اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003245178016635

محصول تازه سپهر منور تولید کننده محصولات ای دی سی رونمایی شد

ارائه چراغ صنعتی و کارگاهی سولد به بازار  نور و روشنایی

کد: 140003245178016635

https://bit.ly/3cIlvl9

، جهرم , (اخبار رسمی): محصول تازه سپهر منور تولید کننده محصولات ای دی سی با نام چراغ صنعتی سولد 200 وات در فروشگاه اینترنتی نمالایت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه چراغ صنعتی و کارگاهی سولد به بازار  نور و روشنایی
چراغ صنعتی سولد در سه توان 100، 150 و 200 وات در سایت نمالایت عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی سپهر منور تولید کننده محصولات ای دی سی، اردییهشت 1400، فروشگاه اینترنتی نمالایت میزبان رونمایی از چراغ صنعتی و کارگاهی سولد، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه چراغ صنعتی و کارگاهی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ظاهر جدید، توان های متفاوت و قیمت مناسب را ارائه کند تا این خدمت تازه دستیابی به مشخصات فنی عالی و صرفه اقتصادی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی نمالایت

فروشگاه نمالایت عرضه کننده بروزترین محصولات برق و روشنایی از برندهای با کیفیت و استاندارد موجود در بازار می باشد. مشاورین نمالایت می کوشند تا با پاسخگویی سریع و صحیح همواره بهترین مشاوره های خرید را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند. تنوع در محصولات، بروزرسانی مداوم جهت خرید مطمئن و ارتقا دانش فنی از اهداف این فروشگاه اینترنتی در بازارهای پرنوسان هستند. با توجه به امکانات بوجود آمده، همکاری با سایر فروشندگان فعال در حوزه برق و روشنایی با کمترین کمیسیونهای همکاری و تسویه حساب سریع در مجموعه نمالایت فراهم شده است. این فروشگاه محصولات خود را با استفاده از سرویس های تیپاکس، پست، باربری و پیک به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید