اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۹۱۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004055196116383

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها

کد: 140004055196116383

https://bit.ly/3xWGn02

، (اخبار رسمی): شناخت موثر ترین روش تبلیغات در کسب و کارها که علاوه بر تاثیر بسیار زیاد در برندینگ و بازاریابی، کم هزینه تر و ماندگار تر باشد. هدایای تبلیغاتی یک انتخاب موثر در کسب و کارها.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها
هدایای تبلیغاتی

یکی از موثرترین روش‌ها جهت معرفی برند خود به افراد دیگر استفاده از هدایای تبلیغاتی است و برای معرفی این تولیدات باید از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده کنید.

یکی از موثرترین روش‌ها جهت معرفی برند خود به افراد دیگر استفاده از هدایای تبلیغاتی است. صرفا تولید یک محصول با کیفیت باعث افزایش فروش شما نخواهد شد و برای معرفی این تولیدات باید از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. این روش‌ها ممکن است برای هر برند متفاوت باشد اما نباید تاثیر هدایای تبلیغاتی را نادیده گرفت. هدایا تبلیغاتی علاوه بر معرفی شرکت شما، باعث می‌شوند مشتریان فعلی به مشتریانی وفادار تبدیل شده و در طولانی مدت شما را همراهی کنند.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ممکن است بسیار کوچک و کم هزینه باشند اما تاثیری فوق‌العاده بر روی ذهن مشتری باقی خواهد گذاشت. هر شرکتی برای تبلیغ محصولات خود به بازاریابی و تبلیغات صحیح نیاز دارد و هر کدام از روش‌های تبلیغاتی بازدهی خاص خود را خواهند داشت. استفاده از هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود بازگشت سرمایه‌‌ی خوبی داشته باشید و از سمت دیگر مشتریان جدیدی را جذب کنید. شما به وسیله این هدیه هم می‌توانید به افراد جدیدی برند خود را معرفی کنید و هم از مشتریان قدیمی خود قدردانی کنید. در حالت اول با معرفی برند به افزایش فروش کمک کرده‌اید و در حالت دوم مشتریان گذشته خود را حفظ کرده و از آن‌ها به خاطر همراهی طولانی مدت تشکر کرده‌اید.

 یک هدیه تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاثیر هدایای تبلیغاتی به نوع هدیه‌ای که می‌دهید بستگی دارد. به طور مثال خودکار وسیله‌ای است که در طول روز بارها از آن استفاده می‌کنیم و برند شما دائما در جلوی چشمان مشتری خواهد بود، از همین رو ناخوادگاه به سمت برند شما کشیده خواهد شد. انتخاب صحیح یک هدیه تبلیغاتی از همین جهت دارای اهمیت زیادی است. اما یک هدیه تبلیغاتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • کاربرد هدیه انتخابی : در اولین قدم باید هدیه‌ای انتخاب کنید که برای اشخاص کاربردی باشند. هدیه‌ای که مورد استفاده مشتری واقع شده و جز لوازم ضروری به شمار رود، دارای بازگشت سرمایه‌ی بهتری خواهد بود. کیفیت هدیه تبلیغاتی : گاهی اوقات به دلیل کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از هدایای ارزان و بی کیفیت استفاده کنند. به طور مثال خودکار پلاستیکی ارزان از جمله هدایایی است که ممکن است انتخاب شود اما شما باید به طول عمر هدیه هم توجه کنید. هدیه تبلیغاتی باید دارای کیفیت بالا و طول عمری خوبی باشد تا بتوانید تاثیر هدایای تبلیغاتی را بر کسب و کار خود ببینید. از سمت دیگر با کیفیت بودن هدیه تبلیغاتی خود دلیلی بر اعتماد خواهد بود و وجه بسیار خوبی برای شرکت رقم خواهد زد.

· انتخاب هدیه خاص برای مشتریان قدیمی : برخی از مشتریان از خدمت شما در طولانی مدت استفاده کرده و یکی از مشتریان وفادار شما هستند. برای این گونه افراد بهتر است هدیه‌ای انتخاب کنید که خاص‌تر از سایر هدیه‌ها باشد. به طور مثال خودنویس یا ست رومیزی می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای آن‌ها باشد و قدر دانی شما را به بهترین نحو ممکن نشان دهد.

انواع هدیه‌های تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی می‌تواند یک وسیله باشد یا یک کارت تخفیف، هر کدام از آن‌ها به شکلی تاثیر هدایای تبلیغاتی را نشان می‌دهند. یکی از هدیه‌های تبلیغاتی بسیار ساده و کم هزینه، دادن کوپن‌های هدیه به مشتریان است که در خریدهای بعدی بتوانند از آن استفاده کنند و به نوعی آن‌ها را تشویق به استفاده مجدد از محصولات خود می‌کنید. اما اگر قصد دارید تبلیغات در سطح گسترده‌تری انجام شده و افراد زیادی با برند شما آشنا شوند می‌توانید از هدایای تبلیغاتی دیگر استفاده کنید.

هدیه‌های تبلیغاتی معمولا شامل خودکار تبلیغاتی، لیوان، تی شرت تبلیغاتی، خود نویس تبلیغاتی، ست رومیزی، فلش تبلیغاتی، پیسکل، کیف‌های دستی و ... می‌شود که بسته به بودجه شرکت و نظر خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب این هدیه، لوگو و نام شرکت شما بر روی آن چاپ شده و با هدیه دادن این محصولات گامی بزرگ در جهت معرفی شرکت خود خواهید برداشت.

در نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی به جای تهیه هدیه تبلیغاتی خارج از مجموعه تولیدات شرکت، می‌توانید یکی از محصولات خود را به مشتریان هدیه دهید. اگر از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه بود می‌توانید یکی از محصولات کوچک و پیشنهادی خود را در نظر بگیرید و آن را در تعداد بالا تولید کنید. سپس از محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. این امر علاوه بر معرفی برند، سبب می‌شود تمامی این افراد با کیفیت محصولات آشنا شده و برای خرید‌های بعد محصولات شرکت شما را در نظر بگیرند.

نوع دیگه از هدیه تبلیغاتی هم وجود دارد که ممکن است تا به امروز بارها آن را دیده باشید. هنگامی که مشتری از برند شما خرید کرد، می‌توانید یکی از محصولات ارزان قیمت خود را به عنوان هدیه کنار خرید به آن‌ها هدیه دهید. این هدیه شاید برای شما کوچک باشد اما رضایت مشتری را جلب کرده و احتمالا برای خریدهای بعد باز هم از محصولات شما استفاده کنند. شما با دادن آن هدیه کوچک حس قدردانی خود را به مشتری نشان داده‌اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۹۱۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی