اطلاعات تماس
  • 093909*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004125307716742

جشن تولدی برای دریا دوستان با تم تولد ملوانی

کد: 140004125307716742

https://bit.ly/3kG5UWn

، (اخبار رسمی): جشن تولد یکی از بهترین و مهمترین جشن هایی است که کودکان را سر ذوق می آورد. حال اگر در این جشن فضا آنگونه باشد که مورد علاقه آنان است تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. تم تولد ملوانی از جمله تم هایی است که

تم تولد ملوانی تمی مناسب برای کسانی است که به دریا و دریانوردی علاقه دارند. با تم تولد ملوانی حس ملوان شدن را به کودک خود هدیه دهید.

جشن تولد یکی از بهترین و مهمترین جشن هایی است که کودکان را سر ذوق می آورد. حال اگر در این جشن فضا آنگونه باشد که مورد علاقه آنان است تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. تم تولد ملوانی از جمله تم هایی است که بیشتر کودکان آن را دوست دارند و از اینکه حس کنند دریانورد و ملوان هستند بسیار ذوق زده می شوند. تم ملوانی هم برای فرزندان دختر و هم پسر کاربرد دارد و حال و هوای دریا را انتقال می دهد. این تم با رنگ غالب آبی فضایی آرام ایجاد خواهد کرد.

تم تولد ملوانی

این تم با یادآوری کشتی و دریا کودک شما و مهمانانش را پر از هیجان خواهد کرد. تم تولد ملوان برای کسانی که دوست دارند کشتی برانند و ملوانی کنند سورپرایز بسیار مناسبی است. بسیاری از کودکان علاقه زیادی به دریا دارند و سوار شدن به کشتی و هدایت آن یکی از رویاهای شیرین آن هاست. تم ملوانی با داشتن وسایلی چون کشتی، لنگر، بازسازی موج های دریا کودکان را وارد دنیایی از هیجان می کند و طعم دریانوردی را یادآور می شود. می توانید فضا را هر چه بیشتر با لوازمی که برای دریانوردی به کار می رود پر کنید و برای این کار از بنرها، علائم، آویزها استفاده کنید. دعوت نامه های شما نیز می تواند نشانه ای از دریا باشد و به این منظور شکلی از لنگر یا کشتی و مانند این را می توانید انتخاب کنید. کیک و کوکی های شما نیز تصویری از کشتی یا نمادی از ملوانی را باید در خود بگنجاند. برای اینکه فضا را دریایی تر جلوه دهید تلاش کنید که هر چه بیشتر از بادکنک های آبی رنگ استفاده کنید. استفاده از ریسه تم ملوانی نیز در اطراف میز و نیز از سقف می تواند بسیار کمک کننده باشد. دستمال، رومیزی، بشقاب و کارد همچنین ظرف پاپ کرن از جمله دیگر وسایلی است که مانند همه تم های دیگر باید روی میز دیده شوند و هماهنگ با تم ملوانی باشند. تاپرهای ملوانی نیز لوازمی هستند که در صورت استفاده از آن ها حس ملوانی را ملموس تر خواهند کرد. لباس تم ملوانی برای فرزند شما سورپرایزی شگرف خواهد بود که باعث می شود حس واقع گرایانه تری را منتقل کند.

خرید تم تولد ملوانی  

داشتن تم مناسب با روحیه فرزندتان از عوامل تاثیرگذاری است که برای برگزاری تولدی به یادماندنی و خاطره انگیز برای کودکتان لازم است. اگر دختر یا پسرتان عاشق دریانوردی است تم ملوانی بهترین گزینه برای این کار است. با ایجاد فضایی که به کشتی و دریا شبیه سازی شده است حس خوبی در فرزندتان ایجاد خواهد شد. در فروشگاه های مربوط به تم تولد می توانید تنوع وسایل مربوط به تم تولد مورد نظرتان را مشاهده فرمایید و با توجه به سلیقه تان گزینه های مناسب را انتخاب کنید. در سایت های اینترنتی که فروش تم تولد ملوانی وجود دارد نیز امکان خرید پک تم تولد ملوانی وجود دارد؛ نیز به همراه خرید تم تولد ملوانی امکان نصب و تزئین فضا به بهترین شکل توسط تیم های تشریفاتی انجام می گیرد. برای تهیه تم تولد ملوانی هم به صورت مجازی و سفارش آنلاین و هم به صورت حضوری از فروشگاه های مربوطه می توانید اقدام به خرید کنید و برای اطلاع یافتن از قیمت پک ها و وسایل تم قبل از خرید می توانید از طریق سایت های معتبر به مقایسه قیمت ها بپردازید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093909*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه