اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003315190116646

امکان مشاوره آنلاین مرکز مشاوره کاغذ سپید غرب تهران در دوران کرونا

کد: 140003315190116646

https://bit.ly/3j6p4FJ

، تهران , (اخبار رسمی): با راه اندازی وب سایت مرکز مشاوره کاغذ سپید در غرب تهران، امکان رزرو وقت مشاوره به صورت حضوری، آنلاین و غیرحضوری امکان پذیر شد. این مرکز با در اختیار داشتن کادر کاملی از مشاوران متخصص در زمینه های مختلف روانشناسی فعال است.

امکان مشاوره آنلاین مرکز مشاوره کاغذ سپید غرب تهران در دوران کرونا
امکان مشاوره آنلاین مرکز مشاوره کاغذ سپید غرب تهران در دوران کرونا

مرکز مشاوره کاغذ سپید یک مرکز مشاوره قوی در غرب تهران است که با در اختیار داشتن کادر مجرب مشاور و روانشناس در حوزه های مختلف چون مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی و شغلی، زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، روان درمانی، مشاوره جنسی، گروه درمانی، روان درمانی اگزیستانسیال و تست روانشناختی فعالیت می کند.

روش کار مشاوران کاغذ سپید

مشاوران کاغذ سپید هر روز برای یاد گرفتن بهترین روشها جهت کمک به مراجعین تلاش می کنند. در کلینیک کاغذ سپید روشهای درمانی انسان گرا را که بیشترین نزدیکی را به ارتباط شفاف و توام با پذیرش دارند بیش از همه به کار می بندیم و از مشاورینی استفاده می کنیم که ابتدا به ارتباط با کیفیت با مراجعین اهمیت بدهند و سپس از تکنیکها و اصول روشمند کمک رسانی بهره بگیرند.

کار با کودکان، مهمترین دغدغه کاغذ سپید است

روش کار کاغذ سپید در کار با کودکان و نوجوانان  پرهیز از بکار بردن تکنیکها و تکالیف سخت گیرانه است. تمام دغدغه مشاوران کاغذ سپید این است که در قالب بازی درمانی و رابطه کاملا برابر انسانی تصویر روشن و آسانی از زندگی در این جهان برای کودک و نوجوان بسازیم. 

گروه درمانی یکی از روش های درمانی برجسته کاغذ سپید است

ما به تجربه دریافته ایم که اثربخشی کارهای گروهی بی اندازه است. انسانها به خوبی می توانند الهام بخش یکدیگر باشند و با اشتراک گذاری تجارب بی شمارشان در مسیرهای دشوار یکدیگر را یاری کنند. 

گروه درمانیِ معنای زندگی که از سالها پیش در دیگر کلینیک ها ابداع و آغاز شده بود بارها و بارها در کاغذ سپید تشکیل گردید تا بتوان با تلفیق نگاه روانشناختی و فلسفی با الزامات دشوار زندگی در این جهان کنار بیاییم. 

در کاغذ سپید می توانید مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی دریافت نمایید

برای مشاهده لیست مشاوران و رزرو وقت از کلینیک کاغذ سپید می توانید به وب سایت کاغذ سپید به آدرس kaghazesepid.com مراجعه نمایید. همچنین اگرچه مرکز مشاوره روانشناسی کاغذ سپید در غرب تهران و محله آریاشهر،بلوار فردوس واقع شده و از طریق مترو صادقیه براحتی برای کل تهران در دسترس است، اما در صورتی که به هر دلیلی اعم از دوری مسیر یا نگرانی از بیماری کرونا، نمی توانید برای مراجعه به کلینیک مراجعه نمایید، کاغذ سپید آمادگی ارائه هرگونه مشاوره و خدمات غیر حضوری و آنلاین یا تلفنی را دارد.

دغدغه های فکری خود را با خیال آسوده به کاغذ سپید بسپارید و خط های سردرگم ذهن خود را روی این کاغذ سپید ترسیم کنید تا ما تمام کلاف های پیچیده شما را به خطوط صاف و منظمی تبدیل کنیم که بتوانید راه حل را یافته و مشکلات را حل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره کاغذ سپید

کلینیک کاغذ سپید یک مرکز مشاوره در غرب تهران محله صادقیه است که با داشتن کادری مجرب از مشاوران متخصص در حوزه های روانشناسی بالینی، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره زوج درمانی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی و روانشناسی اگزیستانیال آماده خدمت رسانی به عموم جامعه است.

اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان