اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003315190016382

حیوانات بخشی از دنیای ما هستند

معرفی وبسایت پتیشا، خاص ترین محصولات حیوانات خانگی

کد: 140003315190016382

https://bit.ly/2SPksZW

، (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی پتیشا (petisha.com)، یک پت شاپ آنلاین است که محصولات و ملزومات حیوانات خانگی را در خود جای داده است. محصولات سگ، گربه، پرندگان و جوندگان بخش گستره ای از محصولات این فروشگاه است که در ادامه این مطلب به بیان ویژگی های این فروشگاه می پردازیم.

معرفی وبسایت پتیشا، خاص ترین محصولات حیوانات خانگی
یک سگ و گربه در حال استراحت - فروشگاه پتیشا
معرفی وبسایت پتیشا، خاص ترین محصولات حیوانات خانگی
وبسایت فروشگاه اینترنتی پتیشا

فروشگاه اینترنتی پتیشا (petisha.com)، یک پت شاپ آنلاین است که محصولات و ملزومات حیوانات خانگی را در خود جای داده است. محصولات سگ، گربه، پرندگان و جوندگان بخش گستره ای از محصولات این فروشگاه می باشد.

فروشگاه اینترنتی پتیشا (petisha.com)، یک پت شاپ آنلاین است که محصولات و ملزومات حیوانات خانگی را در خود جای داده است. محصولات سگ، گربه، پرندگان و جوندگان بخش گستره ای از محصولات این فروشگاه است که در ادامه این مطلب به بیان ویژگی های این فروشگاه می پردازیم.

محصولات خاص و کمیاب

فروشگاه اینترنتی پتیشا در کنار حمایت از تولید ملی و فروش محصولات مرغوبی که در ایران تولید می شود، محصولات کمیابی که طرفداران بسیاری را دارد در اختیار صاحبان حیوانات خانگی قرار می دهد. محصولاتی که اکثرا ساخت کشورهای برتر صنعتی هستند. بهترین غذاها و تشویقی های برندهای مطرح جهان که به گفته مدیران این شرکت تهیه برخی از این محصولات دردسرهای بسیاری را به دنبال دارد که با این همه به منظور تامین نیازهای مشتریان عزیز و حیوانات دوست داشتنی به صورت مستمر شارژ می شود.

قیمت های رقابتی

فروشگاه پتیشا همواره مدعی بوده که قیمت های منصفانه و رقابتی بر روی کالاهای خود قرار می دهد که با بررسی هایی که از بازار محصولات حیوانات خانگی انجام شد و مقایسه هایی که صورت گرفت به راحتی می توان نتیجه گرفت که تا حدود زیادی این ادعا به واقعیت نزدیک است. اما این مقایسه را برعهده خودتان قرار میدهیم تا نسبت به آن اطمینان خاطر داشته باشید.

تخفیف های هفتگی

فروشگاه اینترنتی پتیشا به صورت هفتگی برخی محصولات خود را تخفیف گذاری می کند و به صورت ارسال پیامک و یا نوتیفیکیشن شما را از آن مطلع می کند. جهت دریافت آخرین تخفیفات که به صورت هفتگی بر روی محصولات قرار داده می شود درخواست عضویتی که به صورت اتوماتیک با ورود به وبسایت پتیشا برای شما ارسال خواهد شد را بپذیرید.

قیمت های مناسب در کنار تخفیف های هفتگی تجربه ی خوبی را از یک خرید مناسب برای شما عزیزان به یادگار خواهد گذاشت اما این پایان کار نیست و خدمات جذاب دیگری نیز از پتیشا دریافت خواهید کرد. گفتنی است به دلیل استقبال زیاد بیشتر این تخفیفات در بخش غذای سگ و غذای گربه انجام می پذیرد

پرداخت درب منزل

یکی از دیگر جذابیت های این فروشگاه اینترنتی، امکان پرداخت وجه پس از دریافت محصول است. بدیت ترتیب شما ابتدا محصول را سفارش می دهید و در هنگام تحویل مبلغ را پرداخت می کنید. این به اعتماد شما کمک بزرگی می کند.

پتیشا RUN، ارسال زماندار در تهران

یک قابلیت جذاب دیگری که مجموعه پتیشا در اختیار کاربران قرار می دهند، ارسال زماندار پتیشا RUN می باشد. بدین صورت که شهروندان کلانشهر تهران در صورت خرید از فروشگاه پتیشا، در هنگام تکمیل فرم دریافت محصول، با دو فرم دیگر نیز مواجه می شوند. در مرحله نخست، علاوه بر دادن آدرس، محل تحویل کالای خریداری شده را روی نقشه تعیین می کنند. و د رمرحله درم زمان تحویل کالا را از فردای همان روز تعیین می کنند. بدین ترتیب اگر میخواهید صبح محصول بدستتان برسد یا بعدازظهر و درچه بازه ی زمانی ای، آن را مشخص می کنید.

پتشیا RUN ارسال اختصاصی فروشپاه پتیشا است که به واسطه سیستم ارسال این مجموعه برای شما ارسال و در محل و ساعت مد نظر تحویل داده می شود. همچنین برای عودت محصول نیز همین پیک محصول را از شما دریافت خوهد کرد.

پشتیبانی قروشگاه پتیشا

این فروشگاه دارای یک سیستم پشتیبانی کامل یا اصطلاحا 24/7 می باشد که در موارد زیر به شما کمک میکند:

  • مشاوره و راهنمایی محصول دریافت پیشنهادات و انتقادات دریافت سفارش شارژ محصول اطلاع از مراحل ارسال محصول بازگردانی محصول و عودت وجه در صورت نارضایتی

قرعه کشی ماهانه

پتیشا طبق سنت همیشگی خود بین خریداران هر ماه خود یک قرعه کشی برگذار میکند و یک تا چند کد تخفیف به صورت ماهانه به خریداران خود اهدا می کند. این قرعه کشی از طریق صفحه اینستاگرام پتیشا به اطلاع مشتریان می رسد؛ کد تخفیف برای برندگان بدون تاریخ مصرف قابل استفاده می باشد.

دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی پتیشا

این فروشگاه علاوه بر مواردی که بیان شد، دارای نماد اعتماد الکترونیک، در صورت تمایل به پرداخت مستقیم بجای پرداخت در محل، دارای درگاه های پرداخت امن رسمی، ارسال رایگان محصولات برای خرید بالای 500 هزار تومان، تضمین کیفیت محصولات و اطلاع از تاریخ انقضاء و در صورت نارضایتی بازگردانی محصول و همچنین به زودی امکان خرید محصولات به صورت حضوری از شعب مختلف در سطح شهر تهران را در اختیار کاربران قرار می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]