اطلاعات تماس
  • 090253*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004065199116674

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای دست اندرکاران صنعت طلا، جواهر و زیورآلات

کد: 140004065199116674

https://bit.ly/2Sxy9wz

، تهران , (اخبار رسمی): سایت jewelry-mag.net که یک سایت خدمات اختصاصی دیجیتال مارکتینگ در حوزه زیورآلات است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در حوزه بازاریابی دیجیتال قصد دارد تا با حمایت اختصاصی از کلیه هنرمندان و کسب و کارهایی که در این زمینه فعال و دست اندر کار هستند، به رونق هرچه بیشتر این کسب و کارها کمک کند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای دست اندرکاران صنعت طلا، جواهر و زیورآلات
خدمات دیجیتال مارکتینگ برای دست اندرکاران صنعت طلا، جواهر و زیورآلات

با هدف ارائه خدمات اختصاصی دیجیتال مارکتینگ در حوزه زیورآلات و حمایت از کسب و کارهای آنلاین در این حوزه، از سایت مجله جواهرات به آدرس jewelry-mag.net در 1 تیر ماه 1400 رونمایی شد

با هدف ارائه خدمات اختصاصی دیجیتال مارکتینگ در حوزه زیورآلات و حمایت از کسب و کارهای آنلاین در این حوزه، از سایت مجله جواهرات به آدرس jewelry-mag.net در 1 تیر ماه 1400 رونمایی شد.

سایت jewelry-mag.net که یک سایت خدمات اختصاصی دیجیتال مارکتینگ در حوزه زیورآلات است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در حوزه بازاریابی دیجیتال قصد دارد تا با حمایت اختصاصی از کلیه هنرمندان و کسب و کارهایی که در این زمینه فعال و دست اندر کار هستند، به رونق هرچه بیشتر این کسب و کارها که اکثرا هم جزء مشاغل خانگی هستند، کمک کند.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله جواهرات در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «پیش از هرچیز باید بدانیم که برای موفقیت در بازار جذاب زیورآلات، بجز هنر و مهارت، نیاز به داشتن استراتژی بازاریابی، برنامه محتوایی منظم و گرافیک جذاب و همچنین تبلیغات مناسب داریم. پس ما تصمیم گرفتیم تا با به کارگیری تمام توان، انرژی و تجربه خود، به رونق کسب و کارهای آنلاین این حوزه کمک کنیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در حال حاضر افراد فعال در این صنعت می توانند پروفایل شخصی خود را به همراه درج نمونه کار و آدرس شبکه های اجتماعی و... در وب سایت ما بسازند و همچنین از خدمات مشاوره تولید محتوا و طراحی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی بهره مند شوند. گفتنی است که در کنار خدمات دیجیتال مارکتینگ، تعداد فراوانی قالب های گرافیکی متنوع برای استفاده در پست های شبکه های اجتماعی نیز در سایت ارائه شده است.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات این سایت می‌توانند به آدرس jewelry-mag.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله جواهرات

ما هم مثل شما عاشق دنیای جذاب زیورآلات هستیم و دوست داریم هرتجربه ای که داریم رو در اختیار شما قرار بدیم تا باهم و کنار هم شاهد رشد و پیشرفت کسب و کارهای این زمینه باشیم. پیش از هرچیز باید بدونیم که برای موفقیت در بازار جذاب زیورآلات، بجز هنر و مهارت، نیاز به داشتن استراتژی بازاریابی، برنامه محتوایی منظم و با کیفیت، گرافیک جذاب و همچنین تبلیغات مناسب داریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با به کارگیری تمام توان، انرژی و تجربه خود، به بهبود کسب و کار شما از طریق مشاوره تولید محتوای مناسب، طراحی کمپین های تبلیغاتی و ارائه قالب های گرافیکی متنوع برای نمایش زیباتر محصولات در شبکه های اجتماعی، کمک کنیم.

اطلاعات تماس
  • 090253*****
[نمایش اطلاعات]