اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004105205116732

آغاز ثبت نام کانال سیگنال بورس اینکام نت

کد: 140004105205116732

https://bit.ly/3hzgjS8

، شبستر , (اخبار رسمی): ما در آکادمی بورس تا ثروت اینکام نت اخیرا کانال VIP سیگنال بورس را راه اندازی کرده ایم ، فعالیت کانال ارائه سیگنال های مختلف برای سرمایه گذارانی است که وقت کافی برای یاد گرفتن مباحث بورسی ندارند و میخواهد از طریق سیگنال های مطمئن اقدام به سرمایه گذاری کنند.

آغاز ثبت نام کانال سیگنال بورس اینکام نت
آغاز ثبت نام کانال سیگنال بورس اینکام نت

اگر جزو افرادی هستید که در بازار بورس سردرگم هستند، نمی دانند چه سهامی بخرند و یا دنبال یک تیم باتجربه و متخصص برای سپردن پورتفوی خود هستند، پیشنهاد ما به شما استفاده از کانال VIP بورس اینکام نت است.

کانال سیگنال بورس

ما در آکادمی بورس تا ثروت اینکام نت  اخیرا کانال VIP سیگنال بورس را راه اندازی کرده ایم ، فعالیت کانال ارائه سیگنال های مختلف برای سرمایه گذارانی است که وقت کافی برای یاد گرفتن مباحث بورسی ندارند و میخواهد از طریق سیگنال های مطمئن اقدام به سرمایه گذاری کنند. با عضویت در کانال سیگنال بورس می‌توانید از طریق سیگنال های ارائه شده در بازار بورس معامله کنید.

در کانال VIP تمام سعی ما بر این خواهد بود که  سهم های مستعد رشد رو به شما معرفی کنیم ، معیار انتخاب این سهم ها، تحلیل تکنیکال، بنیادی، تابلوخوانی و اخبار رانتی خواهد بود.

با عضویت در کانال VIP سیگنال بورس اینکام نت  از بهترین موقعیت های بازار مالی با خبر شوید و سرمایه گذاری مطمئن و کسب درآمد لذت بخشی را تجربه کنید.

خدمات کانال سیگنال بورس به چه صورت است؟

در کانال سیگنال بورس  سهم های مستعد رشد بازار بورس که  از لحاظ تکنیکال، بنیادی و تابلوخوانی بررسی شده است را به عنوان پیشنهاد خرید سهام در کانال قرار می دهیم.

در هر ماه حدودا  سه الی ۷ سهم   با ذکر ( قیمت خرید – اهداف – حدضرر – قیمت فروش ) معرفی می شود علاوه بر این ما یک لیست سهم بسیار مستعد و قوی برای بلند مدت هم برای دوستانی که قصد دارند یک مقدار از سرمایه خود را به دید بلند مدت سرمایه گذاری کنند ، داخل کانال قرار دادیم.

اما خبر خوب اینکه در کانال سیگنال ، نوسانگیری هم داریم!!!!

 هر ماه چند تا نوسانگیری عالی هم داریم که بعضی هاشون به صورت روزانه هست و بعضی وقتا هم دو سه روزه یه نوسان عالی میگیریم.

چرا کانال سیگنال بورس اینکام نت بهترین گزینه است؟

ارائه زمان دقیق ورود و خروج سهم (دقیقا بهتون میگیم چه سهمی با چه قیمتی چه زمانی بخرید و چه زمانی و تو چه قیمتی بفروشید)

ارائه آموزش های کوتاه و کاربردی (بهتون کمک میکنیم در زمانی که در کنار ما هستید مهارت بدست آورید)

مشاوره و راهنمایی اعضا گروه توسط ادمین ها

ارائه سهام مستعد برای کوتاه مدت ( ۲ ماهه ) | میان مدت ( ۶ ماهه ) | بلندمدت ( ۱ تا ۳ ساله ) و نوسان گیری

هزینه عضویت کانال VIP چقدره ؟

هزینه عضویت ماهیانه در کانال وی آی پی ۱۹۰ هزار تومن می باشد ، اما به دلیل ایجاد اطمینان برای عضویت بار اول ، فقط با ۱۴۹ هزار تومن اشتراک یک ماهه کانال VIP  را تهیه کنید.

برای  ثبت نام و پرداخت هزینه عضویت به صورت آنلاین می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید و ثبت نام خود را انجام دهید ، یا در صورت عدم تمایل به پرداخت آنلاین با پشتیبانی تلگرام  به آیدی : @incomenet_ir در ارتباط باشید.

 برای ثبت نام در کانال سیگنال بورس اینکام نت کلیک کنید »

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی بورس تا ثروت اینکام نت

تیم اینکام نت با افتخار اعلام میکند که در حوزه آموزش بازار های مالی با بیش از ۵۰۰۰ دانشجو کار کرده و کمک کرده ایم تا دانشجو هایمان هم با یادگیری اصول و قواعد بازار سرمایه، امروز دیگه نگرانی مالی نداشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه