اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003175166415878

چگونه از طلا هایمان محافظت کنیم؟

کد: 140003175166415878

https://bit.ly/3x2jYhr

، تهران , (اخبار رسمی): در این روزهایی که کسی به کسی اعتماد ندارد اگر وسایل و زیورآلات خود را در خانه نگه داری میکنید بهتر است از گاوصندوق های خانگی و یا صندوق امانات بانک ها استفاده کنید.

چگونه از طلا هایمان محافظت کنیم؟
چگونه از طلا هایمان محافظت کنیم؟

گاوصندوق خانگی یکی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از نظر اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد. 

صندوق امانات چیست؟

نگهداری از وسایل قیمتی و اسناد و مدارکی که ممکن است مورد سرقت قرار گیرند و امکان نگهداری از آنها در منازل وجود ندارد را می توان به بانک ها تحویل داد تا در صندوق های مخصوص قرار داده شوند. این صندوق ها به صورت چند طبقه بوده و باکس های مجزا از هم می باشند که در کنار هم قرار گرفته و هر یک دارای قفل مخصوص بوده و تنها مالک اصلی اجازه دسترسی به آن را دارا می باشد.

در طراحی و تولید این تجهیزات علاوه بر مقاومت بالای بدنه آنها در برابر انفجار، آتش سوزی و سرقت، لازم است به قابلیت اعتماد قفل نیز توجه شود.

به منظور افزایش مقاومت بدنه صندوق امانات بانکی لایه های بیرونی درب صندوق ها با ورق های مقاوم و ضخیم فولادی ساخته میشوند. بین دو لایه بیرونی و داخلی فاصله وجود دارد که با ورق های بسیار ضخیم فولاد کاملا پر میشوند.

از سال 1835 میلادی که برای اولین بار نسل ابتدایی گاوصندوق های فعلی تولید شد تا امروز که ظاهر و ساختار و سیستم عملکردی آنها با تغییر و تحول زیادی روبرو شده است، انواع مختلفی از این محصولات بوجود آمده اند. هر یک از گاو صندوق ها دارای ویژگی های مختلفی هستند و بر همین اساس نیز قیمت آنها با هم متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت گاوصندوق اداری با خانگی تفاوت زیادی دارد که دلیل آن تفاوت هایی می باشد که در سیستم امنیتی و ساختار کلی آنها وجود دارد.

از پرکاربردترین انواع گاوصندوق که تفاوت زیادی از نظر قیمت با هم دارند می توان به گاوصندوق های خانگی، اداری، هتل ها، بانک و طلافروشی، زیر ویترینی اشاره نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون