اطلاعات تماس
  • 091878*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003265183015113

فاکتورهای خرید هاست که باید بدانید

10 هاستینگ برتر ایران توسط های کانتنت مشخص شد

کد: 140003265183015113

https://bit.ly/3gEoc8w

، (اخبار رسمی): خرید هاست مناسب جزو اولین قدم های راه اندازی کسب و کار اینترنتی میباشد که تمامی سایت های برند و حتی سایت های نوپا همانند های کانتنت ، همیار وردپرس ، فرادرس ، وبسیما به اهمیت هاست اشاره کرده اند.

10 هاستینگ برتر ایران توسط های کانتنت مشخص شد
بهترین هاست ایران را از کجا بخریم

سرویس هاستینگ شما نقش قلب کسب و کارتان را دارد. اگه میخواهید قلب‌تان منظم بتپد و حالِ کسب و کارتان خوب باشد از هاستینگ معتبری هاست بگیرید.

تعبیر من از خرید هاست آجرهای اولیه یک ساختمان است که اگر کج گذاشته شوند یا محکم نباشند کل دیوار ساختمان ممکن است به هم بریزد و تمام کارهایی که کردید یک دفعه نابود شود و کلی خسارت مالی و جانی به همراه داشته باشد. خرید هاست هم دقیقآ حکم این را دارد اگر ندانید هاست مناسبی انتخاب کنید عملآ اولین قدم تان را درست پیش نرفتید و در آینده نزدیک دچار مشکل خواهید شد به همین خاطر من در های کانتنت بهترین هاست را برای شما معرفی خواهم کرد و فاکتوری های مهمی که خودم در خرید هاست های کانتنت رعایت کردم را بهتون میگم.

اگر کمی چشم هایمان را باز کنیم می بینیم که تمام کسب و کارهای آنلاین فقط و فقط با هاست و دامنه است که نشون داده می شوند چقدر خوب است، دامنه و هاست مناسبی انتخاب کنیم که بازدیدکننده گان ازش لذت ببرند.

در این پست قصد دارم اول به موارد مهمی که در خرید هاست باید در نظر بگیرید بپردازم و سپس بهترین شرکت های هاستینگ ایران را لیست کنم ازتون میخوام تا آخر این مقاله جذاب همراه من باشید.

به نقل از وب سایت های کانتنت:

سرویس هاستینگ شما نقش قلب کسب و کارتان را دارد. اگه میخواهید قلب‌تان منظم بتپد و حالِ کسب و کارتان خوب باشد از جایِ مناسب هاست بگیرید. اگر دامنه خوبی داشته باشید و از قالب حرفه ای استفاده کنید، از نظر تولید محتوا و سئو هم عالی کار کنید این هاست است که زیربنای تمام ایناست. در مطلب انتخاب و خرید هاست های کانتنت گفته شد که شما باید با توجه به نیاز کسب و کارتان هاست بخرید. به‌ عنوان مثال، من هیچ‌گاه استفاده از یک هاست ارزان‌قیمت را برای یک فروشگاه اینترنتی با 10 هزار محصول پیشنهاد نمی‌کنم؛ اما از طرف دیگر خرید هاستینگ گران‌قیمت را نیز برای یک سایت وبلاگی ساده که بازدید زیادی هم ندارد توصیه نمی‌کنم.  بنابراین در هنگام مقایسه و انتخاب هاست، دنبال هاستی باشید که بیشتر با نیازهای شما هماهنگ باشد. در ادامه این مقاله به 6 فاکتور مهم در خرید هاست می پردازیم.

6 فاکتور مهم در خرید بهترین هاست

خیلی ساده تعریفی از هاست داشته باشیم: هاست یا میزبانی، به مجموعه‌ی سخت افزار ها، نرم افزار ها و کنترل پنلی که سایت شما بر روی آن بارگذاری می‌شود می‌گویند.

1. امنیت هاست

امنیت مهمترین پارامتر هر سایتی است. شما تمامی اطلاعات سایت تان را داخل هاست ذخیره می‌کنید بنابراین می‌بایست حفظ امنیت این اطلاعات برای شما بسیار حائز اهمیت باشد. علاوه بر اینکه خودتان باید یک سری نکات امنیتی لازم را رعایت کنید، شرکت هاستینگ هم موظف است نکاتی که مربوط به هاست است را رعایت کند. یکی از نکات مهم در تامین امنیت وجود آنتی ویروس، آنتی شل، آنتی اسپم و فایروال‌ها هستند که اکثر شرکت های ارائه دهنده هاست این موارد را در سرویس‌های خود به کار می برند، اما بهتر است شما هم قبل از خرید هاست به این موضوع دقت کنید.

2. پشتیبانی خوب و به موقع (24 ساعته)

پشتیبانی سریع و 24 ساعته مهمترین پارامتر خرید هاست است. تا وقتی مشکلی برایتان پیش نیاید به مهم بودن پشتیبانی پی نمی برید. زمانی صحبت از شرکت مناسب برای خرید هاست می‌شود منظور شرکتی نیست که تنها هاست را با قیمت مناسب و با کیفیت ارائه ‌دهد. بلکه بخش مهمی از فعالیت یک هاستینگ باید مربوط به پشتیبانی سریع و حرفه ای آن باشد.

پشتیبانی تمام هاستینگ های ایران معمولا به صورت تلفنی و تیکت است. در صورتی که سوال یا مشکلی برایتان پیش آمد بهترین روش زدن تیکت است. مشکلات هاست ممکن است در هر ساعت شبانه روز پیش بیاید و شرکت‌های هاستینگ پشتیبانی در خارج از ساعات اداری را به شکل ارسال تیکت انجام می‌دهند.

3. بررسی لیست مشتریان شرکت‌ هاستینگ

نظر مشتریان قبلی شرکت ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام انتخاب هاست باید به آن توجه داشته باشید. برای بررسی نظرات مشتریان فعلی نباید فقط به نظرات مثبت موجود در وب‌سایت شرکت هاستینگ اکتفا کنید، بلکه باید به انجمن ها ، مقالات تاپ تن و گروه های تلگرامی و اینستاگرام سر بزنید و نظرات کاربران از نظر کیفیت خدمات و پشتیبانی هاست موردنظر را بررسی کنید و حتی با مشتریان آن شرکت ها تماس بگیرید و از خدمات دهی از آن ها سوال بپرسید تا از نقاط ضعف و قوت سرویس‌های آن شرکت برای شما بگویند. اگر یک شرکت توانسته باشد که رضایت بیشتر مشتریان قدیمی خود را جلب کند، حتما برای شما نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

4. قیمت هاست

قیمت هاست همیشه تاثیر زیادی بر روی خرید شما میگذارد. توجه داشته باشید شما باید با توجه به نیاز کسب و کارتان اقدام به خرید هاست کنید و تحت هیچ شرایطی یک هاست را، تنها به خاطر اینکه ارزان­‌تر است انتخاب نکنید. بهتر است یک هاست با امکانات خوب را انتخاب کنید، نه اینکه یک هاست ارزان‌­قیمت را انتخاب کنید و در آینده مجبور شوید ­سایت خود را به هاستینگ دیگری منتقل کنید.

5. میزان آپتایم بالا

به میزان در دسترس بودن سایت آپتایم می گویند. یکی از موارد ضروری برای انتخاب بهترین هاستینگ بالا بودن آپتایم (Uptime) یا همان زمان فعّال بودن سرورها است. اکثرا شرکت های هاستینگ ادعا می کنند روی سرویس هایشان آپتایم 100 درصد ارائه می دهند اما این حرفها در حد ادعاست چون آپتایم 100 درصد نداریم معمولا آپتایم 99.5 درصد به بالا آپتایم خوبی است. برای بررسی آپتایم وبسایت ها می توانید از ابزار آپتایم روبوت استفاده کنید با این ابزار می توانید آپتایم دقیق شرکت ها را در بیاورید.

6. زمان پاسخ دهی سرور

منظور از زمان پاسخ دهی سرور، زمانی است که کاربر آدرس سایت یا همان دامنه را وارد می کند و دکمه enter را میزند تا وقتی که سرور این درخواست را پردازش می کند. این پارامتر هم بسیار مهم است چون به سرعت سایت شما بستگی دارد و اگر این مدت زمان طول بکشد کاربر ناامید شده و سایت تان را به کلی می بندد و ترافیک سایت شما به مرور کم می شود.

معرفی هاستینگ های برتر ایران برای خرید هاست

به نقل از سایت آموزشی های کانتنت لیستی از بهترین شرکت های هاستینگ ایران در سال 1400 گردآوری شده است که در ادامه با هم می بینیم.

شرکت سون هاست

شرکت میهن وب هاست

شرکت ایران سرور

شرکت گنجه هاست

شرکت وب رمز

شرکت نت افزار

شرکت هاست نگار

شرکت برتینا

شرکت میزبان فا

شرکت آذر آنلاین

به انتهای فاکتورهای مهم در خرید هاست رسیدیم؛ سعی کردیم مهمترین نکات در رابطه با خرید هاست خوب را بیان کنیم. همانطور که گفته شد پایه ای ترین مورد در راه اندازی یک سایت، انتخاب هاست مناسب است. امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشد. هر گونه سوالی در رابطه با خرید هاست داشتید یا کد تخفیف هاست خواستید به مقاله بهترین هاست های کانتنت مراجعه کنید.

منبع: سایت های کانتنت | hicontent.net

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091878*****
[نمایش اطلاعات]