اطلاعات تماس
  • 093512*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003115159016550

نسل آیندۀ تبلیغات را همین امروز تجربه کنید!

کد: 140003115159016550

https://bit.ly/3fWzm8h

، تهران , (اخبار رسمی): طبق آمار، یک فرد معمولی در سال 2021 روزانه 6000 تا 10000 تبلیغ مشاهده می‌کند. در این بازار شلوغ، نیاز برند شما به تبلیغاتی مؤثر و هوشمندانه، بیش از پیش احساس می‌شود. تبلیغاتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نقاط قوت محصولات یا خدمات شما را به تعداد زیادی از مخاطبان ارائه دهد.

نسل آیندۀ تبلیغات را همین امروز تجربه کنید!
نسل آیندۀ تبلیغات را همین امروز تجربه کنید!

در سال‌های اخیر، تعداد نام‌های تجاری موجود در بازار به شکل چشمگیری افزایش یافته است. حالا مصرف‌کنندگان گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل دارند و کسب‌وکار شما برای جلب‌توجه مشتریان، راه سختی پیش رو خواهد داشت.

به بازارهای جدید نفوذ کنید.

به‌عنوان یک استارتاپ یا کسب‌و‌کار جدید، برای افزایش آگاهی مخاطب و تعامل مؤثر با مشتری، شما فقط و فقط می‌توانید به تبلیغات اعتماد کنید. همچنین مشاغلی که سال‌ها در حال فعالیت هستند، با تبلیغات اصولی و درست، می‌توانند به بخش جدیدی از بازار دسترسی پیدا کنند که تاکنون نتوانسته‌اند در آن نفوذ کنند. همچنین به طور مداوم، مخاطب را از حضور خود در بازار مطلع کنند.

از رقبای خود سبقت بگیرید.

زمانی که مشتری برای خرید یک محصول به یک مرکز خرید فیزیکی یا اینترنتی مراجعه می‌کند، همیشه مرحلۀ ذهنی خاصی را می‌گذارند که بازاریابان اسم آن را «ارزیابی جایگزین‌ها» گذاشته‌اند. در واقع، هر مشتری در فرایند تصمیم‌گیری خود، حتماً به این فکر می‌کند که مبادا دیگر برندها خدمات بهتری ارائه دهند.
فراموش نکنید مصرف‌کنندگانِ دنیای مدرن در هنگام تصمیم‌گیری، در معرض گزینه‌های زیادی قرار می‌گیرند. اینجاست که محتوای تبلیغاتی یک کسب‌وکار، عامل بسیار تعیین‌کننده‌ای خواهد بود.

ارزش حقیقی خود را به نمایش بگذارید!

تبلیغاتی مؤثر و هوشمندانه است که تنها در چند دقیقه یا حتی چند ثانیه، امتیاز منحصربه‌فرد محصول شما را به نمایش بگذارد. یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند، نام تجاری شما را با ایده‌ای خاص مرتبط می‌کند. ایده‌ای که مصرف‌کننده در هنگام خرید آن را به یاد بیاورد و برای مدت‌ها در ذهن او ثبت شود. تنها در این صورت است که می‌توانید موقعیت تجاری خود را در بازار گسترده‌تر و عرصه را بر رقبای خود تنگ‌تر کنید.

حتی می‌توانید "نیاز" خلق کنید!

استفاده از جذابیت عاطفی و داستان‌سرایی در تبلیغات، شرایطی را فراهم می‌کند که به طور ناخودآگاه، به مخاطب خود بگویید: «نیازهایی هست که شما از آن بی‌خبرید!» شاید برایتان تعجب‌آور باشد اما این تکنیک، یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌های تبلیغات است.

رقبای خود را چقدر می‌شناسید؟

علاوه بر تبلیغات، آنالیز رقیب‌های تجاری نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. شما همواره باید به یک سری سؤالات در مورد رقیب خود پاسخ دهید. آیا محصول آن‌ها مشابه محصول شماست؟ آیا روی چیز جدیدی کار می‌کنند؟ استراتژی قیمت‌گذاری آن‌ها چگونه است؟ از چه راهکارهایی برای موفقیت استفاده کرده‌اند؟ چه خدمات پس از فروشی ارائه داده‌اند؟ این‌که فقط و فقط روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید، اشتباه محض است.

هیچ استثنایی وجود ندارد!

فرقی نمی‌کند شرکتی نوپا و تازه تأسیس داشته باشید، یا شرکتی که سال‌ها در بازار بوده و مشتری آن را به‌خوبی می‌شناسد. به‌هیچ‌وجه این را نمی‌توان انکار کرد که تبلیغات، بخش جدایی‌ناپذیر هر کسب‌وکاری است. 
صرف نظر از شهرت و نفوذی که برندهای مختلف در بازار دارند، باز هم در تبلیغات اینترنتی، چاپی، تلویزیونی، بیلبوردی و یا شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. چراکه همواره تلاش می‌کنند نام تجاری خود را به اطلاع عموم برسانند و مصرف‌کنندگان را به خرید کالاها و خدماتشان ترغیب کنند.

آنچه ما در اسپایرل تیم ارائه می‌دهیم...

در SPIRAL TEAM، موفقیت ما با موفقیت شما سنجیده می‌شود. محتوایی که ما تولید می‌کنیم، قرار نیست فقط عالی به نظر برسد، بلکه قرار است به نتیجه‌هایی شگفت‌انگیز ختم شود. ما یک تیم بین‌المللی از طراحان، نویسندگان، استراتژیست‌ها، توسعه‌دهندگان و متخصصین بازاریابی هستیم که یک هدف مشترک داریم: موفقیت کسب‌وکار شما. در کنار هم، ما قرار است تجربۀ خارق‌العاده‌ای از برندسازی خلق کنیم.
چندین سال است که مهارت و تخصص تیم ما، به شرکت‌ها کمک می‌کند ایدۀ خاص و متفاوت خود را داشته باشند و نام تجاری خود را در بازار تثبیت کنند. همچنین خدمات آنالیز ما، شامل تحلیل دقیق روند کاری شرکت و آنالیز رقبای موجود، تصویر واضح و مشخصی از فعالیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی ارائه می‌دهند. تصویری که هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد.

دیگر قرار نیست معمولی باشید...  

در طول همکاری با تیم تبلیغاتی اسپایرل‌، نام تجاری شما قرار است هویت منحصر‌به‌فرد خود را پیدا کند. در این راستا، ما به هیچ وجه معمولی بودن را نمی‌پذیریم. آقای میلاد قاسمی، به عنوان بنیان‌گذار اسپایرل‌تیم، همانند دیگر اعضای تیم همواره به تفکری خارج از چارچوب و ایده‌هایی متفاوت اعتقاد داشته است. اگر شما هم به فکر ایجاد فضایی جدید در بازار هستید، جای درستی آمده‌اید! می‌توانید فرایند اجرای تبلیغات و تحلیل وضعیت خود را به ما بسپارید.

فرقی نمی‌کند شرکتی نوپا و تازه تأسیس داشته باشید،
یا شرکتی که سال‌ها در بازار بوده و مشتری آن را به‌خوبی می‌شناسد.
به‌هیچ‌وجه این را نمی‌توان انکار کرد که
تبلیغات، بخش جدایی‌ناپذیر
هر کسب‌وکاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپایرل تیم - SPIRAL TEAM

ما یک تیم تبلیغاتی بین المللی با تفکر و ایده های متفاوت و مدرن از آنچه محدود به جغرافیای خاص می شود هستیم، تیم ما در سر تا سر جهان به دور از تعصب و نگاه خاص به افراد و شرکت ها، مشغول به نمایش گذاشتن هنر ها و قابلیت های خود برای مشتریان است. استراتژی تیم ما انجام پروژه ها به صورت متفاوت از آنچه تا الان بوده است با استاندارد های روز دنیا برای جلب رضایت کامل مشتری است، تا با موفقیت در این استراتژی به هدف خود که بزرگ تر شدن این تیم است برسیم.

اطلاعات تماس
  • 093512*****
[نمایش اطلاعات]