اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004055196516701

واردات انواع خطوط تولیدی و ماشین آلات صنعتی

کد: 140004055196516701

https://bit.ly/3dib1ZX

، تهران , (اخبار رسمی): با پیشرفت تکنولوژِی و وجود دستگاه های پیشرفته صنعتی، نیاز صنایع مختلف به این دستگاه ها روزانه افزایش می یابد که ارتباط با کشورهای پیشرفته در این زمینه و تبادل با آنها جزء اصول می باشد.

واردات انواع خطوط تولیدی و ماشین آلات صنعتی
واردات انواع خطوط تولیدی و ماشین آلات صنعتی

شرکت دامون مبنا آسوریک با 15 سال سابقه در زمینه واردات انواع خطوط تولیدی و ماشین آلات صنعتی، نصب و راه اندازی کارخانجات می تواند کمک های شایانی بکند.

شرکت مبنا به عنوان وارد کننده ماشین آلات صنعتی و خطوط تولیدی و ارائه خدمات علمی در زمینه واردات و بازرگانی و عقد قرارداد های بین المللی و همچنین دریافت نمایندگی و ارائه مشاوره بازرگانی خارجی به شرکت های بازرگانی واردات و صادرات فعالیت میکنید.

شرکت دامون مبنا به علاقه مندان به زمینه واردات ماشین آلات صنعتی مشاوره بازرگانی نیز ارائه می دهد ؛ همچنین از متخصص ترین افراد در حوزه ماشین آلات صنعتی و صادرات بهره میبرد.

این گروه بازرگانی در زمینه انواع ماشین های صنعتی پزشکی، صنایع غذایی، صنایع پلاستیک و لاستیک، صنایع معدنی، صنایع بسته بندی، صنایع کاغذ سازی و ... فعالیت فعال دارد.

گروه بازرگانی دامون مبنا، افتخار همکاری با بزرگترین کارخانجات ایرانی را داشته است. تجربه های موفق ما بهترین ضمانت ماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تماس بگیرید یا به وبسایت www.dmabna.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی دامون مبنا

شرکت بازرگانی دامون مبنا مفتخر است به عنوان وارد کننده ماشین آلات صنعتی و خطوط تولیدی به ارائه خدمات علمی در زمینه واردات و بازرگانی و عقد قرارداد های بین المللی همچنین دریافت نمایندگی و ارائه مشاوره بازرگانی خارجی به شرکت های بازرگانی واردات و صادرات بپردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید