اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003175165616594

واگن ریل Linear guide

معرفی واگن ریل Linear guide و کاربری های آن

کد: 140003175165616594

https://bit.ly/3v5arVK

، (اخبار رسمی): واگن ریل Linear Guide نوعی یاتاقان صنعتی می باشد که از آن برای ایجاد امکان حرکت خطی با حداقل اصطکاک در اتصالات کشوها استفاده می شود. واگن ریل Linear guide نیز مانند دیگر انواع یاتاقان دارای نوعی ساچمه با طراحی ویژه است.

معرفی واگن ریل Linear guide و کاربری های آن
واگن ریل

واگن ریل Linear Guide نوعی یاتاقان می باشد درست مانند بلبرینگ، رولبرینگ و بال اسکرو با این تفاوت که بر خلاف انواع بلبرینگ و رولبرینگ که بر روی شافت های دوار اتصال پیدا می کنند واگن ریل دارای حرکت خطی متصل بر روی یک ریل مستقیم می باشد.

در واقع برای حرکت دو سطح بر روی یک ریل مانند اتصالات کشو ها نیاز به یک قطعه صنعتی به شکل یاتاقان می باشد که امکان حرکت این دو سطح ریلی شکل را بر روی یکدیگر بصورت نرم با ایجاد حداقل اصطکاک فراهم آورد، این نوع ویژه یاتاقان را واگن ریل می نامند. واگن ریل ها متشکل از دو بخش اصلی یکی بلوک مکعبی شکل و دیگری ریل داخلی این بلوک هستند. در داخل بلوک واگن ریل نوعی ساچمه به شکل قرقره ای در دو سمت ریل بصورت ثابت شده تنها با قابلیت گردش وجود دارند که حرکت ریل را نسبت به بلوک واگن ریل میسر می کنند.

از آنجایی که سرعت حرکت در واگن ریل بر خلاف انواع بلبرینگ و رولبرینگ که گاهی سرعت گردشی آنها به 2400 دور در دقیقه نیز می رسد بسیار محدود تر می باشد اغلب بدون نیاز به روان کننده نیز قابل استفاده هستند. از متریال ها و گرید های مختلف فولادی و استیل در تولید اجزای واگن ریل استفاده می شود تا تلفیقی از مقاومت فشاری (تنسایل) و سایشی (سختی سطحی) را بصورت همزمان داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاپ لاینر

وارد کننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ ، یاتاقان، انواع بال اسکرو و واگن ریل در ایران. مشاوره خرید انواع بلبرینگ اسپیندال، بلبرینگ های سوزنی و نیدل برینگ با سالها تجربه و اصلاعات فنی و مهندسی در زمینه انواع یاتاقان ها. اطلاعات عمومی انواع بال اسکرو و تفاوت های آن با انواع بلبرینگ و رولبرینگ. معرفی انواع واگن ریل ها و برند های تولید کننده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید