اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003305186816609

آشنایی با توانمندی‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی شمال مال

کد: 140003305186816609

https://bit.ly/3harXCT

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت 4 سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه آنلاین با گسترش فعالیت‌های خود، از سال 1399 فروش اینترنتی لباس بچه‌گانه دخترانه، و پسرانه و نیز لباس نوزادی را آغاز کرد.

آشنایی با توانمندی ها و خدمات فروشگاه اینترنتی شمال مال
فروشگاه اینترنتی شمال مال
آشنایی با توانمندی ها و خدمات فروشگاه اینترنتی شمال مال
لباس بچه گانه شمال مال
آشنایی با توانمندی ها و خدمات فروشگاه اینترنتی شمال مال
شامپو بدون سولفات شمال مال

فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت 4 سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن و لباس بچه گانه را به خود اختصاص دهد.

در چند سال اخیر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی پا به عرصه رقابت در بازار ایران گذاشته اند. فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت 4 سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه آنلاین با گسترش فعالیت‌های خود، از سال 1399 فروش اینترنتی لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه و نیز لباس نوزادی را آغاز کرد.

ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی شمال مال

  • ارسال سریع
  • مشاوره رایگان
  • پشتیبانی پاسخگو
  • تضمین اصالت کالا
  • معرفی کامل محصولات
  • پرداخت در محل: روش پرداخت در محل برای خرید لباس بچه گانه از فروشگاه شمال مال فعال است.
  • درج اندازه‌های دقیق پوشاک بچه گانه: در جدول راهنمای سایز، اندازه‌های دقیق هر کدام از لباس‌های بچگانه و لباس نوزادی درج شده اند.

انواع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی شمال مال

1- لباس بچه گانه

برای خرید اینترنتی لباس بچه گانه از شمال مال تنها کافی است اندازه لباس‌هایی را که در حال حاضر سایز کودکتان است به همراه داشته باشید. در این ‌جا به کمک جداول راهنمای سایز، اندازه دقیق هر لباس به تفکیک نوشته شده تا خیال شما از خرید سایز مناسب راحت باشد.

لباس بچه گانه پسرانه

در این فروشگاه انواع لباس بچگانه پسرانه از سن نوزادی تا 8 سال به فروش می‌رسد. شما می‌توانید ست بلوز شلوار اسپرت، تیشرت آستین کوتاه و شلوارک، شلوار تک، بلوز و تیشرت تک و لباس‌های راحتی و خواب پسرانه را از فروشگاه شمال مال خرید کنید.

لباس بچه گانه دخترانه

لباس‌های بچگانه دخترانه نظیر پیراهن و سارافون، تیشرت و شلوارک، بلوز و شلوار، شومیز، بلوز و تیشرت تک، پیراهن دخترانه مجلسی، جوراب‌های دخترانه، لباس خواب و راحتی دخترانه در فروشگاه اینترنتی شمال مال عرضه شده اند.

لباس نوزادی

انواع لباس نوزادی سه تکه و دو تکه، سرهمی نوزادی، بادی و شلوار آستین بلند، آستین کوتاه و رکابی، بادی زیر دکمه تک، جوراب نوزادی، بلوز شلوار نوزادی، سوییشرت و هودی نوزادی، رامپر و شلوار تک در فروشگاه آنلاین شمال مال عرضه می‌شوند.

2- محصولات آرایشی و بهداشتی

انواع شامپو

در فروشگاه شمال مال انواع شامپو ضد ریزش مو، شامپو بدون سولفات، شامپو ضد شوره، شامپو مخصوص موهای رنگ شده و دیگر شامپوهای مخصوص موهای خشک و چرب ایرانی و خارجی اصل به فروش می‌رسند.

روغن مو

شما می‌توانید انواع روغن‌های تغذیه کننده مو همانند روغن ترمیم کننده ماکادمیا، روغن چندمنظوره فیتو اسپسیفیک، روغن موی آلترگو، روغن تغذیه کننده قوی فیتو الکسیر و انواع روغن آرگان را از این فروشگاه تهیه کنید.

ماسک مو

ماسک موهای آسیب دیده گارنیک، ماسک موی کراتین و روغن آرگان ویلایس، ماسک مو کراتین آلترگو و ماسک تغذیه کننده قوی فیتو الکسیر چند نمونه از ماسک‌های داخل حمام موجود در این فروشگاه هستند. ماسک موی ابریلت نیچر، ماسک مو آی ان جی و ماسک حالت دهنده مو لافارر و ماسک صاف کننده مو فیتو اسپسیفیک از دیگر محصولات قابل خرید در این فروشگاه هستند.

محصولات ضد ریزش مو و تقویت کننده

  لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده هگور، تونیک محرک رشد مو و ابرو لافارر، محلول تقویت کننده مو فیتوپولین، لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو اورلین و سرم ضد ریزش موی اریکه از نمونه محصولات ضدریزش موی موجود در این فروشگاه هستند.

آبرسان و مرطوب کننده

انواع کرم‌های مرطوب کننده از مارک‌های ایرانی و خارجی همانند درماتیپیک، اورین، کیووی، درمایونیک، کلیون برای پوست‌های خشک و خیلی خشک در این فروشگاه موجود است. اگر پوست چربی دارید هم می‌توانید از فلویید و کرم‌های آبرسان از برندهای بی یلندا، دکلره، آمبرلا و نیوآ و دیگر مارک‌ها استفاده کنید.

پاک کننده صورت

شما می‌توانید انواع ژل شستشو، فوم‌های پاک کننده و پن (پاک کننده جامد غیر صابونی) برای پوست خشک، پوست چرب و شوینده‌های صورت روشن کننده را از فروشگاه شمال مال خریداری کنید.

ضد آفتاب

انواع ضد آفتاب‌های فیزیکی (معدنی) و ضد آفتاب‌های معمولی (شیمیایی) با SPF30، SPF50 و بالاتر از انواع برندهای ایرانی و خارجی در این فروشگاه وجود دارد. ضد آفتاب از برندهای لافارر، درماتیپیک، بیزانس، اورلین، ام کیو، چلنج، آیسول، سین بیونیم، اسکین کد، ایزدین، اریکه و ... برای پوست‌های چرب، خشک، معمولی و حساس در شمال مال به فروش می‌رسد.

کرم دور چشم

کرم دور چشم از برندهای ایرانی و خارجی اصل نظیر درماتیپیک، بی یلندا، لکسیون، اورین، وچه، تالیکا، اریکه و دیگر مارک‌های با کیفیت در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسند.

کرم ضد لک و روشن کننده

انواع محصولات ضد لک و روشن کننده پوست نظیر سرم‌های ویتامین سی، کرم‌های روشن کننده، پن‌های ضد لک، ضد آفتاب ضد لک و شوینده صورت روشن کننده در این فروشگاه قابل خرید هستند. محصولات ضد لک از برندهای لافارر، بی یلندا، ویتالیر، درماتیپیک، اورین، لکسیون، چلنج، اسکین کد، سین بیونیم، ژاک آندرل، اریکه و دیگر برندهای مطرح ایرانی و خارجی در این فروشگاه عرضه می‌شوند.

کرم پودر

 در این فروشگاه می‌توانید انواع کرم پودر با پوشش‌های طبیعی تا کامل و نوع مایع تا استیکی آن را پیدا کنید. انواع کرم‌های بی بی مانند bb کرم اکتی پور  و بی بی کرم میشا، دکلره، چلنج تا کرم پودرهای پوشش زیاد مانند کرم پودر نارس اصل، هدی بیوتی، کرم پودر گیاهی جویل، میبلین، لورال، ایزادورا، پوپا و ... را می‌توانید به صورت اینترنتی از شمال مال خریداری کنید.

رژ لب

انواع رژ لب مایع، کرمی، مداد لب و رژ لب جامد (کلاسیک) از برندهای برتر در این فروشگاه یافت می‌شوند. رژ لب مایع پوپا، جویل و آموتیا، رژ لب جامد وت اند وایلد، ایوروشه، کاپریس و دبورا و رژ لب‌های مدادی مودا، یوبه، لیدو، آریکو و پیپا نمونه‌هایی از محصولات موجود هستند.

پنکیک

انواع پنکک‌های پودری و کرمی از برندهای روز و با کیفیت دنیا مانند پوپا، وت اند وایلد، کاپریس، دبورا، لیدو، اوتی، جویل، آموتیا، ورسای و ... در فروشگاه اینترنتی شمال مال عرضه می‌شود.

ریمل

انواع ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده با رنگ دانه‌های فوق العاده مشکی و با کیفیت از بهترین مارک‌های ریمل در شمال مال موجود هستند. ریمل بورژوا، پوپا، پیپا، دبی، وت اند وایلد، دبورا، اوتی، لورال، دوسه و ایزادورا نمونه‌هایی از این محصولات هستند.

خط چشم

انواع خط چشم ماژیکی، کوزه ای، مویی، نمدی و رولی از برندهای مطرح دنیا نظیر اینفینیتی، دبورا، لیدو، پیپا، پوپا، وت اند وایلد و مارک‌هایی نظیر لچیک، مای، یوبه و بل در فروشگاه آنلاین شمال مال عرضه می‌شوند.

سایه چشم

سایه چشم‌های پودری، کرمی، مدادی، مایع و استیکی با پوشش‌های نهایی مات، براق، متالیک، ساتنی و اکلیلی در این فروشگاه قابل تهیه هستند. سایه چشم پالتی و تک رنگ وت اند وایلد، پالت سایه چشم پوپا، سایه مدادی پوپا و سایه چشم کاپریس، پیپا و مودا نمونه ای از این دست هستند.

رنگ مو

شما می‌توانید انواع رنگ موهای با کیفیت فاقد آمونیاک و رنگ موهای معمولی و با قیمت پایین را از فروشگاه شمال مال تهیه کنید. رنگ موی فیتو، رنگ مو الیو، گارنیک، اکتای و فیدل نمونه ای از رنگ موهای موجود در این فروشگاه هستند.

دیگر اقلام آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاه

علاوه بر موارد ذکر شده انواع کرم‌های ترمیم کننده پوست، ماسک صورت، انواع سرم و اسپری مو، انواع اسپری و مام های ضد تعریق و خوشبوکننده، محصولات تسکین دهنده و ضد قرمزی، محصولات مراقبت از پوست لب همانند بالم لب، انواع کرم پا، محصولات ضد ترک پوست، شامپو بدن، محصولات لیفتینگ و ضد افتادگی پوست صورت و بدن، لوازم برقی شخصی، کرم های ضد جوش، پاک کننده‌های آرایش میسلار و شیر پاک کن، کانسیلر، رژگونه، پرایمر، فیکس کننده‌های آرایش، کانتور و هایلایت، مداد چشم، سایه ابرو و پرایمر چشم را از فروشگاه اینترنتی شمال مال به صورت آنلاین خرید کنید.

3- عطر و ادکلن

می‌توان ادکلن‌های اورجینال خارجی را با کیفیت بالا از فروشگاه شمال مال به صورت اینترنتی خریداری کرد. انواع ادکلن‌های زنانه برند مانند ایفوریا، ماین، شی وود، سکریفایس اجمل، هالووین، رین دراپس، الین و نینا ریچی در این فروشگاه عرضه می‌شوند. ادکلن‌های مردانه نیز مانند کویر وتیور، لالیک، اومو، دیپ سنس، دیویدوف، ماین آبی و ادکلن‌های ایرانی نوید محمدزاده و آلفامونته در این فروشگاه موجود هستند.

آدرس: Shomalmall.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شمال مال

گروه شمال مال که از سال 1396 شروع به کار کرد، با ایده های فراوان و هیجان انگیز، در مسیر توسعه و تبدیل شدن به مرجعی مورد اعتماد و آسان برای خرید اینترنتی کالا در کشور است. فروشگاه اینترنتی شمال مال پس از گذشت 4 سال از شروع فعالیت خود، توانسته سهم خوبی از بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن را به خود اختصاص دهد. این فروشگاه آنلاین با گسترش فعالیت‌های خود، از سال 1399 فروش اینترنتی لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه و نیز لباس نوزادی را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]