اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004075200016642

مبدل‌های هواساز

قیمت کویل هواساز صنعتی و ساختمانی

کد: 140004075200016642

https://bit.ly/3An5lb2

، (اخبار رسمی): قیمت کویل هواساز صنعتی و ساختمانی حدود 30 تا 25 میلیون است، قیمت کویل هواساز را می‌توان به 6 گروه از ظرفیت هوادهی 5000 تا 45000 فوت مکعب برساعت تقسیم بندی کرد. ابتدا فرآیند تاثیرگذار بر هزینه مبدل هواساز، ظرفیت هوادهی آن میباشد. بطوریکه هرچه میزان تناژ سیستم بالاتر برود قیمت کاهش خواهد یافت.

قیمت کویل هواساز 02126145899
قیمت کویل هواساز صنعتی و ساختمانی

هواساز تحت عنوان هایژنیک یا بهداشتی در مناطق‌ حساس به آلودگی نظیر بیمارستان یا آزمایشگاه بکار گرفته می‌شود. که در بندی و نوع فیلترهایی که داخل آن استفاده شده که با انواع معمولی آن‌ها فرق می‌کند.

قیمت کویل هواساز

قیمت کویل هواساز صنعتی و ساختمانی حدود 30 تا 25 میلیون است، قیمت کویل هواساز را می‌توان به 6 گروه از ظرفیت هوادهی 5000 تا 45000 فوت مکعب برساعت تقسیم بندی کرد. ابتدا فرآیند تاثیرگذار بر هزینه مبدل هواساز، ظرفیت هوادهی آن میباشد. بطوریکه هرچه میزان تناژ سیستم بالاتر برود قیمت کاهش خواهد یافت. عوامل دیگر به پارامترهای نصب شده درون آنها وابسته بوده مثلا آپشن اثرگذار قیمت کویل هواساز صنعتی یا ساختمانی از ظرفیت هوادهی، آپشن‌ها، تکنولوژی‌های بکار رفته، متریال صفحات و مدل فیلترها تبعیت می‌کند. کوئل هواساز دستگاه بزرگی می‌باشد که در فن‌ها، فیلترها، محفظه مخلوط کننده هوا، رطوبت زن، رطوبت گیر جای میگیرد. با توجه به بزرگ بودن ابعاد سوله ها و مکان‌های صنعتی، هواسازهای صنعتی درصد بیشتری از هوای استفاده شده را جهت مکان داخل مجدد بهره گرفته می‌شود تا انرژی کمتری برای تنظیم دمای دستگاه مصرف شود.

پارامترهای اثرگذار قیمت کویل هواساز

بیشتر تکنولوژی‌های بکار رفته درون سیستم کویل هواساز برای دهه‌ها هیچ تغییری نکرده و باقی مانده، بعضی از قطعات معمولا جدید ارائه شده است که طی زمان استفاده درست، اثر مهمی روی تهویه مطبوع صحیح خواهد گذاشت. بهتر است بدانید آب سرد یا گرمی که در این نوع مبدل جریان دارد بوسیله‌ی سیستم‌های دیگری به عنوان مثال چیلر و بویلر یا مقیاس کوچک تر توسط مینی چیلر همچنین پکیج گازسوز تامین می‌گردد. هنگام تابستان نیاز به هوای سرد می‌باشد، آب خنک و در طول زمستان که  هوای گرم احتیاج است آبگرم درون کویل‌ها جریان پیدا می‌کند. با گذر آبسرد و ولرم داخل مبدل هواساز چیزی که رخ می‌دهد سطح خارجی مبدل‌ها از لوله مسی شکل گرفته سرد یا داغ شده و زمانی‌که فن شروع بکار می‌کند هوا را با تندی زیاد روی این دستگاه‌ها عبور می‌دهد تا هوا تغییر فاز دهد.

قیمت مبدل هوارسان هایژنیک

یک مدل هواساز تحت عنوان هایژنیک یا بهداشتی در مناطق‌ حساس به آلودگی نظیر بیمارستان یا آزمایشگاه بکار گرفته می‌شود. که در بندی و نوع فیلترهایی که داخل آن استفاده شده در مقایسه با انواع معمولی آن‌ها فرق می‌کند. نرمال است این مدل هوارسان از چند لایه فیلتر مثل هپا و کیسه‌ای استفاده شده همچنین تاثیر مستقیمی بر بالا رفتن قیمت کویل هواساز خواهد داشت. دمپرها همان دریچه‌های بازو بسته شونده ورود یا خروج هوا هستند. موتور دمپرها نیز موتورهای الکتریکی می‌باشند که مقدار باز و بست بودن دریچه‌ها را کنترل می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت قیمت انواع کویل هواساز میتوانید با کارشناسان فروش شرکت کویل سازی CTR تماس حاصل نمایید.

قیمت کویل هواساز 02126145899

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید