کد: 140003125160612969

با هدف تعمیر فوری ال سی دی گوشی شیائومی تغییراتی در سایت انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت می فیکس پارت 

کد: 140003125160612969

https://bit.ly/2S74t97

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید می فیکس پارت  از  1400/3/07 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت می فیکس پارت 
ارتقا و بهینه سازی سایت می فیکس پارت 

به گزارش روابط عمومی می فیکس پارت، وبسایت این شرکت فعال در پخش، تامین و تعمیر گوشی شیائومی از تاریخ 1400/3/07 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://mifixpart.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های منوی اصلی به فهرست وبسایت اضافه و تعمیر فوری برای مخاطبان میسر شده است.

پویان کاویانی مدیرعامل می فیکس پارت با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و دارندگان گوشی های شیائومی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال امکانات جدید هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با افزودن تعمیر فوری، رونمایی شد.

تعمیر فوری ال سی دی گوشی شیائومی
و
تغییراتی در سایت
می فیکس

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.