کد: 140202177270912969
در دسترس نیست

خدمات تازه می فیکس پارت بزرگ ترین فروشگاه قطعات گوشی شیائومی در تهران رونمایی شد

ارائه تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ... به بازار  موبایل کشور

کد: 140202177270912969

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات تازه می فیکس پارت بزرگ ترین فروشگاه قطعات گوشی شیائومی در تهران با نام تعمیر فوری گوشی شیائومی در تهران رونمایی و به بازار عرضه شد. تامین قطعات گوشی های شیائومی اصل و با کیفیت در تهران و ارسال به سراسر کشور از دیگر خدمات می فیکس پارت است.

ارائه تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ... به بازار  موبایل کشور.
می فیکس پارت بزرگترین و معتبرترین فروشگاه
ارائه تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ... به بازار  موبایل کشور.
می فیکس پارت
ارائه تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ... به بازار  موبایل کشور.
می فیکس پارت

به گزارش روابط عمومی می فیکس پارت بزرگ ترین فروشگاه قطعات گوشی شیائومی در تهران، 1400/02/17، میزبان رونمایی از تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ...، محصول تازه این شرکت بود

به گزارش روابط عمومی می فیکس پارت بزرگ ترین فروشگاه قطعات گوشی شیائومی در تهران، 1400/02/17، میزبان رونمایی از تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ...، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این خدمات که در حوزه موبایل  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تعمیر و تعویض قطعات را ارائه کند تا این خدمت تازه سرعت بالا را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، تعمیر فوری گوشی شیائومی، سامسونک، اپل و ... دارای محاسنی است که اعم از ارجینال و اصل بودن قطعات با بالاترین کیفیت است و می‌تواند باعث سرعت در تعمیر توسط کارشناسان شود.

پویان کاویانی مدیرعامل می فیکس پارت بزرگ ترین فروشگاه قطعات گوشی شیائومی در تهران، راه اندازی این خدمات را نتیجه فعالیت و تلاش شبانه روزی کار در این مجموعه دانست و گفت:

 تعمیر گوشی شیائومی برای راه اندازی این خدمات از سال گذشته آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این خدمات به بازار را 1400/02/17 اعلام و ادامه داد: کارشناسان خبره و متخصص ما تمام تلاش خود را برای ارائه قطعات و تعمیر با کیفیت بکار خواهند گرفت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.