اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004025193216685

کار حرفه ای با خامه آنقدرها هم ساده نیست

اشتباهات رایج در خامه کشی

کد: 140004025193216685

https://bit.ly/3qq9iam

، (اخبار رسمی): دراین مقاله تلاش بر این است که به همه ی نکات ریز در خامه کشی کیک ها که شاید در هیچ کلاسی به شما آموزش نداده اند اشاره کنیم.

اشتباهات رایج در خامه کشی
اشتباهات رایج در خامه کشی

نکاتی که برای خامه کشی باید به آن توجه کرد

  • در چند مرحله خامه‌کشی را انجام دهید
  • خامه توی چه دما و چه ظرفی باشد

برای این که بتوانید بدون اشتباه خامه‌کشی کنید باید اول «اشتباهات» رو بشناسید.

محبوب ترین فراستینگ ما ایرانی ها که با آن کیک ها را کاور می کنیم خامه است. در عین حال که کار با خامه به نظر ساده می آید اما وقتی که شما اصطلاحا شروع به خامه کشی می کنید حتی دمای محیط  (سرما – گرما) هم روی کار شما به شدت تاثیر خواهد گذاشت.

کیک کاملا سرد شده را برای خامه کشی استفاده کنید

تا زمانی که کیک کاملا سرد نشده آن را با خامه نپوشانید. خامه رو کیکی که هنوز گرم است، ذوب می شود و فرم خود را از دست می دهد.

لایه های کیک را کاملا صاف کنید

یک سانتی متر به نظر چیز زیادی نیست اما همین اندازه نا همواری قابل توجهی در خامه کشی به وجود می آورد. لایه های کیک قبل از خامه کشی به آماده سازی نیاز دارند. توجه داشته باشید که خامه قرار است بافت نهایی کیک را ایجاد کند نه اینکه یک کیک جدید به وجود بیاورد.

فیلینگ رقیق را سد کنید

مواد بین لایه های کیک روی کاور نهائی تاثیر می گذارد. به عبارتی یک فیلینگ رقیق می تواند فراستینگ را دچار اشکال کند.  فیلینگ رقیق در بین لایه ها حرکت می کند و از کناره های آن سرازیر می شود. حتی اگر ترجیح شما بر این است که از فیلینگ رقیق استفاده کنید، با موادی مانند کرم کره ای که منسجم تر و دارای بافت محکمی هستند اطراف فیلینگ را سد کنید.

همیشه یک لایه آستری زیر خامه کشی نهایی داشته باشید 

این نکته اصل کاور کردن هر نوع پوششی است. لایه ی پوششی زیرین برای گرفتن خرده های کیک کمک می کند. برای لایه آستری از کرم کره ای هم می توان استفاده کرد. یک فاصله زمانی بین آستر کشی و لایه ی نهایی خامه وجود دارد و در این فاصله کیک باید خنک ترین جای ممکن باشد. خامه کشی نهایی نیز باید در چند لایه انجام شود.

کاردک و میزان فشار دست، بافت نهایی را به وجود می آورد 

کاردکی که با آن کاور می کنید باید هر بار با آب جوش تمیز شود. فشار یک دست به خامه وارد کنید تا ضخامت خامه تغییر نکند. تجهیزات حرفه ای در شیرینی پزی بسیار مهم است. صفحه گردان، ابزار برش، پالت، کاردک، شانه، قیف و ماسوره از مهم ترین ابزار خامه کشی است.

https://cake-online.com/m/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی