اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000412530686094

شاتل دوباره برای کارمندان و نمایندگانش آنتی ویروس Webroot گرفت

شاتل آنتی ویروس پرسنل، کارشناسان و نمایندگانش را تمدید کرد

کد: 14000412530686094

https://bit.ly/3qHEdz0

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اینترنتی شاتل که سال گذشته برای همه پرسنل، کارشناسان و نمایندگانش در سرتاسر ایران، آنتی ویروس های وبروت ( Webroot ) را تهیه کرده بود، چند روز پیش اقدام به تمدید لایسنس آنتی ویروس ها کرد.

شاتل آنتی ویروس پرسنل، کارشناسان و نمایندگانش را تمدید کرد.
استفاده پرسنل شاتل از آنتی ویروس های وبروت Webroot

شرکتهای شاتل، آسیاتک، صفرویک پرداز، مبناتلکام و ونکس از جمله شرکتهای ایرانی هستند که طی سال‌های اخیر آنتی ویروس های قدرتمند وبروت را به هزاران مشتری خود توصیه و پیشنهاد کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت شاتل که بزرگترین شرکت خصوصی عرضه کننده سرویس های اینترنتی در ایران است، لایسنس آنتی ویروس های وبروت ( Webroot ) که سال گذشته برای همه پرسنل، کارشناسان و نمایندگانش تهیه کرد بود، تمدید کرد.

همکاری شرکتهای شاتل و دورانتاش به اوایل سال 1399 بازمیگردد که این شرکت اینترنتی اقدام به عرضه آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک وبروت از طریق باشگاه مشتریان ( شاتل کلاب ) به صدها هزار مشترک خود کرد. 

پس از مدتی که از عرضه آنتی ویروس های وبروت به مشترکان شاتل گذشت و همزمان با دورکاری بخش زیادی از پرسنل و کارشناسان شرکتها به دلیل شیوع ویروس چینی کرونا، شرکت شاتل جهت تامین امنیت سیستمهای شخصی کارمندانش، اقدام به تهیه آنتی ویروس های وبروت و توزیع لایسنس ها بین کارمندان و نمایندگانش کرد.

شرکت شاتل برای حدود 6 سال ( تا خرداد 1398 ) ، آنتی ویروس های کسپرسکی را به مشترکانش عرضه میکرد. 

از جمله ویژگی های آنتی ویروس های وبروت ( Webroot ) که باعث شده تا بخش زیادی از کاربران و شرکتهای ایرانی را به خود جلب کند میتوان به کیفیت بسیار خوب و قدرت حفاظتی بی نظیر، استفاده بسیار کم از منابع سیستم، نصب بسیار ساده و سریع و امکان تهیه لایسنس معتبر و دریافت پشتیبانی در ایران از شرکت دورانتاش اشاره کرد.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.

درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، آنتی ویروسی منحصر به فرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست تولید و روانه بازارهای جهانی کرد. شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار (ویروس) فلیم ( Flame - شعله ) شد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

شرکت وبروت از سال 2019 توسط شرکت OpenText خریداری شد و امروز بخشی از کمپانی اپن تکس ( OpenText ) می باشد و در بسیاری از وب سایتها، لوگوی OpenText با لوگوی Webroot جایگزین شده است.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 22 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال های 2020 و 2021 انتخاب شده است.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی ( Kaspersky )، بیت دیفندر ( Bitdefender ) و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) رقابت دارد.

شرکتهای شاتل، آسیاتک، صفرویک پرداز، مبناتلکام و ونکس از جمله شرکتهای ایرانی هستند که طی سالهای اخیر آنتی ویروس های قدرتمند وبروت را به هزاران مشتری خود توصیه و پیشنهاد کرده اند.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]