اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003195170316608

معرفی صرافی کوینکس در بیت پارس

کد: 140003195170316608

https://bit.ly/2SlPEjd

، (اخبار رسمی): کوینکس یکی از صرافی‌های بزرگ جهان است که محیطی کاملاً امن و مطمئن برای معامله گران ایرانی پدید آورده است. لازم به ذکر است که صرافی کوینکس، در بیت پارس به طور جامع مورد بررسی قرار گرفته است.

معرفی صرافی کوینکس در بیت پارس
معرفی صرافی کوینکس در بیت پارس

کوینکس یکی از صرافی‌های بزرگ جهان است که محیطی کاملاً امن و مطمئن برای معامله گران ایرانی پدید آورده است. لازم به ذکر است که صرافی کوینکس در بیت پارس به طور جامع مورد بررسی قرار گرفته است این صرافی نه تنها با IP های ایران مشکلی ندارد بلکه اجازه احراز هویت نیز به تریدرهای ایرانی می‌دهد. سایت بیت پارس یکی از تخصصی‌ترین سایت‌های آموزش ارزهای دیجیتال به طور اختصاصی آموزش تصویری و ویدیویی این صرافی را ارائه می‌دهد.

صرافی کوینکس در سال 2017 در هنگ کنگ تأسیس شد. این صرافی توانست با خدمات ویژه خود به سرعت تبدیل به یکی از تاثیرگذار ترین صرافی‌ها در آسیا شود. صرافی کوینکس با گذشت چهار سال اکنون میزبان تریدرهایی از بیش از 100 کشور جهان است.

پس با خیال راحت در صرافی کوینکس ثبت نام کنید و نیازی به مخفی کردن آی پی ندارید و همچنین با پاسپورت ایرانی به راحتی احراز هویت کنید برای بالا بردن سقف تراکنش‌‌‌های خودتان.

صرافی کوینکس اکنون با راه اندازی کوینکس اسمارت چین و بازارساز خودکار خود بازار دیفای را نیز هدف قرار داده است تا بتواند سرمایه گذاران بلند مدت را نیز در کسب سود یاری نماید.

کوینکس علاوه بر جفت ارزهای زیادی که در بازار اسپات خود لیست کرده است از معاملات مشتقات و فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین معاملات اهرمی یا مارجین در دسترس تریدرهای حرفه‌ای‌تر قرار دارد که می‌توانند از این طریق سود بیشتری را کسب کنند.

با این حال مانند هر کار دیگری استفاده از صرافی کوینکس و معامله در بازار ارز دیجیتال نیاز به آموزش دارد. بیت پارس در این راه در کنار تریدرها خواهد ماند.

آموزش ویدیویی کوینکس در بیت پارس ، یک ویدیوی آموزشی جامع آماده کرده است که به شما جهت کار با صرافی کوینکس کمک خواهد کرد. در این ویدیو به تمام مراحل ثبت نام تا آغاز ترید پرداخته شده است. این ویدیو به همراه مقالات آموزشی کاملی که بیت پارس برای معامله گران آمده کرده است می‌تواند پکیج بسیار خوبی جهت آغاز معاملات در یک صرافی کاملاً امن باشد. در ادامه به بعضی از سرفصل‌های مهم در این ویدیو و مقالات آموزشی خواهیم پرداخت.

واریز و برداشت به صرافی کوینکس در آموزش‌های صرافی کوینکس در بیت پارس می‌خوانید که برای استفاده از اکثر صرافی‌های خارجی باید قبل از شروع کار بودجه مورد نظر خود را از ارز فیات به ارز دیجیتال تبدیل کنید. ارز فیات همان پول رایج کشور است و ارز دیجیتال یا کریپتو دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و یا تتر را شامل می‌شود. این کار را می‌توان از طریق صرافی‌های داخلی انجام داد.

پس از این که ارز دیجیتال مورد نظرتان را تهیه کردید باید به قسمت Deposit در کیف پول صرافی کوینکس بروید و آدرس دریافت وجه خود را به دست آورید. به یاد داشته باشید که هر ارز دیجیتال شبکه منحصر به فرد و آدرس مخصوص به خود را دارد. نمی‌توان اتریوم را به آدرس بیت کوین و یا بالعکس واریز کنید. پس در انتخاب آدرس و وارد کردن آن بسیار دقت نمایید. پس از این مرحله وجوه خود را از کیف پول به حساب صرافی کوینکس منتقل کنید.

نکته مهم دیگر این است که انجام تراکنش بر روی شبکه‌های بلاک چین هزینه‌ای به عنوان کارمزد دارد که گس GAS)) نامیده می‌شود. گس همان سوخت حرکت توکن ها بر روی بلاک چین محسوب می‌شود. بنابراین این هزینه از طرف صرافی دریافت نمی‌شود و نباید آن را با کارمزدهای صرافی کوینکس که بعداً در موردشان صحبت خواهیم کرد اشتباه گرفت.

برداشت از صرافی هم تقریباً با روشی معکوس روش واریز است. در این مورد باید به قسمت Withraw رفته و مبلغ و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس آدرس کیف پول خود را وارد نمایید.

احراز هویت در کوینکس همانطور که پیش از این ذکر کردیم صرافی کوینکس به کاربران ایرانی اجازه احراز هویت می‌دهد که طریقه آن در مقالات بیت پارس به طور کامل توضیح داده شده است. احراز هویت در کوینکس در واقع هیچ امکانات اضافه‌ای به شما نمی‌دهد غیر از این که سقف برداشت شما را تا یک میلیون دلار افزایش می‌دهد. این یعنی شما اجازه دارید در هر روز بیش از یک میلیون دلار برداشت کنید.

روند احراز هویت کماکان مانند تمام صرافی‌ها انجام می‌شود و از مدارک شناسایی زیر می‌توانید استفاده کنید:

  1.  شناسنامه 
  2. پاسپورت 
  3. شماره تلفن همراه

کارمزدهای صرافی کوینکس همانطور که در بیت پارس توضیح داده شده است، صرافی کوینکس از مدلی کمی متفاوت نسب به صرافی‌های دیگر برای دریافت کارمزد استفاده می‌کند. به این صورت که کارمزدها بر اساس دارایی‌های CET یا توکن صرافی کوینکس معامله گران محاسبه می‌شود. این مدل مشتریان را به چند دسته تقسیم کرده است. این دسته‌ها هر کدام از تخفیف خاص خود در بازار بهره مند می‌شوند. هر چه شما CET بیشتری ذخیره کنید می‌توانید کارمزدهای کمتری پرداخت نمایید. در تصویر زیر می‌توانید این دسته بندی و میزان کارمزد هر دسته را ملاحظه کنید.

جمع بندی صرافی کوینکس را می‌توان یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین صرافی‌های حال حاضر برای ایرانیان دانست که با آموزش‌های بیت پارس، در اختیار هموطنان عزیزمان قرار گرفته است. این صرافی اکنون کارمزدهایی پایین‌تر از اکثر رقبایش دریافت می‌کند و حتی شما با استفاده از لینک‌های بیت پارس می‌توانید از 10 درصد تخفیف بیشتر نیز برخوردار شوید. این صرافی علاوه بر رابط کاربری بسیار زیبا و ساده تحت وب یک اپ موبایل بسیار جذاب هم عرضه کرده است که می توانید برای دسترسی دائم و مداوم به بازار ارزهای دیجیتال از آن استفاده نمایید.

 آموزش‌های بیت پارس کاملاً رایگان ارائه می‌شود و در کنار مطالب آموزشی شما می‌توانید از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال، اخبار روز صنعت و بازار ارزهای دیجیتال نیز باخبر شوید.

بازار ارزهای دیجیتال درهای بزرگی را بر روی سیستم مالی جهانی گشوده است با این حال باید توجه کنید که در دام اخبار و آموزش‌های غلط نیفتید تا بتوانید از دارایی‌های خود محافظت کنید. تیم بیت پارس با سالها تجربه در بازار ارزهای دیجیتال سعی دارد این بازار را به جایی امن و مطمئن برای همه معامله گران تبدیل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیت پارس

✅ بیت پارس با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه آموزش در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ خورشیدی ( ۲۱ مارچ ۲۰۲۰ میلادی ) تشکیل شد. بیشتر هدف مجموعه بیت پارس ایجاد یک وب سایت تخصصی در زمینه آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. البته هدف بزرگتر ما در آینده ایجاد یک شرکت دانش بنیان در کشور ترکیه برای توسعه و گسترش کمبودهای حوزه کریپتوکارنسی است. وجود یک شرکت دانش بنیان که بتواند نقایص کریپتوکارنسی‌ها را بررسی و برطرف کند یک نیاز مبرم در دنیای کنونی است. ما معتقدیم که آینده جهان از آن کریپتوکارنسی هاست، هر چند که زمان نسبتا زیادی برای رسیدن به این مهم نیاز است. از تمامی‌کسانی که علاقمند به حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند، چه آنهایی که سطح اطلاعات کمی‌دارند و چه آنهایی که در این حوزه دانشمند هستند دعوت به همکاری می‌کنیم. علت اینکه کشور ترکیه را برای فعالیت‌‌‌های دانش بنیان در حوزه کریپتوکارنسی در نظر گرفته ایم، نزدیکی این کشور به ایران است و همچنین نزدیکی آداب و رسوم و فرهنگ مردمان آن. بزودی در بحث‌‌‌های مهمتری در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت خواهیم کرد از جمله توسعه بلاک چین‌‌‌های مختلف و همچنین مشاوره در زمینه بهبود عملکرد کریپتوکارنسی ها. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه‌‌‌های مختلف صنعت کریپتوکارنسی داشتید، تا جایی که برای ما امکان پذیر باشد می‌توانیم تجارب خودمان را در اختیار شما قرار دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار