اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255180316639

نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل !

خرید عینک آفتابی اورجینال از فروشگاه عینک چلسی

کد: 140003255180316639

https://bit.ly/3iVlYEA

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از عینک آفتابی تقلبی در طولانی مدت باعٍث ایجاد آسیب‌‌های جبران ناپذیری برای چشمان شما می شود و در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید هیچگونه محافظتی ندارد. در ادامه نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی به صورت جامع توشیح داده شده است

خرید عینک آفتابی اورجینال از فروشگاه عینک چلسی
خرید عینک اورجینال از فروشگاه آنلاینعینک چلسی

هنگام خرید عینک آفتابی زنانه اصل در درجه اول کیفیت، وضوح دید و قیمت عینک آفتابی ریبن اصل را بررسی کنید. در خرید خود محتاط باشید و با استفاده از یک عینک آفتابی با کیفیت از چشمان خود محافظت کنید!

اگرچه وجود خورشید زندگی را ممکن و لذت‌بخش می‌کند، اما اشعه ماورا بنفش خورشید با گذشت زمان باعث آسیب به پوست و چشم انسان می‌شود که برای افراد، مخصوصاً خانم‌ها ناخوشایند است. خوشبختانه، عینک آفتابی از آسیب دیدگی ناشی از نور خورشید بر چشم جلوگیری می‌کند. هنگامی که مزایای سلامتی را همراه با گزینه‌های راحتی و سبکی عینک آفتابی در نظر بگیرید، خرید عینک آفتابی تبدیل به یک اصل ضروری می‌شود. در ادامه درباره لزوم خرید عینک آفتابی زنانه اصل صحبت کرده و نحوه تشخیص عینک‌های ریبن اصل را از مشابه‌های تقلبی بررسی می‌کنیم.

چرا باید از عینک آفتابی استفاده کنیم؟

مهم‌ترین مزیت استفاده از عینک آفتابی این است که از چشمان شما در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) محافظت می‌کند. نور ماورای بنفش می‌تواند اثرات مضری روی پلک، قرنیه، عدسی و شبکیه چشم داشته باشد و باعث بروز بیماری‌های جدی بهداشتی در چشم شود. بنابراین استفاده از عینک‌های با کیفیتی مثل عینک‌های برند ریبن توصیه می‌شود تا از چشم شما در برابر این موارد محافظت کند.

عینک ریبن، متنوع و جذاب

ریبن یکی از محبوب‌ترین برندهای عینک در دنیا است که افراد مختلفی را از قشرها و سنین مختلف به خود جذب کرده است. برند ریبن در ایران هم بسیار معروف است، مخصوصاً عینک ریبن تاشو و خلبانی که بین مردم شناخته‌شده‌تر هستند. اما باید توجه کنید که عینک‌های تقلبی را خریداری نکنید و به دنبال خرید عینک ریبن اصل باشید. برای یافتن عینک ریبن اصل، خرید از عینک چلسی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تفاوت عینک اصل و فیک در چیست؟

آیا واقعاً تفاوتی بین عینک‌های آفتابی ارزان و گران وجود دارد؟ وقتی می‌خواهید عینک آفتابی جدیدی بخرید، گزینه‌های زیادی با قیمت‌های مختلف پیش رو دارید. اما آیا صرف میلیون‌ها تومان برای یک عینک آفتابی گران قیمت، واقعاً ارزش آن را دارد یا اینکه صرفاً برای نام برند هزینه می‌کنید؟

پاسخ ما این است که خرید عینک آفتابی ریبن تقلبی و فیک هرگز فکر عاقلانه ای نیست زیرا این عینک‌ها از کیفیت مناسب یک عینک ریبن اصل برخوردار نیستند و به راحتی به چشمان شما آسیب می‌رسانند. امروزه فروشندگان غیرقابل اعتماد، عینک‌های فیک را وارد بازار می‌کنند که دقیقاً شبیه محصولات اصلی هستند. اما مواردی وجود دارد که بررسی آن‌ها به شما در تشخیص عینک ریبن اصل کمک می‌کند. این موارد عبارتند از:

قیمت عینک

مورد دیگری که به شما در تشخیص اصل بودن عینک کمک می‌کند، قیمت آن است. قیمت عینک ریبن اصل نسبت به قیمت عینک ریبن فیک بسیار بالاتر است. البته این مبلغ برای عینک‌های مختلف متفاوت است و شما می‌توانید قیمت عینک آفتابی ریبن اصل را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عینک چلسی بررسی کنید.

جنس و کیفیت عینک آفتابی

عینک آفتابی ریبن اصل با جنس و کیفیت بدنه‌اش به راحتی قابل شناسایی است. تقریباً تمام عینک‌های آفتابی اورجینال با استفاده از مواد پلاستیکی و فلزی مرغوب طراحی شده اند. عینک آفتابی تقلبی را می‌توانید از طریق درز آن شناسایی کنید، در حالی که عینک‌های اصلی هیچ درزی بر روی لنزها ندارند. بنابراین قبل از خرید عینک آفتابی زنانه اصل، ظاهر و بدنه آن را بررسی کنید.

شماره و مدل عینک ریبن اصل

عینک‌های اصلی دارای شماره مدل است که می‌توانید آن را در قسمت داخلی دسته‌های عینک آفتابی مشاهده کنید. این شماره سریال تفاوت زیادی بین عینک آفتابی اصلی و تقلبی ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید علامت "CE" - گواهی فروش در کشورهای اروپایی- را در عینک‌های اورجینال مشاهده کنید. اگر هیچ یک از این نشانه‌ها را پیدا نکردید، می‌توانید نتیجه بگیرید که یک عینک آفتابی تقلبی در دست دارید.

کیفیت بسته بندی

یک عینک ریبن اصل مانند عینک ریبن تاشو باید دارای بسته بندی مناسب همراه با برچسبی حاوی توضیحات قاب و لنز، اطلاعات تولید کننده، بارکد و نام مدل باشد. یک برند تقلبی تمام این مشخصات را ندارد و می‌توانید فیک بودن آن را تشخیص دهید و به سراغ خرید عینک ریبن اصل ( https://chelseaoptic.com/brands/rayban/) از جاهای معتبری مثل چلسی بروید.

با خرید عینک ریبن اصل، از چشمان خود محافظت کنید

ریبن یک برند محبوب و معروف در زمینه عینک آفتابی است که نمونه‌های تقلبی آن هم در بازار موجود است. با بررسی موارد گفته شده می‌توانید عینک آفتابی تقلبی را به راحتی از عینک اصل شناسایی کنید. توجه داشته باشید که همیشه باید عینک آفتابی اصل را فقط از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. خرید عینک از چلسی پیشنهاد ما به کسانی است که به دنبال کیفیت هستند. هنگام خرید عینک آفتابی زنانه اصل در درجه اول کیفیت، وضوح دید و قیمت عینک آفتابی ریبن اصل را بررسی کنید. در خرید خود محتاط باشید و با استفاده از یک عینک آفتابی با کیفیت از چشمان خود محافظت کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عینک چلسی

فروشگاه اینترنتی “چلسی اپتیک” با هدف آسان‌تر کردن روش‌های خرید و دسترسی به عینک‌های طبی و آفتابی تاسیس شده است. شما می‌توانید با ثبت نام در وب‌سایت “چلسی اپتیک”، دسته‌بندی‌های متنوع عینک‌های آفتابی و طبی را مشاهده کرده و با استفاده از مشاوره‌های دقیق و فنی ما، بهترین و مناسب‌ترین عینک را انتخاب و خریداری کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس