کد: 140202137263012969
در دسترس نیست

با هدف بروز رسانی و معرفی خدمات روانشناسی دکتر پروانه صفایی مقدم انجام شد

بهینه سازی سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی

کد: 140202137263012969

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکتر پروانه صفایی مقدم  از  1402/02/12 به روزرسانی گردید. خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر، وسواس درمانی، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی و آنلاین برگزاری سمینار از جمله خدمات است.

بهینه سازی سایت دکتر پروانه صفایی مقدم و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی
دکتر صفایی مقدم

دکتر پروانه صفایی مقدم : خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر، وسواس درمانی، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی و آنلاین برگزاری سمینار

به گزارش روابط عمومی دکتر پروانه صفایی مقدم، وبسایت این شرکت فعال در مشاوره روانشناسی از تاریخ 1402/02/12 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://psmoqadam.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات روانشناسی آنلاین به فهرست وبسایت اضافه و مشاوره ایران و خارج از کشور برای مخاطبان میسر شده است.
به گفته مدیرعامل دکتر پروانه صفایی مقدم با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و خانواده ها و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

خدمات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر، وسواس درمانی، مشاوره فردی، رفع اضطراب و افسردگی و مشاوره تلفنی و آنلاین برگزاری سمینار

وی ادامه داد: بروز رسانی و معرفی خدمات
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ارائه خدمات بهتر هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با بروز رسانی، رونمایی شد.

جهت مشاوره انلاین و اینترنتی ، غیر حضوری از ایران و سایر کشورها تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷

بهترین دکتر روانشناس و روانشناس زن خوب در تهران و ایران  کیست ؟ روانشناس آنلاین و روانشناس خانواده

دکتر پروانه صفایی مقدم

با توجه به سوالاتی که مراجعین از بنده به عنوان روانشناس در مورد این که بهترین روانشناس تهران و ایران کیست پرسیده و مطرح میکنند ضروری میدانیم همانند بعضی از همکاران یکسری توضیحات کامل در این مورد به شما عزیزان  ارائه نمایم. حوزه های روانشناسی خیلی گسترده میباشد و  یک روانشناس نمی تواند در همه زمینه ها متخصص باشد . پس در مرحله ابتدا میبایست برای تشخیص روانشناس معروف و باتجربه به حوزه تخصصی دکتر روانشناس توجه داشته باشیم.

در ادامه میتوانیم رزومه کاری و هم چنین بازخورد های مراجعین ایشان را مورد ارزیابی قرار بدهیم تا برترین روانشناس یا به عبارتی روانشناس معروف که در یک یا چند حوزه تخصص دارد را برای مشاوره و درمان خود انتخاب نماییم.

توجه به این نکته هم لازم میباشد که برترین دکتر روانشناس زن خوب در تهران و ایران هم ، بدون همکاری و خواستن مراجعه کننده نمی تواند کار قابل توجهی انجام دهد. پس میبایست در نظر  داشت که همدلی ، همکاری و به خصوص صداقت با دکتر روانشناس یک اصل اجتناب ناپذیر میباشد.

همین حالا با شماره ۰۹۱۲۲۸۴۹۴۸۷ تماس بگیرین و در خصوص  مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، زوج درمانی، خیانت همسر و .. مشاوره بگیرین

نکات مهم و ضروری برای مراجعه به مشاور خانواده

مشاور روانشناس انلاین، دکتر روانشناس، دکتر روانشناس خوب زن، روانشناس آنلاین، روانشناس خانواده، مشاور روانشناس آنلاین ، مشاور روانشناس تلفنی، مشاور روانشناس اینترنتی، دکتر روانشناس آنلاین

 در کانال تلگرام و اینستاگرام دکتر صفایی مقدم عضو شوید….

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.

منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | روانشناسی و موفقیت