اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003235174816628

برای مراقبت از لباس ها

کد: 140003235174816628

https://bit.ly/3pPHgVi

، تهران , (اخبار رسمی): برای مراقب از لباس ها و صاف ماندن آنها بهترین کار این است که از آنها به درستی نگه داری شود.یکی از راه های درست نگه داری آویزان کردن آنها در کمد و نگه داری خوب از آنهاست.

برای مراقبت از لباس ها
برای مراقبت از لباس ها

انواع رگال لباس و دسته بندی آن ها

خوشبختانه امروزه بازار رقابت در این حوزه باعث شده تا انواع رگال لباس براساس کاربرد ها و سلایق مختلف طراحی و تولید شود. جمع آوری آسان لباس ها به کمک یک ریل لباس که باعث استفاده ی بهینه از تمام فضای موجود می شود باعث ترغیب افراد جهت خرید رگال لباس برای منزل شده و این موضوع سبب طراحی های جدید برای این وسیله ی کاربردی شده است. بنابراین امروزه انواع ریل لباس با کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شوند.

توجه کنید که انواع رگال های لباس در اندازه های مناسب و مشخصی تولید می شوند که عرض آن ها چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد که این موضوع باعث شده تا این ریل برای فضاهای مختلف مناسب بوده و بتوان از آن ها حتی در راهرو ها، فروشگاه های کوچک لباس و یا حتی کارگاه های خیاطی کوچک نیز استفاده نمود.

تاریخچه چوب کار لباس

انواع مختلف چوب کار تنها در امریکا تاکنون حدود ۲۰۰ بار به ثبت رسیده اند.

مشهور است که توماس جفرسون ،رییس جمهور ایالات متحده در کمد شخصیش وسیله ای داشت که لباس ها را روی ان اویزان می کرد.

اگرچه طرح سیمی مثلثی که امروزه بیشترین استفاده را بخصوص در غیر از منازل دارد، از روی طرحی در سال ۱۸۶۹ برداشته شده است.

همچنین مشهور است که  کارمندی  از شرکت تیمبرلیک و نولتی به نام “پارک هاوس” نیز نوعی چوب کار را طراحی کرده است.

داستانش این است که یکروز صبح در سال ۱۹۰۳، “پارک هاوس” به اداره می رود و می بیند جالباسی پر شده است . ناراحت می شود و یک تیکه سیم بر می دارد و به شکلی که ما امروزه میشناسیم دراورده و لباسش را روی ان اویزان می کند.

همچنین مشهور است فرد دیگری به نام “کن” که مهندس دانشگاه بوستون بود در  سال ۱۸۷۶ نیز رخت آویز را درست کرده است.

در ۱۹۰۶ لباس فروشی به نام “میر می” اولین خرده فروشی بود که لباس هایش را روی چوب لباسی هایی به شکل استخوان جناغ اویزان می کرد.

در سال ۱۹۳۲، “هولت” چوب کار لباس پیشرفته تری را  به ثبت رساند که در ان از لوله های مقوایی روی قسمت بالایی رخت آویز استفاده کرده بود تا لباس ها چروک نشوند، در سال ۱۹۳۵، “راجرز” یک لوله به قسمت میله زیرین اضافه کرد که هنوز هم استفاده می شود.

رخت آویز چیست و چه کاربردی دارد؟

رخت آویز در واقع وسیله‌ای برای خشک کردن و نگه داری لباس‌ها  به صورت منظم و مرتب است. امروزه افزایش واحد‌های آمارتمانی و کوچک شدن فضا‌های آزاد و نبودن حیاط، کار خشک کردن لباس‌ها را سخت کرده است. بنابراین استفاده از رخت آویز در آپارتمان‌ها به خشک کردن درست لباس‌ها کمک زیادی می‌کند و یکی از لوازم ضروری در خانه‌ها به خصوص آپارتمان‌ها محسوب می‌شود.

لباس‌ها باید به درستی خشک شوند تا بوی نامطلوبی به خود نگیرند و چروک یا کثیف نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی