اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003135162116568

وب سایت اقتصاد آفرین مرجع اخبار و تحولات اقتصادی ایران و جهان

اخبار رسمی اقتصادی از سامانه خبری اقتصاد آفرین

کد: 140003135162116568

https://bit.ly/3ilycWy

، تبریز , (اخبار رسمی): سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی معروف به اقتصاد آفرین (eghtesadafarin.com)، مرجع و منبعی کامل از مهمترین و جدیدترین اخبار اقتصادی ایران و جهان از خبرگزاری های رسمی اقتصادی است.

اخبار رسمی اقتصادی از سامانه خبری اقتصاد آفرین
اقتصاد آفرین مرجع اخبار و تحولات اقتصادی ایران و جهان

منظور از خبرگزاری اقتصادی دقیقا چست و چه کمکی به اقتصاد می کند؟

واژه "خبر گزاری" از نظر لغوی یک اسم مرکب است که دارای دو بخش عربی و فارسی است و به معنا "ابلاغ و رسانیدن خبر"، "اطلاع و گزارش دادن خبر"، "عمل خبرگزار" است.

در فرهنگ لغت دهخدا، بین خبرگزاری و خبرگزار، خودش تفاوت قائل می شود و خبرگزاری را (عمل مخبر) و خبرگزار را (مخبر) تعریف می کند و می نویسد: "خبرگزاری اقتصادی، عمل فراهم آوردن خبر اقتصادی و در اختیار منابع پخش مثل رادیو، روزنامه یا اداره ای گذاردن است که خبرها را به دست می آورد و منتشر می کند".

با توجه به اینکه با مفهوم خبرگزاری اقتصادی در بالا آشنا شدیم، حالا ببینیم وظایف خبرگزاری اقتصادی دقیقا چیست؟

یک خبرگزاری اقتصادی شرکتی است که اخبار اقتصادی را برای رسانه ها ارائه می کند مثل همانی است که عمده فروشان، خرده فروشان را تامین می کند. خبرگزاری اقتصادی، خبرنگارانی را که اطلاعات جمع آوری می کنند و به کار می گیرند و اطلاعاتی را که به دست می آورند را در شکل های گوناگون از جمله؛ خبر، مقاله، ماجراها، تصاویر، صوت، ویدئو، گرافیک ها و ... در بین روزنامه ها، گاه نامه ها، رسانه های دیداری و شنیداری، دیجیتالی و ... پخش می کند.

خبرگزاری ایلنا که معروف به خبرگزاری کار در ایران مستقر می باشد هدف سایت اقتصاد آفرین که هاب پایگاه های خبری به روز اقتصادی ایران و جهان می باشد را جواب دادن به نیازهای اصلی مخاطبان خاص اقتصادی بوده تا با ترویج دانش اقتصادی سهمی در پویایی هرچه بیشتر اقتصادی کشور ایران دانسته است.

با بررسی وظایف خبرگزاری های اقتصادی در بالا، خبرخوان های اقتصادی چه مزیتی در برای عموم مردم برای آکاهی از اخبار اقتصادی دارند؟

“شما حق دارید با آگاهی از اخبار به روز اقتصادی، هوشمندانه و شادتر زندگی کنید.”

این شعاری است که اقتصادآفرین را از دیگر پایگاه های آنلاین بازنشر خبری اقتصادی در ایران متمایز می کند.

احتمالا شما تا اکنون با نماد نارنجی RSS به عنوان یک وبلاگ نویس و یا مدیر سایت مواجه شده اید. شما به این فکر هستید که خبرخوان و یا RSS چیست و چه مزایایی دارد و برای رشد سایت اقتصادی خود چگونه می توان از RSS استفاده کرد. احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که به مطالب چند وب سایت اقتصادی علاقه و احتیاجی داشته باشید و یا در مرورگر در قسمت bookmark خود ذخیره کرده باشید تا به سایت مد نظر هر روز سر بزنید.

همانطور که می دانید یکی از برنامه های RSS خوان، RSS Reader است ولی Feed Reader چیست؟

یک نرم افزار ساده و رایگان که برای خواندن Feed هایی که افراد در آن ها اشتراک دارند، Feed Reader می گویند. بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که نرم افزارهای Feed Reader را به صورت رایگان ارائه می کنند و به راحتی شما می توانید محتویات Feed مد نظر خود را با استفاده از یک حساب کاربری و رمز عبور مطالعه بکنید.

ولی دقیقا مزایای RSS برای اخبار اقتصادی چیست؟

  • این امکان را به کاربران می دهد که به طور مداوم از آخرین آپدیت سایت های اقتصادی مورد نظر و مورد علاقه خود بتوانند خبردار بشوند و مطالب جدید سایت را با استفاده از rss خوان دنبال بکنند.  اگر ادمین سایت شما هستید، محتوا شما را قابل حمل می سازد و برای خواندن مقاله آفلاین، کاربران می توانند آن را هم داشته باشند. صرفه جویی موثری در وقت و انرژی شما خواهد داشت. می توانید سایت های بیشتری را برای پید کردن اخبار اقتصادی و یا اطلاعات جدید اقتصادی در نظر داشته باشید و مورد مطالعه قرار بدهید.

با توجه به توضیحات تکمیلی در مورد خبرگزاری اقتصادی و خبرخوان های اقتصادی جای خالی اخبار رسمی اقتصادی قابل احساس بود که سامانه خبری اقتصاد آفرین این گپ را پر کرده است.

اخیرا پایگاه بین‌المللی شفقنا طی خبری اقتصادی با موضوع "اخبار اقتصاد ایران و جهان در سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی" به سوالاتی همچون جایگاه ایران در اقتصاد جهان در کجا قرار دارد؟ و رتبه‌بندی ایران در اقتصاد جهانی، براساس کدام شاخص‌هاست؟ پرداخته است و پیشنهاد داده است که اگر دنبال مرجعی آنلاین برای اخبار به روز و مشروح تحولات اقتصادی ایران و جهان هستند به وب سایت اقتصادآفرین مراجعه نمایید.

اقتصاد آفرین در رسانه اخبار اجتماعی و رتبه‌بندی محتوای وب با نام ردیت (Reddit) که یک استارت آپ جهانی است، نیز معروف می باشد و به سرعت میتوانید در تالار گفتگوی سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی به نام "اقتصاد آفرین (u/eghtesadafarin)" ، پست‌ها و کامنت های مرتبط با اخبار اقتصادی ایران و جهان رصد نمایید.

همین الان برای مشاهده بروزترین اخبار اقتصادی ایران و جهان، به منبع بازنشر اخبار اقتصادی یعنی وب سایت اقتصاد آفرین به آدرس اینترنتی www.eghtesadafarin.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اقتصاد آفرین

وب سایت اقتصاد آفرین مرجع اخبار و تحولات اقتصادی ایران و جهان است. بروزترین اخبار و گزارش های اقتصادی را به صورت آنلاین در اقتصاد آفرین می توانید بیابید. تمامی اخبار اقتصادی با کیفیت به صورت اتوماتیک از پرمخاطب ترین رسانه های اقتصادی و معتبرترین خبرگزاری های اقتصادی گردآوری می گردد. مخاطبان اقتصاد آفرین را عموم مردم تشکیل می دهند که می خواهند به صورت سریع و آسان به جدیدترین اخبار اقتصادی روزانه دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه