اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004105205616723

معرفی کتاب «کی؟»

کد: 140004105205616723

https://bit.ly/3jF8GMA

، (اخبار رسمی): زمان‌بندی یک علم است؛ ترکیبی نوظهور از تحقیقات چندمنظوره و میان‌رشته‌ای که نگاهی جدید به شرایط انسان دارد و راهنمایی مفید برای کار هوشمندانه‌تر و زندگی بهتر ارائه می‌دهد.

کتاب کی؟
معرفی کتاب «کی؟»

کتاب کی؟ درباره زمان‌بندی است

همه ما از اهمیت زمان‌بندی آگاه هستیم. مشکل این است که چیز زیادی از آن نمی‌دانیم. زندگی ما جریانی بی‌انتها از تصمیمات «کِی» است. کی شغلمان را عوض کنیم، خبر بدی را به دیگران بدهیم، به کلاس خاصی برویم، طلاق بگیریم، برای پیاده‌روی برویم، یا کی تصمیمات جدی درباره پروژه یا شخصی خاص بگیریم؛ اما اغلب این تصمیم‌ها حاصل شهود و حدسیات مبهم است. ازنظر ما زمان‌بندی یک هنر است.

ما در  کتاب «کی؟» چه به شما خواهیم گفت؟

به شما نشان خواهم داد که زمان‌بندی یک علم است؛ ترکیبی نوظهور از تحقیقات چندمنظوره و میان‌رشته‌ای که نگاهی جدید به شرایط انسان دارد و راهنمایی مفید برای کار هوشمندانه‌تر و زندگی بهتر ارائه می‌دهد. اگر به هر کتاب‌فروشی یا کتابخانه‌ای سر بزنید یک دوجین قفسه پر از کتاب‌های مربوط به روش انجام کارهای مختلف می‌بینید؛ از روش‌های دوست‌یابی و اثرگذاری بر دیگران تا آموزش مکالمه فیلیپینی در یک ماه. محتوای این کتاب‌ها آن‌قدر زیاد است که باید زیرمجموعه یک گروه منحصربه‌فرد به نام کتاب‌های «چگونه» قرار گیرند. این کتاب را هم زیرمجموعه ژانر جدیدی به نام کتاب‌های «کِی» بدانید.کتاب کی؟

هفت‌صد تحقیق در حوزه اقتصاد و بیهوشی تنها در دو سال

در دو سال اخیر، من به همراه دو محقق پرتلاش بیش از هفت‌صد تحقیق در حوزه اقتصاد و بیهوشی؛ انسان‌شناسی و غدد درون‌ریز؛ گاه زیست‌شناسی (مطالعه فعالیت‌های زیستی در چرخه زمانی) و روانشناسی اجتماعی را خوانده و تحلیل کرده‌ایم تا علم پنهان زمان‌بندی را از میان آن‌ها استخراج‌کنیم. در صفحات آینده، از نتیجه این تحقیق برای پاسخ به سؤال‌هایی استفاده می‌کنم که حاصل تجربه‌های انسانی است، اما اغلب از دید ما پنهان مانده است.

برای مطالعه ادامه مقاله به سایت ما در انتشارات تعالی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب