اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003105157615102

به راحتی شغل تعمیرات موبایل خود را راه اندازی کنید

آموزش تعمیرات موبایل و راه اندازی شغل آن به بهترین روش

کد: 140003105157615102

https://bit.ly/2SIE3KT

، (اخبار رسمی): یادگیری تعمیرات موبایل و ورود به این شغل به روش های مختلفی امکان پذیر است که در این مطلب به ارزیابی سه روش متداول در این حوزه خواهیم پرداخت؛ این روش ها عبارتند از: یادگیری تعمیرات موبایل به صورت استاد – شاگردی ، استفاده از دوره های حضوری تعمیرات موبایل، و آموزش مجازی تعمیرات موبایل.

آموزش تعمیرات موبایل و راه اندازی شغل آن به بهترین روش
مرکز آموزش و تعمیرات موبایل و لپ تاپ البان
آموزش تعمیرات موبایل و راه اندازی شغل آن به بهترین روش
آموزش تعمیرات موبایل البان
آموزش تعمیرات موبایل و راه اندازی شغل آن به بهترین روش
تعمیرات موبایل البان

آموزش تعمیرات موبایل به صورت حضوری

آموزش تعمیرات موبایل به صورت حضوری آموزش های حضوری به روش های مختلفی در جریان است. به عقیده عده زیادی، یادگیری این گونه مهارت ها تنها به صورت عملی و حضوری امکان پذیر است. البته که در حال حاضر روش های جایگزین و متنوعی برای یادیگیری تعمیرات موبایل ایجاد شده است، اما همچنان روش های عملی و حضوری مزایای خودش را دارد. مهم این است که پیش از شروع و انتخاب جایی که بناست این آموزش ها را ببینید نکاتی را در نظر داشته باشید.

حتما پیش از شروع دوره ها لیست عناوینی که بناست در طول دوره به شما آموزش داده شود را دریافت کنید تا در طول دوره از مسیری که در حال طی کردن هستید، اطمینان داشته باشید. همچنین حتما توجه داشته باشید که تعداد افراد در کلاس از چهار نفر بیشتر نباشند تا استاد بتواند زمان کافی به هر یک از شاگردانش اختصاص دهد. در صورتیکه مرکز آموزشی ای که می خواهید در آنجا به یادگیری تعمیرات موبایل مشغول شوید یک واحد تعمیراتی هم در کنار خود داشته باشد تا بتوانید از نزدیک و پس یا پیش از هر جلسه با تعمیرکارانی که به صورت عملی در حال کار هستند هم صحبت کنید بسیار عالی خواهد بود.

هزینه این دوره ها متفاوت است و از یک میلیون تومان تا شش میلیون تومان هستند، مهم این است که معیارهای ارزیابی یکسانی داشته باشید تا بتوانید به درستی مقایسه کنید، به عنوان مثال فاکتورهایی که باید مورد مقایسه انجام دهید تعداد عناوین آموزش داده شده، میزان ساعت کل دوره، تعداد نفرات حاضر در کلاس، تجهیزات موجود در کلاس، و ... است.

آموزش تعمیرات موبایل به صورت استاد-شاگردی

آموزش تعمیرات موبایل به روش استاد - شاگردی یکی از راه‌های آموزش، توافق با یکی از تعمیرکارانی است که کارگاه یا مغازه تعمیرات خود را دارند تا به شکل حضوری و طبق توافق خودتان با فرد مزبور تعمیرات موبایل را فرا بگیرید. در واقع به عنوان شاگرد در کنار استاد تعمیرکار خود قرار گرفته تا به تدریج تعمیرات را فرا بگیرید.

این روش البته با اینکه از حیث تجربی ممکن است روش خوبی باشد و شما با نمونه های عملی برای انجام کار مواجه هستید، اما عمدتا چون آموزش‌های تعمیرکاران مزبور فاقد روش مدون و مشخص است و نیاز به سرعت انجام کارها در مغازه بالاست و همچنین استاد زمان کافی برای ارائه آموزش دقیق به شما را ندارد اگر اطلاعات قبلی در خصوص تعمیرات موبایل نداشته باشید قطعا نخواهید توانست آموزش درستی در این خصوص دریافت کنید. همچنین در پایان دوره آموزشی خود نمی توانید مدرک فنی و حرفه ای معتبری نیز دریافت کنید.

عمدتا هزینه آموزش تعمیرات موبایل به این شکل نسبت به سایر روش ها بسیار بالاتر است. هزینه ها ممکن است از سه میلیون تا 15 میلیون برای سطوح مهارتی مختلف باشند.

آموزش تعمیرات موبایل به صورت مجازی

آموزش تعمیرات موبایل به صورت مجازی یا فیلم تعمیرات موبایل یادگیری تعمیرات موبایل با فیلم و به صورت مجازی هم امکان پذیر است، حسن این روش یادگیری این است که زمان یادگیری دست خودتان خواهد بود و از پشتیبانی اساتید و آموزشگاه نیز برخوردار خواهید بود. آموزش ها پیوسته و کامل بوده و در آخر می توانید مدرک فنی و حرفه ای هم دریافت کنید.

این پکیج ها در صورتیکه توسط یک مرکز معتبر تهیه شده باشند منبع بسیار خوبی برای یادگیری تعمیرات موبایل خواهند بود چراکه انگار از روی دست استاد می توانید بارها و بارها روش انجام یک کار را مشاهده کنید. برخی از این پکیج ها همچون پکیج آموزشی تعمیرات موبایل البان علاوه بر امکان رفع اشکال تلفنی به مدت شش ماه ، امکان رفع اشکال حضوری سه روز پس از اتمام دوره آموزشی را نیز فراهم کرده اند تا دیگر نگران مشکلات عملی خود نباشید.

جمع بندی خبر خوب اینکه یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در ایران فرصت ویژه ای را برای علاقه مندان این حوزه فراهم کرده است که متناسب با نیاز و علاقه خود می توانید هر یک از روش های آموزش ای را که برای آموزش انتخاب کرده اید به پیش ببرید. و در نهایت هم شما را برای راه اندازی شغل تعمیرات خودتان کمک خواهد کرد. همچنین با استفاده از خدمات آموزشی این مرکز از پشتیبانی دائمی تعمیرات بهره مند خواهید بود به این معنی که در صورتیکه برای تعمیر گوشی مشتریان خود به مشکل خوردید و یا نیاز به کمک داشتید با نرخ همکاری تعمیرات شما انجام خواهد شد. با مراجعه به وب سایت مرکز آموزش تعمیرات موبایل البان به آدرس https://academy.elbaan.com/mobile/ می توانید اطلاعات تکمیلی در این خصوص را دریافت کنید. تا آخر خرداد ماه فرصت دارید با کد تخفیف ELBAANSUMMER از ده درصد تخفیف در دوره های حضوری و پانصد هزار تومان تخفیف در دوره های غیرحضوری بهره مند شوید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]