اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135309416723

۵۱ درصد از بازار جهان در اختیار امرن

کد: 140004135309416723

https://bit.ly/3jHqiYc

، (اخبار رسمی): شرکت امرن در گروه شرکت‌های الکترونیکی قرار گرفته است و مقر اصلی آن در کیوتو ژاپن می باشد. که پایه گذاری آن در سال ۱۹۳۳ توسط فردی به نام کازوما تاتسی، صورت گرفت و تا سال ۱۹۴۸، شرکت امرن توانست فرایند ثبت را به پایان برساند. در ابتدا شرکت امرن با نام Omron Tateishi Electronics شناخته می شد.

نمایندگی امرن
۵۱ درصد از بازار جهان در اختیار امرن

این شرکت توانست در سال‌های اخیر با سرعت بیشتری به سمت هدف حرکت کند و ۵۱ درصد از بازار کل جهان را در اختیار بگیرد. مسلماً نحوه‌ی مدیریت و پخش محصولات امرن در سر تا سر جهان می‌تواند در رشد این کمپانی بزرگ تاثیر گذار باشد به همین دلیل شرکت امرن تصمیم به ایجاد نمایندگی‌هایی در سرتاسر جهان گرفت. در ابتدای کار شرکت امرن نمایندگی‌هایی را در آسیا و اقیانوسیه، آفریقا، آمریکا، اروپا، ژاپن و چین به وجود آورد و با گذشت زمان تعداد نمایندگی‌ها را افزایش داد. هم اکنون تعداد این نمایندگی‌ها به بیش از ۸۱ کشور رسیده است.

موضوع مورد اهمیت از نگاه مدیران و کارکنان شرکت

اینکه محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار باشند و در عین حال نوآوری داشته باشند، برای مدیران و کارکنان این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و همین دلیل باعث شده است که ۷ درصد از درامد ناخالصی که هر سال شرکت امرن کسب می‌کند، صرف تحقق این امر شود. هم اکنون این شرکت به دلیل تلاش‌های بسیاری که داشته است، موفق به تولید بیش از ۲۰۰ هزار قطعه شده است.

نمایندگی امرن در ایران

یکی از کشورهایی که نمایندگی امرون در آن وجود دارد کشور ایران است زیرا محصولات تولید شده توسط شرکت امرن از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند و همین عوامل سبب شده استقبال خوبی از آن‌‌ها در بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران صورت گیرد.بازرگانی بهفر یکی از ده ها نمایندگی‌ امرن  در ایران می‌باشد که به ارائه انواع محصولات امرن از جمله: انکودر امرن، پی ال سی امرن، مینی پی ال سی امرن، اچ ام آی امرن، چشم الکترونیک امرن، کالرمارک امرن، رله امرن، منبع تغذیه امرن، تایمر امرن، سنسور القایی امرن و … می‌پردازد.محصولات عرضه شده توسط بازرگانی بهفر علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشند. متخصصانی که در بازرگانی بهفر مشغول به فعالیت هستند می‌توانند شما را در خرید انواع محصولات امرن همراهی کنند و به شما کمک کنند تا بهترین محصول را که متناسب با نیازتان است خریداری نمایید. همچنین محصولات خریداری شده از خدمات پس از فروش برخوردار هستند و همین عوامل سبب شده که بازرگانی بهفر در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان کسب نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار