اطلاعات تماس
  • 091505*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004125308516727

مسئله‌ها و دستورالعمل‌هایی برای ورود به بازار کار کتابفروشی

چگونه کتاب فروش شویم؟

کد: 140004125308516727

https://bit.ly/3yixRJ2

، (اخبار رسمی): در این مقاله که از زبان مدیر یک کتابفروشی آنلاین به نام جریان کتاب نقل شده، می‌توانید با نکاتی درباره راه‌اندازی شغل کتابفروشی آشنا شوید و الگو بگیرید. ضمناً راهکارهایی هم در کنار طرح سؤال و بیان مسئله‌ها به شما ارائه شده است.

چگونه کتاب فروش شویم؟
چگونه کتاب فروش شویم؟ بیان تجربیات و دستورالعمل‌هایی از یک فروشگاه اینترنتی کتاب به نام جریان کتاب

اگر از خودتان می‌پرسید: چگونه کتاب فروش شویم؟، این مقاله را با دقت بیشتری بخوانید. در زیر، هم به شما کمک می‌کنم خودتان را بهتر بشناسید، هم دربارۀ کار کتابفروشی چند نکتۀ کلیدی به‌روز را برایتان می‌گویم

من نمی‌دانم شما که سراغ این مقاله آمده‌اید، به "فروش" علاقه یا تسلط یا حتی تجربه‌ای در این زمینه دارید یا فقط با دید یک شغل کتابفروشی را انتخاب کرده‌اید. اما همین قدر می‌دانم، برای اینکه بدانیم چگونه کتاب فروش شویم، باید به مسائل مختلفی توجه کنیم و اقداماتی را انجام دهیم. در این مقاله، به‌عنوان یک فعال در حوزه نشر و کسی که مدیر یک کتابفروشی آنلاین به نام جریان کتاب است، به بعضی از سرفصل‌های مهم برای شروع کار کتابفروشی و چند دستورالعمل تجربی اشاره خواهم کرد.

معرفی شغل کتابفروشی + چند دستورالعمل برای راه اندای کار کتابفروشی

کار کتابفروشی هم مثل بسیاری از مشاغل دیگر اقتضائات خاص خودش را دارد. اگر از خودتان می‌پرسید: چگونه کتاب فروش شویم؟، ادامۀ این مقاله را با دقت بیشتری بخوانید. در زیر، چند سؤال را مطرح می‌کنیم تا با فکرکردن و پاسخ‌دادن به آن‌ها خودتان را بهتر بشناسید.

ببینید نگاه شما به شغل کتاب فروشی چیست.

بیایید کمی درباره شغل کتابفروشی با هم صحبت کنیم.

ببینید چه مهارت هایی برای این کار لازم است. آیا مهارت های لازم را می‌شناسید و آن‌ها را دارید؟

چقدر و در چه کارهایی مهارت فروشندگی دارید؟

چقدر دانش و توانمندی‌های مدیریتی دارید؟

و... .

هرکدام از این سؤال‌ها به من و شما کمک می‌کند که بدانیم چگونه کتاب فروش شویم؟ حال در کنار این سؤال‌ها، چند توصیه هم برای شما دارم که آن‌ها را در راه‌اندازی کتابفروشی آنلاین جریان کتاب به آدرس jaryanketab.com طی بیش از دو سال گذشته و نیز حدود کمتر از یک دهه فعالیت انتشاراتی و قبل از آن هم، با فعالیت در حوزۀ مطبوعات کسب کرده‌ام.

روش های فروش کتاب را بیاموزیم تا بدانیم چگونه کتاب فروش شویم!

برای اینکه ما بتوانیم در فروش کتاب ها موفق باشیم، ناگزیریم آموزش‌هایی ببینیم و مهارت و تجربه کسب کنیم. مثلاً ما باید بدانیم که هر کسب‌وکاری، دو حالت سنتی و آنلاین دارد. یعنی یکی از روش های فروش کتاب، به‌صورت فیزیکی و سنتی است و دیگری، به صورت آنلاین یا اینترنتی مثل کتابفروشی آنلاین جریان کتاب. ما با یادگیری این روش های مختلف فروش کتاب یک قدم به جواب این سؤال نزدیک‌تر می‌شویم: چگونه کتاب فروش شویم؟

از شرایط پخش کتاب و شرکت های پخش کتاب اطلاعات کسب کنید

در شغل کتابفروشی هم مثل بسیار از مشاغل دیگر، با فعالان این صنف باید ارتباط داشته باشید. هر کدام از شرکت های پخش کتاب که به عنوان تامین کننده کتاب فعال هستند، معمولاً نمایندگی پخش کتاب های انتشارات‌های مختلف را برعهده دارند، طوری که شما برای تأمین کتاب‌های هر ناشر، باید با پخشی های طرف قرارداد او وارد مذاکره شوید و راه دیگری ندارید! شرایط پخش کتاب در هر مرکز پخش کتاب هم با دیگران ممکن است متفاوت باشد.

جمع بندی: از دست اندرکاران فروش کتاب به صورت آنلاین مشاوره بگیرید

مدیران فروشگاه‌هایی که مثل کتابفروشی jaryanketab.com در کار فروش اینترنتی کتاب هستند، می‌توانند به شما کمک کنند تا بهتر به پاسخ سؤال‌هایتان برسید. در پایان امیدوارم اگر تصمیم به ورود به شغل کتابفروشی گرفتید، هر چه می‌‌توانید درباره آن اطلاعات کسب کنید و حتی قبل از شروع سرمایه‌گذاری روی کار، روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. یعنی سراغ کارآموزی و یادگیری اصول فروش اینترنتی کتاب و نحوه کار کتابفروشی آنلاین بروید تا اگر روزی کسی از شما هم پرسید چگونه کتاب فروش شویم، مثل من که در کتاب فروشی اینترنتی جریان کتاب https;//jaryanketab.com خاک خورده‌ام، بتوانید به او هم کمک کنید.

موفق باشید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091505*****
[نمایش اطلاعات]