اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003185168016604

مرجع تجهیزات تعمیرگاهی

مجهزترین مرکز تجهیزات تعمیرگاهی ایران

کد: 140003185168016604

https://bit.ly/2S9w21P

، گرمدره , (اخبار رسمی): با توجه به موارد فوق و سابقه شرکت بر آن شدیم که در این مطلب با استفاده از تجربیات خود در بخش تجهیزات تعمیرگاهی خودرو های سبک و سنگین ( جک بالابر , لاستیک درآر , بالانس چرخ و . . . ) به بیان مواردی بپردازیم

مجهزترین مرکز تجهیزات تعمیرگاهی ایران
خط تولید محصولات در کارخانه

شرکت پاریزان صنعت از قدیمی ترین گروه های صنعتی ایران با سابقه ای 50 ساله در کشور ایران می باشد که بخش اصلی فعالیت این شرکت در حوزه تولید و واردات تجهیزات تعمیرگاهی خودرو های سبک و سنگین ، تجهیزات پایان خطوط تولید خودرو ، تجهیزات خطوط معاینه فنی، تجهیزات نظافتی، تجهیزات ریلی، ساخت دستگاه های بالانس صنعتی و ... می باشد که در طی این سالها با بروز نگه داشتن سیستم های کاری , گروه محصولات و همچنین تغییرات سازماندهی شده ، خود را در مقابل تمامی مشکلات، محدودیت ها و موانعی که سد راه شرکت های صنعتی بوده حفظ کرده و همواره خود را به عنوان رهبر و پیشرو در  صنف خود معرفی نموده است.

با توجه به موارد فوق و سابقه شرکت بر آن شدیم که در این مطلب با استفاده از تجربیات خود در بخش تجهیزات تعمیرگاهی خودرو های سبک و سنگین ( جک بالابر , لاستیک درآر , بالانس چرخ و . . . ) به بیان مواردی بپردازیم تا خوانندگانی که قصد خرید این تجهیزات را برای راه اندازی کسب و کار خود دارند، بتوانند با کمک آن به حداکثر رضایت مادی و معنوی از  خرید محصولات خود دست یافته و رفع نیاز آنان با بالاترین کیفیت صورت پذیرد:

  1. سابقه شرکت:

شرکتی که قصد خرید از آن را داریم باید دارای سایقه ای نسبتا بلند مدّت و رزومه ای درخشان و مرتبط با فعالیت شما داشته باشد که با بررسی بیشتر شرکت پاریزان صنعت و موارد ذکر شده  در بازار ایران مشخص می کند که پاریزان صنعت بهترین انتخاب برای سپردن سرمایه شما برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی مورد نیاز شما می باشد.

  1. امکانات و پتانسیل شرکت:

باتوجه به افزایش  قیمت ها و هزینه های نسبتا سنگینی که برای افتتاح یک کسب وکار در صنف تعمیرات خودرو در  این برهه زمانی وجود دارد مشتریان باید در انتخاب فروشنده دقت و بررسی بیشتری نمایند و با بررسی امکانات و پتانسیل های شرکت فروشنده از جمله مکان شرکت که ملکی باشد یا اجاره ای، فروشنده تولید کننده قدیمی است و یا یک وارد کننده مقطعی، تعداد پرسنل شرکت و .... از جمله قدرت شرکت برای  رفع نیاز خود اطمینان حاصل نموده و سپس به خرید از آن ها بپردازند

  1. کیفیت محصولات:

با توجه به این مطلب که تجهیزات خریداری شده جزو کالاهای سرمایه ای محسوب شده و باید سال های سال از آن ها استفاده نمود و درآمد زایی کرد، در نتیجه کیفیت و طول عمر تجهیزات آیتم بسیار مهمی در انتخاب محصول می باشد. شرکت پاریزان صنعت با همکاری مهندسین باتجربه و خلاق داخلی و خارجی و همچنین با بکارگیری قطعات مرغوب اروپایی در دستگاههای تولیدی خود توانسته است کیفیت محصولات خود را تا حدی افزایش دهد که کشورهای اروپایی و افریقایی نیز خریدار این محصولات شده و صادرات نیز در سال های اخیر  به فعالیت های شرکت پاریزان صنعت افزوده شده است. اخذ استاندارد های بین المللی و داخلی، گواهی نامه ها و تاییدات معتبر  از مراجع ذیصلاح توسط شرکت پاریزان صنعت برای محصولات خود که کاری بسیار دشوار می باشد، دلیل دیگری بر  کیفیت محصولات این  شرکت می باشد.

  1. تنوع محصولات:

این روزها مشتریان تمایل دارند که محصولات مورد نیاز خود را به صورت یک پکیج از یک فروشگاه خرید نمایند که این موضوع بسیار منطقی و صحیح بنظر می رسد. برای رفع این نیاز باید شرکت فروشنده بتواند برای هرگونه  نیاز مشتری پیشنهادی ارائه نماید تا مشتری در انتخاب محصول هیچ گونه محدودیتی نداشته و بتواند با هر میزان بودجه خود به محصولی متناسب با نیاز خود دست یابد. شرکت پاریزان صنعت با کمک تولید و واردات توانسته است مجموعه ای کامل از محصولات را در گروه های متنوع قیمتی و فنی، متناسب با نیاز مشتریان ارائه نماید و تا حد امکان انتخاب را برای آنان آسان و لذت بخش گرداند.

  1. قدرت فنی و علمی شرکت:

این روزها با پیشرفت تکنولوژی سیستم خودرو ها و به طبع پیچیدگی در رفع مشکلات فنی بوجود آمده برای آنها دیگر روش های سنتی پاسخگو نبوده و رفع این معایب تنها توسط دستگاه های جدید و با تکنولوژی روز دنیا میّسر است در نتیجه با توجه به این موضوع باردیگر انتخاب فروشنده بسیار اهمیت پیدا میکند . لذا شرکت پاریزان صنعت مفتخر است که با روش های نوین مانند کسب تجربیات مفید از شرکای بین المللی خود و پیمانکاران مجرب ایرانی، یکی از پیشگامان در زمینه ارائه راه حل های منطقی و متناسب با نیاز های متنوع مشتریان در این زمینه ها باشد.

  1. خدمات و گارانتی:

یکی از مهمترین آیتم هایی که خریداران باید در انتخاب فروشنده درنظر بگیرند، قدرت فروشنده در ارائه خدمات و گارانتی محصولات فروخته شده خود می باشد. همانگونه که میدانید محصولات صنعتی که در طول روز در حال استفاده و زیر بار می باشند بصورت طبیعی در سال های بعد نیاز به خدمات و قطعات پیدا می نمایند که این موضوع با توجه به تحریم های اقتصادی این روزهای کشور ایران به موضوعی بسیار مهم تبدیل شده است. شرکت پاریزان صنعت با تکیه بر انبار های پر از قطعات یدکی، کارخانه ای کاملاً مجهز برای تولید قطعات ، آزمایشگاه های مختلف از جمله آرمایشگاه های کالیبراسیون، ارتباطات قوی با همکاران خارجی ، داشتن دفتری فعال درکشور ایتالیا بعنوان زیر مجموعه پاریزان صنعت بنام بولتک و داشتن تیم خدماتی مجرب این اطمینان را برای مشتریان خود ایجاد نموده است که هیچگاه محصولات آنها به علّت نبود قطعات و ضعف خدمات از کار نخواهد افتاد و این شرکت همواره مانند سالهای گذشته درکنار مشتریان خود خواهد بود و تا قبل از کسب رضایت از مشتری میدان را خالی نخواهد کرد.

در پایان امیدواریم تا حدودی توانسته باشیم با بیان مطالب فوق اهیمت انتخابی صحیح را برای خرید محصول در بخش صنعت تجهیزات تعمیرگاهی بیان نماییم تا خریداران بتوانند با حداکثر رضایت از  خرید خود  به فعالیت در کسب و کار خود پرداخته و با کسب روزی حلال در راه پیشرفت زندگی خود قدم بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاریزان صنعت

تولید کننده و واردکننده و صادرکننده تجهیزات تعمیرگاهی , ریلی , معاینه فنی , کارواش اتوماتیک , بالانس صنعتی و ابزار آلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید