اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003305187016505

تقویت مهارت‌های فردی با بازی‌های فکری

کد: 140003305187016505

https://bit.ly/3xGGuNo

، (اخبار رسمی): همه ما با "راز جنگل" آشنا هستیم. بازی نوستالژیک و فراموش‌نشدنی دوران کودکیمان هم حرفی برای گفتن داشت،این بازی هم با تمام سادگی که داشت به نوعی یک ورزش برای مغز محسوب می‌شد و خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش میداد!

تقویت مهارت‌های فردی با بازی‌های فکری
برای خرید اینترنتی بازی فکری زیرآّبی کلیک کنید

بازی فکری زیرآبی وارد بازار شد

 اگر بخواهیم در مورد بازی های فکری نظر دهیم، این موضوع به طور واحد در ذهن عموم جا افتاده است که بیشتر جنبه سرگرمی دارند و هدفی از تولید آن مشخص نشده، اما فقط کافیست که تنها یک‌بار پای این نوع بازی‌ها بنشینیم و عمیقا در مورد زوایا و اهدافشان فکر کنیم، خواهیم فهمید که در هر کدام از اینها، راز و رمزی نهفته است.
همه ما با "راز جنگل" آشنا هستیم. بازی نوستالژیک و فراموش‌نشدنی دوران کودکیمان هم حرفی برای گفتن داشت،این بازی هم با تمام سادگی که داشت به نوعی یک ورزش برای مغز محسوب می‌شد و خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش میداد!
شاید همۀ ما در برخی شرایط از عدم اعتماد به‌نفس کافی و نداشتن قدرت تصمیم گیری‌های آنی و همینطور نبود ارتباطات مفید رنج برده باشیم و در صدد آن باشیم که بخواهیم این موارد را در خود حل و فصل نماییم، اما راه حل چیست؟
مراجعه به روانشناس؟مطالعه کتاب‌های مرتبط در زمینه روانشناسی؟و...
تمامی این خصوصیات منفی را حتی میتوان با تکرار و تمرین‌های ذهنی و فکری درمان کرد.
پیشنهاد ساده اما کارساز ما، استمرار در انجام بازی های گروهی و فکری است که نوعی ورزش ذهن محسوب می‌شود.
در داخل کشورتولیدکنندگان بسیاری هستند که در زمینه تولید بازی فعالیت می‌کنند و اتفاقا نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری هم داشته‌اند.
" نشرهوپا"   هم از این قاعده مستثنا نبوده و مدتی هست که توانسته گوی سبقت را از رقبای خود درتولید و پخش بازی های فکری رومیزی به‌رباید .
هوپا به تازگی از جدیدترین محصول خود بازی " زیرآبی"  رونمائی کرد.
ویژگی‌های مهم بازی فکری زیرآبی، بالا بردن قدرت پیش بینی و تصمیم گیری های مهم در روند بازی و همچین ریسک پذیری، افزایش مهارت های ارتباطی و ذهن خوانی که یکجا کسانی که به طور مداوم این بازی را در جمع های خانوادگی و دوستانه و ... انجام می‌دهند تجربه خواهند کرد.
همان طور هم که در ابتدا عنوان شد این بازی را به تازگی نشر هوپا روانه بازار کرده است که پیش بینی ها حاکی از آن است که طرفداران بسیاری را از آن خود خواهد کرد.
بازی فکری زیرآبی را هم اکنون میتوانید با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی هوپا مارکت تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح