اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255179215878

نگه داشتن وسایل مهم در گاوصندوق

کد: 140003255179215878

https://bit.ly/3gsrAUU

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال نگه داری وسایل مهم خود در منزل هستید و خیلی نگران وسایل خود هستید گاوصندوق بهترین مورد هست.

نگه داشتن وسایل مهم در گاوصندوق
نگه داشتن وسایل مهم در گاوصندوق

ابعاد و اندازه گاوصندوق خانگی

یکی از اصلی ترین ویژگی های گاوصندوق هایی که برای منازل مورد استفاده قرار میگیرد، ابعاد و اندازه آنها می باشد که در گروه گاوصندوق های کوچک قرار گرفته اند. وزن این گاوصندق ها اغلب در بازه 12 تا 18 کیلوگرم می باشد که متناسب با ابعاد آنها این مقادیر تغییر می کنند. در مقابل، گاوصندوق هایی که برای محیط های اداری و سازمان ها استفاده میشود، بزرگتر بوده و وزن بسیار سنگین و حدود نیم تُن و بیشتر دارند.

ابعاد این گروه از گاوصندوق های خانگی بسیار متنوع بوده و می توان نمونه های بسیار کوچک و در برخی مواقع نیز بزرگتر را انتخاب نمود که به شرایط و خواسته مشتری بستگی دارد. از نمونه های رایج گاوصندوق های خانگی می توان به گزینه هایی با عرض و عمق 42 و ارتفاع 22 سانتی متر اشاره نمود که براحتی می توان در داخل کمد جایگذاری نمود. البته همان طور که اشاره شد، تنوع در اندازه و ابعاد این محصولات بسیار زیاد بوده و حق انتخاب بالایی در این زمینه خواهید داشت.

قیمت گاوصندوق بر اساس نوع آن

از سال 1835 میلادی که برای اولین بار نسل ابتدایی گاوصندوق های فعلی تولید شد تا امروز که ظاهر و ساختار و سیستم عملکردی آنها با تغییر و تحول زیادی روبرو شده است، انواع مختلفی از این محصولات بوجود آمده اند. هر یک از گاو صندوق ها دارای ویژگی های مختلفی هستند و بر همین اساس نیز قیمت آنها با هم متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت گاوصندوق اداری با خانگی تفاوت زیادی دارد که دلیل آن تفاوت هایی می باشد که در سیستم امنیتی و ساختار کلی آنها وجود دارد. از پرکاربردترین انواع گاوصندوق که تفاوت زیادی از نظر قیمت با هم دارند می توان به گاوصندوق های خانگی، اداری، هتل ها، بانک و طلافروشی، زیر ویترینی اشاره نمود.

مزایای صندوق امانات

از مزایای صندوق های امانات این است که مقاوم در برابر بلاهای طبیعی مانند آتش سوزی ، سیل ، طوفان و گردباد طراحی شده اند .
همواره کپی از مدارکتان داشته باشید و فقط یک نسخه اصلی تنها در صندوق امانات نگذارید .
بدنه صندوق امانات فلزی است که یک جعبه پلاستیکی در ان قرار دارد ، بانک به شما یک کلید میدهد لطفا در نگهداری آن کوشا باشید به این دلیل که اگر گم کردید بانک از شما هزینه اضافه بابت قفل جدید میگیرد. قفل صندوق امانات میتواند به صورت کلیدی و یا اثر انگشتی باشد در هر صورت هر بار که به بانک مراجعه کنید باید شناسه خود را ارائه دهید.
شما میتوانید صندوق امانات را به نام خود و یا مشترکا به اسم فرد دیگری به همراه خودتون اجاره کنید که دسترسی و حقوق مساوی محتویات صندوق امانات برای مشترکین برابر خواهد بود بنابراین در انتخاب افراد دقت کافی داشته باشید به عنوان مثال افرادی که درگیر اعتیاد ویا مشکلات اخلاقی و عاطفی دارند حتی از اعضای خانواده افراد ایده آلی نیستند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید