اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000310515656094

ترندمیکرو نسبت به حمله باج افزارهای خطرناک DarkSide هشدار داد

حمله باج افزار DarkSide به سیستمهای ویندوزی و لینوکسی و سرورهای ESXI

کد: 14000310515656094

https://bit.ly/3fCM4u4

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو نسبت به حمله باج افزار Darkside به سامانه های ویندوزی و لینوکسی و مخصوصآ سرورهای esxi لینوکسی هشدار داد.

حمله باج افزار DarkSide به سیستمهای ویندوزی و لینوکسی و سرورهای ESXI
حمله باج افزار DarkSide به سامانه های ویندوزی و لینوکسی

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو ( TrendMicro ) نسبت به حمله باج افزار DarkSide به سیستم ها و سامانه های ویندوزی و لینوکسی و مخصوصآ سرورهای VM ESXI لینوکسی، هشدار داد.

براساس گزارش ترندمیکرو، باج افزار دارک ساید ( DarkSide )، تلاش کرده عموما ساختارهای مالی و زیرساختی را هدف قرار دهد.

ترندمیکرو در بخش دیگری از گزارش خود اضافه کرده، تا این لحظه بیشترین حملات این باج افزار در کشورهای آمریکا، بلژیک، فرانسه و کانادا ثبت شده است.

از جمله اهداف باج افزار DarkSide میتوان به سرورهای VM ESXI Linux اشاره کرد که این باج افزار تلاش میکند تا ماشین های مجازی را حذف و اطلاعات و پوشه ها را رمزگذاری و از بین ببرد و اطلاعات را قبل از از بین بردن سرقت کرده و به سرورهای دیگری که متعلق به خلافکاران سایبری است ارسال کند.

ترندمیکرو به مدیران شبکه و فناوری اطلاعات و امنیت شرکتها و سازمانها هشدار داده تا به دقت اصول و موارد امنیتی را رعایت کنند.

جهت کسب بیشتر بیشتر به وب سایت شرکت ترندمیکرو، گزارشی که با عنوان DarkSide on Linux: Virtual Machines Targeted منتشر شده، مراجعه کنید.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 در ایران است.

درباره ترندمیکرو Trend Micro

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو علاوه بر میلیون ها کاربر استفاده کننده از آنتی ویروس های خانگی، بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکتهای ارتباطی و مخابراتی، شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

یکی از زیر مجموعه های ترندمیکرو، Trend Micro ZDI نام دارد که در زمینه برگزاری رویدادها و مسابقات امنیت سایبری و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی فعالیت دارد و هر ساله هزاران دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌های امنیتی و آسیب پذیری‌ها پاداش می‌دهد.

در بازار جهانی امنیت سایبری از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و نورتون، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی و کسپرسکی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]