اطلاعات تماس
  • 0۲۱۹۱۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003275183216648

فروشگاه اینترنتی کتاب هشت در مشهد دو ساله شد

مهمترین دستاوردهای فروشگاه اینترنتی کتاب هشت در سال 97

کد: 140003275183216648

https://bit.ly/3gDf4AQ

، مشهد , (اخبار رسمی): «فروشگاه اینترنتی کتاب هشت»، شرکت فعال در زمینه‌ی «فروش و پخش کتاب عمومی»، در سال 99 توانسته است تا با تلاش و پشتکار سریع ترین و جامع ترین بانک کتاب کشور باشد.

مهمترین دستاوردهای فروشگاه اینترنتی کتاب هشت در سال 97
مهمترین دستاوردهای فروشگاه اینترنتی کتاب هشت در سال 97

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی کتاب هشت ، این شرکت که در زمینه‌ی «فروش و پخش کتاب عمومی» فعال است توانسته در سال 1399 بیشترین میزان فروش کتاب را در مشهد داشته باشد و در زمان کرونا و تعطیل بودن مغازه ها به سریع ترین حالت ممکن کتاب ها را به سراسر نقاط ایران ارسال کند.

مجتبی سلیمانی، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 99 گفت: نیروی جوان و با انگیزه همراه با علم و دانش میتواند کمک بزرگی به اقتصاد و فرهنگ کشور عزیزمان ایران داشته باشد.

وی در زمینه چالش‌های این شرکت برای مقابله با مشکلات اقتصادی گریبانگیر اقتصاد جامعه و کسب‌وکارها در این سال و راه‌های برون‌رفت شرکت‌ها در این زمینه افزود: «نیروی جوان و با انگیزه میتواند بازار کار خود را پیدا کند و رونق اقتصادی بیشتری ایجاد کند در ضمن نباید از فروش اینترنتی و نیروهای متخصص این حوزه قافل شد،کرونا به ما آموخت که وقت این شده است که از بازار سنتی خارج شویم و به دنبال ایده های جدید باشیم »

به گفته‌ی مجتبی سلیمانی، از عوامل موفقیت این شرکت در مقابله با چالش‌های فضای کسب‌وکار کشور، را جوان گرایی و پشتکار روی ایده های نو برشمرد و در این زمینه افزود: سالها پیش فروش کتاب را کاری با سود دهی بالا نمیدانستند و دیدگاه اکثریت جامعه روی خرید اینترنتی هم منفی بود اما بعد از جلساتی که با جوانان فهیم و باهوش در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشتم آقایان حیدری،حیدریان و ملاحسینی را دیدم که دید مرا تغییر دادند و جا دارد که از این عزیزان تشکر کنم.

به گفته مجتبی سلیمانی، این شرکت در سال آینده قصد دارد تا با تلاش وپشتکار به اهدافی چون افزایش سرانه مطالعه کشور  و  افزایش سرانه مطالعه کشور دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی محصول یا امکانات جدید خواهد کرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی کتاب هشت، می‌توانند به سایت آن به آدرس www.ketab8.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 0۲۱۹۱۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب