اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004085202715187

ادمین اینستاگرام چگونه به افزایش فروش و درآمد شما کمک می کند؟

کد: 140004085202715187

https://bit.ly/3y3mdlH

، (اخبار رسمی): اهمیت حضور ادمین اینستاگرام در مدیریت پیج و ارتباط با مشتریان به قدری زیاد است که می‌توان گفت پیج بدون ادمین، مثل خانه‌ی بدون در است؛ اما برای استخدام یک ادمین اینستای قوی باید چه کار کنیم؟ برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادمین اینستاگرام چگونه به افزایش فروش و درآمد شما کمک می کند؟
افزایش فروش در اینستاگرام از طریق استخدام ادمین اینستا

ادمین اینستاگرام وظیفه‌ی پشتیبانی و ارتباط مستقیم با مشتریان شما را دارد و از این نظر که باید فرایند اعتمادسازی را به بهترین نحو انجام دهد، اهمیتی حیاتی دارد.

اهمیت حضور ادمین اینستاگرام در مدیریت پیج و ارتباط با مشتریان به قدری زیاد است که می‌توان گفت پیج بدون ادمین، مثل خانه‌ی بدون در است؛ اما برای استخدام یک ادمین اینستای قوی باید چه کار کنیم؟

برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آیا اینستاگرام بستر مناسبی برای کسب درآمد است؟

احتمالا شما هم کسب و کارهایی را میشناسید که صرفا از طریق پیج اینستاگرام خود به درآمد های باورنکردنی رسیده اند! تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید که اگر بعضی افراد توانسته اند به همچین درآمدی برسند چرا شما نتوانید؟

وقتی اولین بار اینستاگرام به عرضه‌ی عموم رسید، مردم و البته بیشتر فعالین دنیای دیجیتال شاید فکر نمی‌کردند که اینستاگرام چیزی بیشتر از یک شبکه‌ی اجتماعی باشد.
چیزی که کمتر کسی به آن فکر می‌کرد، این بود که هر جا یک اجتماع گسترده شکل بگیرد، می‌تواند یک بستر فوق‌العاده برای کسب و کار باشد. اکنون شبکه کسب‌وکارهای اینستاگرامی به قدری گسترده است که برای خود دنیایی مجزا در بین حوزه‌های تجارت الکترونیک ساخته است و دارای ویژگی‌هایی است که آن را در دنیای تجارت اینترنتی، بی‌همتا کرده است؛ از مهمترین آنها بی‌واسطه بودن ارتباطات و اعتمادسازی عمیق است که تنها با فعالیت مستمر ادمین اینستاگرام در فرایند مدیریت پیج ایجاد می‌شود.

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت اصولی چگونه انجام میشود؟

این روزها، زیر و بم کسب‌و‌کار در دنیای اینستاگرام به قدری پیچیده شده است که مدیریت پیج اینستاگرام به طور مجزا به یک تخصص تبدیل شده است و می‌توان گفت پشت هر پیج موثر و موفقی، حداقل یک تیم 4 تا 5 نفره با مهارت‌های مختلف، باید به طور مداوم روی پیج فعالیت کنندافرادی که به مهارت‌های گرافیکی و بصری، ویدیوسازی، بازاریابی و پشتیبانی مسلط باشند.

اهمیت این مسئله حتی از سوی سازندگان اینستاگرام نیز درک شده است تا جایی که حتی در آپدیت‌های خود، سرویس‌های مخصوص تجارت آنلاین گنجاده شده است.

طبیعی است وقتی میخواهیم اولین کسب‌وکار خود را در اینستاگرام شروع کنیم، پوشش همه‌ی این موارد امری غیرممکن به نظر برسد؛ خصوصا که وظیفه‌ی فنی کسب‌وکار خود را هم به دوش می‌کشیم. برای همین بسیاری افراد با برون‌سپاری فعالیت‌های مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام خود، خیالشان را راحت می‌کنند.

کدام شرکت را برای انجام خدمات اینستاگرام انتخاب کنیم؟

در دنیای تبلیغات آنلاین، شرکت‌های مختلفی این خدمات را به صورت تخصصی ارائه می‌کنند که باید در انتخاب آن‌ها به سابقه، نمونه کارها و نحوه پاسخگویی آنها بسیار دقت کنید.
یکی از مجموعه‌های باسابقه در زمینه ارائه خدمات مدیریت پیج اینستاگرام، مجموعه ایران مایند است که تمامی خدمات لازم برای راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکار اینستاگرامی را ارائه می‌کند.

در بسته‌های خدماتی که ایران مایند در حوزه مدیریت اینستاگرام ارائه می‌کند، تمامی جنبه‌های مدیریت پیج پوشش داده شده است. از ساخت و راه‌اندازی تا طراحی لوگوموشن و هویت بصری، پشتیبانی دائمی، تولید محتوا با تدوین تقویم محتوا، جذب فالوور واقعی، تحقیق هشتگ‌ها، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و از همه شاخص‌تر، اختصاص دادن یک ادمین اینستاگرام حرفه ای برای مدیریت صفحه‌ی کسب و کار شما.

تکنیک‌ها و استراتژی‌های ارائه شده توسط ایران مایند، بسیار گسترده است و تمامی حوزه‌ها را پوشش می‌دهد؛

در ادامه این مطلب، کلیدی‌ترین خدمات ایران مایند در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام و اهمیت آن‌ها را در رونق کسب‌وکار آنلاین بررسی می کنیم.

ادمین اینستاگرام؛ قلب مدیریت صفحه‌ی اینستاگرام شما

یک پیج اینستاگرام، بدون ادمین اینستا، مثل یک انسان بدون قلب است. ادمین اینستاگرام وظیفه‌ی پشتیبانی و ارتباط مستقیم با مشتریان شما را دارد و از این نظر که باید فرایند اعتمادسازی را به بهترین نحو انجام دهد، اهمیتی حیاتی دارد.

اما این تنها اهمیت یک ادمین اینستا نیست. ادمین پیج شما وظیفه دارد که طبق تقویم محتوایی، کار انتشار محتوای شما را به صورت مداوم و منظم انجام دهد. اغراق نیست که بگوییم اگر در دنیای اینستاگرام فعالیت مستمر نداشته باشید، نابود خواهید شد.

بسیاری برای این کار از ربات‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند که علاوه بر ممنوع بودن آن از سوی اینستاگرام، فرصت ایجاد ارتباط اطمینان‌بخش را از بین می‌برد. به همین جهت ایران مایند به منظور افزایش ارتباط موثر با مخاطبین و در نهایت تبدیل آنها به مشتری، امکان استخدام ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری را برای شما فراهم کرده است.

جذب فالوور واقعی اینستاگرام؛ کلید افزایش تصاعدی فروش

با این که نقش ادمین اینستاگرام در بهبود کسب‌وکار اینترنتی شما بسیار حیاتی است، باید این نکته را بدانید که هر مقدار تولید محتوا و مدیریت پیج شما جذاب و کاربردی باشد، تا وقتی افرادی وجود نداشته باشند که آن را ببینند، فعالیت پیج بی‌فایده خواهد بود!

به همین جهت باید به فکر بهبود وضعیت فالوورهای خود باشید و سعی کنید تا می‌توانید، افراد جدیدی را به صفحه‌ی خود جذب بکنید. اما به یک نکته‌ی مهم باید توجه داشته باشید، فالوور فیک که بعضی گروه‌های مارکتینگ در سطح اینترنت پیشنهاد می‌دهند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

فالوورهای به اصطلاح فله‌ای، نه تنها باعث موفقیت پیج شما نمی‌شود، بلکه برای یک کاربر جدید که تازه با پیج شما آشنا می‌شود، تأثیرات بدی به همراه دارد و اطمینان او را از بین می‌برد؛ چرا که با یک نگاه سطحی به میزان فالوورها و تعداد لایک و کامنت، دست شما رو خواهد شد و اولین پیامی که به ذهن مخابره می‌شود، عدم صداقت شماست!

به همین جهت ایران مایند در خدمات تخصصی پیج اینستاگرام خود، روی جذب فالوور حقیقی که نرخ تبدیل مخاطب به مشتری زیادی دارد، متمرکز است.

برای این منظور تیم متخصصین مدیریت پیج اینستا ایران مایند، با استفاده از تحقیق هشتگ‌های پرکاربرد و پربازدید و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی گسترده و همچنین تولید محتوای با کیفیت و فعالیت های ادمینی اصولی و مستمر، سعی در جذب فالوورهای حقیقی‌ای دارد که کاملا مطابق با جامعه‌ی مشتریان هدف شما باشد.

تولید محتوای پیج اینستاگرام؛ محتوا همه چیز است!

در حوزه تبلیغات و بازاریابی، یک اصل در تمامی جهان پذیرفته شده است و آن، لزوم تولید محتوا است؛ محتوای تخصصی، با کیفیت و البته مخاطب‌پسند.

تولید محتوا یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌های تجارت الکترونیک و دنیای تبلیغات است که به دلیل اهمیت و گستردگی آن، نیازمند یک تیم مجرب است تا بتواند فعالیت ادمین اینستاگرام را پشتیبانی کند.

پیج اینستا شما باید انواع و اقسام محتواهای متنی، گرافیکی و ویدیویی را داشته باشد تا بتواند توجه مخاطب و فالوورها را نگه ندارد و در آن‌ها، هیجان و شوق خرید را به وجود بیاورد و از همه مهم‌تر، نیازها و خوراک ذهنی مخاطب را متناسب با چیزی که دنبالش است، تامین کند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، وقتی به عنوان یک نفر، با پیچیدگی‌های فنی و زیرساختی کسب‌وکار خود نیز درگیر هستید، نمی‌توانید به خوبی و با کیفیتی بادوام، تمام کارهای تولید محتوای خود را انجام دهید.

ایران مایند برای این قسمت از فرایند مدیریت پیج اینستاگرام نیز همراه شماست و اگر بسته‌های مدیریت پیج اینستای ایران مایند را خریداری کنید، یک تیم تخصصی شامل نویسنده‌ی محتوای متنی، گرافیست، عکاس، فیلم‌بردار و کپی‌رایتر (تبلیغ‌نویس) خواهید داشت. این تیم به شکلی سازمان یافته و بی‌اعتنا به تعطیلی‌ها و مناسبت‌ها، همیشه آماده هستند که خوراک محتوایی پیج شما را با کیفیت بالا تامین کنند.

در استخدام ادمین اینستا، به راحتی اعتماد نکنید!

درابتدای این مقاله توضیح دادیم که برای برون‌سپاری فعالیت‌ها و مدیریت پیج اینستای خود، نباید به راحتی به هر شخص یا مجموعه ای اعتماد کنید. باید ضمن بررسی دقیق خدمات و تعرفه ارائه‌کننده این خدمات، به خوبی فعالیت‌های گذشته و نمونه‌کارهایشان را بررسی کنید و حتی با پیج‌هایی که قبلا با آن‌ها همکاری داشته‌اند، ارتباط برقرار کنید.

مجموعه ایران مایند به علت فعالیت چندین ساله‌ی خود در این حوزه، سابقه‌ی همکاری با کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیاری را دارد، همچنین می‌توانید در صفحه‌ی مربوط به خدمات اینستاگرام، پای صحبت و نقل تجربه مشتریان قدیمی آن‌ها بنشینید تا بتوانید آگاهانه و با دید بازتری تصمیم بگیرید.

تیم پشتیبانی ایران مایند برای پاسخگویی و مشاوره در خصوص ارائه خدمات مدیریت پیج اینستاگرام آماده پاسخگویی است.

برای ورود به بخش استخدام ادمین اینستاگرام و مشاهده تعرفه ها روی لینک زیر کلیک کنید:

https://iranmind.net/managment-instagram

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی