اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004025193816680

با هدف سهولت رزرو و دسترسی به اتاق های فرارانجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت اتاق فرار اسکیپ مستر 

کد: 140004025193816680

https://bit.ly/3w2fnLk

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر  از  1400/4/1 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق فرار اسکیپ مستر، وبسایت این مجموعه فعال در صنعت سرگرمی از تاریخ 1400/4/1 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس escapemaster.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های اتاق فرار توهم و اتاق فرار شکنجه به فهرست وبسایت اضافه و امکان رزرو آنها از طریق وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.
مدیریت محترم مجموعه اسکیپ مستر با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و کاربران و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: سهولت رزرو و دسترسی به اتاق های فرار
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های مجموعه اسکیپ مستر برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال اضافه نمودن مقالات آموزشی اتاق فرار و معرفی انواع اسکیپ روم ها هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با شروع فصل تابستان، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق فرار اسکیپ مستر

اتاق فرار (escape room) یک بازی فیزیکی ، ماجراجویی است که شما در این بازی در قالب تیم های 4 الی 8 نفره وارد یک اتاق میشوید و درب بر روی شما بسته خواهد شد و شما میبایست با پیدا کردن سرنخ و حل کردن معما و پازل ، چالش ها را پشت سر بگذارید و ظرف مدتی که برای شما تعیین شده کلید خروج را پیدا کرده و از آنجا خارج شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها