اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255181215226

محصول تازه گروه صنعتی هفت رونمایی شد

ارائه هیپوکلریت سدیم به بازار  مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

کد: 140003255181215226

https://bit.ly/2RYNINo

، کهریزک , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه صنعتی هفت با نام هیپوکلریت سدیم (کلر مایع) در شهرک صنعتی احمد آباد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه هیپوکلریت سدیم به بازار  مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب
ارائه هیپوکلریت سدیم به بازار  مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی هفت، فروردین امسال، شهرک صنعتی احمد آباد میزبان رونمایی از هیپوکلریت سدیم، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر هیپوکلروز و هیپوکلریت را ارائه کند تا این خدمت تازه  خاصیت اکسید شوندگی و ضد عفونی بالا را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، هیپوکلریت سدیم دارای محاسنی است که اعم از گند زدایی و رفع بوی زننده از چاه ها و حوضچه های تصفیه فاضلاب  است و می‌تواند باعث  ضدعفونی کنندگی آب و فاضلاب شود.

مدیرعامل محترم گروه صنعتی هفت، تولید این محصول را نتیجه بیش از ۳۰ سال تجربه متخصصان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و کار در این مجموعه دانست و گفت: اقدامات لازم برای تولید این محصول از ابتدای فعالیت این شرکت آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را خرداد 1400 اعلام و ادامه داد: گروه صنعتی هفت از بزرگترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان کلر مایع با درجه خلوص بالا به صورت عمده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های این محصولات، درجه اکتیو و غیره، کارشناسان گروه صنعتی هفت مشاوره رایگان قبل از خرید کلر مایع ارائه می دهند. 

ایمیل: [email protected]

تلفن: 02156541459 – 02156541457

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی هفت

گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از ۳۰ سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید