اطلاعات تماس
  • 091094*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003185168516606

نمایندگی پکیچ بوتان در کرج

کد: 140003185168516606

https://bit.ly/2RNfYlY

، (اخبار رسمی): پکیج بوتان از جمله برندهای خوب و باکیفیت پکیج دیواری در بازار است که می تواند در روزهای سرد زمستانی خانه شما را گرم و آب داغ مورد نیاز جهت استحمام و غیره را در هر زمانی برای شما مهیا سازد.

نمایندگی پکیچ بوتان در کرج
نمایندگی پکیچ بوتان در کرج

پکیج بوتان از جمله برندهای خوب و باکیفیت پکیج دیواری در بازار است که می تواند در روزهای سرد زمستانی خانه شما را گرم و آب داغ مورد نیاز جهت استحمام و غیره را در هر زمانی برای شما مهیا سازد. اما کم نیستند تعداد کسانی که در اواسط زمستان با پکیج بوتان خود به مشکل خورده و از خرابی  و بروز مشکل در آن شکایت می کنند و به دنبال نمایندگی پکیج بوتان جهت دریافت خدمات پس از فروش بوتان هستند.

بسیاری از این افراد از تعداد مکرر بروز یک مشکل و هر بار تعمیر پکیج بوتان و صرف هزینه و مجددا تکرار همان مشکل به ستوه آمده و در فکر تعویض کلی پکیج دیواری خود افتاده اند!

اشتباهی که اغلب این افراد انجام می دهند، دو مورد بیشتر نیست. اول اینکه از مراقبت از دستگاه و سرویس پکیج بوتان خود به صورت منظم و به موقع در شروع زمستان غافل بوده اند. دوم اینکه جهت انجام سرویس و یا تعمیرات پکیج بوتان، نزد یک تعمیرکار متخصص بوتان نرفته و پکیج خود را به افراد غیر متخصص سپرده اند. طبیعتا کمبود دانش تخصصی، نبود تسلط بر انواع مدل های پکیج دیواری بوتان و کمبود تجربه تعمیرات پکیج بوتان به نتیجه ای جز این نیز نخواهد انجامید.

ما در وضعیت شما را در هنگام خرابی پکیج بوتان و نبود گرما و آب گرم به خوبی درک می کنیم و برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های شما، با استفاده از متخصصین مجرب و باسابقه بوتان تیم متخصصین مان به منزل شما آمده و سرویس و تعمیر پکیج بوتان شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم.

تعمیر پکیج بوتان را به متخصصین ما بسپارید

نصب اصولی پکیج دیواری برای کارکرد دستگاه در بهینه ترین حالت و بیشترین راندمان حرارتی و نیز جلوگیری از برخی مشکلات متداول پکیج، الزامیست که باید توسط متخصص بوتان انجام گیرد. این کار معمولا توسط نمایندگی پکیج بوتان انجام شده و جزو خدمات پس از فروش بوتان می باشد.

اما سرویس پکیج بوتان متفاوت است و جهت شناسایی مشکلات و ایرادات جزئی پیش از آنکه به مساله جدی بدل شوند، لازم بوده و به حفظ عملکرد پکیج شما در حالت کارکرد بیشینه خود کمک می کند. البته لازم است تا سرویس پکیج بوتان نیز توسط متخصص بوتان انجام گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. پس از بروز مشکل و خرابی دستگاه نیز، بلافاصله تعمیرات پکیج بوتان خود را توسط متخصص آن انجام داده و از تشدید مشکل و گسترش آن جلوگیری کنید.

نگران تعمیر پکیج بوتان خود نباشید

ما ارزش دستگاه شما را به خوبی می دانیم و از نگرانی و عدم اطمینان شما کاملا آگاهیم. بسیاری از تعمیرکاران در عوض رفع مشکل، به تشدید آن و خسارت به دستگاه نیز دست می زنند که همه اینها ناشی از نبود و یا کمبود تخصص است. به همین دلیل با بیمه پکیج دیواری بوتان شما در طول تعمیرات آن، خیال شما را آسوده خواهیم کرد. علاوه بر این، در پایان تعمیرات پکیج بوتان و به نشانه تضمین کیفیت خدمات خود، با اعطای گارانتی معتبر چند ماهه به شما، تعهدمان در قبال خدمات انجام شده را ثابت می کنیم.

مشکلات متفاوتی ممکن است برای پکیج دیواری بوتان اتفاق بیفتد، از جمله:

پکیج هر چند دقیقه یا هر چند ساعت یکبار خاموش می شود

پمپ آب پکیج دچار مشکل شده است

برد الکتریکی ایراد دارد

صفحه نمایش خاموش شده و دکمه ها کار نمی کنند

کد خطا یا ارور ظاهر شده و از بین نمی رود

از زیر پکیج آب می چکد

و…

آدرس سایت:http://tasisatbartar-karaj.ir/

شماره تماس:09109454494 عصمتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091094*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل