخراج شود.

ب) کلیدواژه: بعد از خلاصه سازی، راهکار بعدی استفاده از کلیدواژه است که کلمات کلیدی این مباحث به صورت بهینه و هدفمند استخراج شده و از آن در جلسه آزمون نظام مهندسی برق استفاده شود.

2-4) نکته کلیدی مشترک بین تمامی رشته ها بوده و طبیعتا تمام متن این مباحث، سرفصل آزمون برق نیست. مطالعه تمام صفحات این منابع (بیش از 800 صفحه) درست نیست. حدود 14 درصد سوالات را به خود اختصاص می دهد. ساده ترین دسته سوالات را به خود اختصاص می دهد. برای دریافت تحلیل ویدیویی و بی نظیری منابع، عبارت «راز موفقیت» را به 09120223724 را واتساپ کنید.

3) منابع فرعی 3-1) فهرست منابع •        کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13)

•        نشریه ۱۱۰-۱ و ۱۱۰-۲ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

3-2) تعداد سوال مطرح شده

3-3) نحوه مطالعه دو راهکار عالی برای پاسخ دادن به پرسش های منابع فرعی اینجا ارائه می شود:

الف) خلاصه نویسی: این منابع دارای بیش از 1500 صفحه حجم بوده که بخشهایی از آن منبع آزمون بوده و همچنین، آزمون محور نوشته نشده اند، پس قسمت هایی از این منابع که بیشترین احتمال طرح سوال، طبق الگوی طراحی سوالات در سال های قبل، را دارند باید استخراج شده و به آن متمرکز شد.

ب) استفاده کلیدواژه: با توجه به حجم بالای این منابع، حتما باید از یک کلیدواژه استاندارد برای پاسخ به سوالات ارج از قسمتهای مهمی که در بند الف توضیح داده شده استفاده کرد.

3-4) نکته کلیدی نزدیک به 10 درصد سوالات را به خود اختصاص می دهند. هرچند از تمام صفحات این منابع (بیش از 1500 صفحه) امکان طرح سوال وجود دارد، اما نیاز به مطالعه تمامی صفحات نیست. نشریه 110 در آزمون نظارت و راهنمای مبحث 13 در آزمون طراحی، اهمیت بیشتری دارد. برای دریافت پاسخنامه تشریحی رایگان آزمون ها، کلمه «پاسخنامه» را به 09120223724 واتساپ کنید.

4) راهکار قبولی حال برای موفقیت و قبولی، بسته طلایی آزمون نظام مهندسی برق معرفی می شود که محتوای آن دقیقا با در نظر گرفتن اصول مطالعه گفته شده برای هر منبع آماده شده است.

4-1) محتوای بسته الف) کتاب: بسته دارای 4 یا 5 کتاب (براساس نوع صلاحیت)، با کیفیت عالی و به روز شده براساس آخرین آزمون و آخرین ویرایش مباحث بوده و برای هر گروه از منابع، کتاب اختصاصی نوشته شده است. این کتاب ها، به دلیل استقبال بسیار زیاد، چندین بار تجدید چاپ شده اند.

ب) فیلم:کلاس درس کامل، با ارائه تمامی مفاهیم سخت و پیچیده دو مبحث کلید 13 و 15 با حل طبقه بندی شده صدها پرسش از اولین دوره (سال 73) تا آخرین دوره بوده که جایگزین بی نظیری برای کلاس حضوری می باشد

ج) آزمون آزمایشی: چهار دوره آزمون آزمایشی به صورت کاملا استاندارد و براساس رویکرد جدید طراحی آزمون به صورت آنلاین در سایت برگزاری می شود

د) رفع اشکال: رفع اشکال آنلاین از روز خرید تا روز آزمون به صورت مداوم در اپلیکیشن های پیام رسان انجام می شود.

4-2) امتیازات الف) تضمین قبولی: در این طرح، در صورت عدم قبولی، 21 تا 70 وجه پرداختی از بابت بسته، براساس نمره اخذ شده در آزمون بعد از اعلام قطعی نتایج، به داوطلب عودت داده می شود

ب) تضمین کیفیت: با اطمینان از کیفیت بی نظیر بسته طلایی آزمون نظان مهندسی برق، شما می تواند 6 روز از بسته استفاده بفرمایید و در صورت عدم رضایت، بسته را پس داده و کل وجه پرداختی را دریافت کنید.

ج) آپدیت رایگان: با خرید بسته طلایی، در صورت عدم قبولی در آزمون بعدی، جزوه «آپدیت رایگان» شامل پاسخ تشریحی آزمون های طراحی و نظارت برگزار شده ارسال می گردد.

د) پرداخت اقساطی: این بسته را می توانید با چک بلند مدت ماهه و بدون پیش پرداخت خریداری کنید.

4-3) ویژگی ها الف) طبقه بندی: یکی از اصلی ترین ویژگی های محصولات آموزشی، طبقه بندی موضوعی و سوالات به صورت هدفمند و بهینه بوده که علاوه بر امکان یادگیری عمیق و سوال محور قبل از آزمون، امکان پیدا کردن سریع سوال و درسنامه در جسله آزمون را فراهم می کند.

ب) پوشش سوالات: تمامی سوالات آزمون از اولین دوره (آذر 73) تا آخرین دوره در این بسته به صورت تشریحی حل شده است.

ج) پشتیبانی: بسته طلایی آزمون نظام مهندسی برق دارای پشتیبانی آموزشی مداوم بوده و علاوه بر رفع اشکال آنلاین، پشتیبان ها با تماس ها مکرر، راهنمایی و مشاوره لازم برای مطالعه را ارائه می کنند.

د) تفکیک: این بسته ها به چهار تیپ اختصاصی نظارت، اختصاصی طراحی، اختصاصی اجرا و مشترک (طراحی، نظارت و اجرا) تفکیک شده اند.

5) مشاوره و معرفی آکادمی کسب و کار برقی، اولین و تنها مرکز آموزش حرفه ای برای درآمدزایی و ورود به بازار کار مهندسین برق است که دارای مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه می باشد. با توجه به راهکارهای ارائه شده در این متن، بسته های آموزشی با عنوان بسته طلائی-تضمینی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی (طراحی-نظارت) تهیه شده که تمامی نیازهای داوطلبان برای قبولی را ارضا می کند. این بسته شامل 5 جلد کتاب، فیلم آموزشی، آزمون آزمایشی و رفع اشکال آنلاین می باشد. همچنین این بسته با گارانتی قبولی (بازگشت وجه در صورت عدم قبولی داوطلب در آزمون نظام مهندسی)، گارانتی کیفیت (بازگشت کل وجه در صورت عدم رضایت داوطلب از کیفیت بسته بعد از 6 روز استفاده)، آپدیت رایگان (به روزرسانی رایگان بسته برای داوطلبان مردود شده در دوره بعد) و پرداخت اقساطی (امکان خرید بسته با اقساط بلند به صورت چکی) ارائه می شود.

حتما برای مشاوره با ما تماس بگیرید:

سایت: mohammad-karimi.ir/nezam

تماس: 02166404186- 09120223724

تلگرام و اینستاگرام: @tasisat_barghi

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسین نیوز

پایگاه خبری مهندسین نیوز در سال ۱۳۹۵ با هدف پوشش و تولید محتوای خبری ویژه سازمان های نظام مهندسی ساختمان، معدن، کشاورزی و صنفی رایانه آغاز به کار کرد. این پایگاه اولین و تنهاترین رسانه اختصاصی نظام مهندسی بوده که با تیمی قوی و مستقل از سازمان های دولتی اما با تعامل سازنده با آنها به فعالیت می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش