اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135309916750

بازرگانی بهفر، نمایندگی امرون

کد: 140004135309916750

https://bit.ly/3ApPbxC

، (اخبار رسمی): یکی از کشورهایی که نمایندگی omronدر آن وجود دارد کشور ایران است زیرا محصولات تولید شده توسط شرکت امرن از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند و همین عوامل سبب شده استقبال خوبی از آن‌‌ها در بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران صورت گیرد.

بازرگانی بهفر | نمایندگی امرون
بازرگانی بهفر، نمایندگی امرون

یکی از کشورهایی که نمایندگی omronدر آن وجود دارد کشور ایران است زیرا محصولات تولید شده توسط شرکت امرن از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند.

شرکت امرن در گروه شرکت‌های الکترونیکی قرار گرفته است و مقر اصلی آن در کیوتو ژاپن می باشد. که پایه گذاری آن در سال ۱۹۳۳ توسط فردی به نام کازوما تاتسی، صورت گرفت  و تا سال ۱۹۴۸، شرکت امرن توانست فرایند ثبت را به پایان برساند. در ابتدا شرکت امرن با نام Omron Tateishi Electronics شناخته می شد. در سال های اخیر با پیشرفت چشم گیر شرکت امرون، نمایندگی های خود را در کشور های مختلف با نام نماینگی امرن و نمایندگی omron افزایش داد.

۵۱ درصد از بازار جهان در اختیار امرن

این شرکت توانست در سال‌های اخیر با سرعت بیشتری به سمت هدف حرکت کند و ۵۱ درصد از بازار کل جهان را در اختیار بگیرد. مسلماً نحوه‌ی مدیریت و پخش محصولات امرن در سر تا سر جهان می‌تواند در رشد این کمپانی بزرگ تاثیر گذار باشد به همین دلیل شرکت امرن تصمیم به ایجاد نمایندگی‌هایی در سرتاسر جهان گرفت. در ابتدای کار شرکت امرن نمایندگی‌هایی را در آسیا و اقیانوسیه، آفریقا، آمریکا، اروپا، ژاپن و چین به وجود آورد و با گذشت زمان تعداد نمایندگی‌ها را افزایش داد. هم اکنون تعداد این نمایندگی‌ها به بیش از ۸۱ کشور رسیده است.

موضوع مورد اهمیت از نگاه مدیران و کارکنان شرکت

اینکه محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار باشند و در عین حال نوآوری داشته باشند، برای مدیران و کارکنان این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و همین دلیل باعث شده است که ۷ درصد از درامد ناخالصی که هر سال شرکت امرن کسب می‌کند، صرف تحقق این امر شود. هم اکنون این شرکت به دلیل تلاش‌های بسیاری که داشته است، موفق به تولید بیش از ۲۰۰ هزار قطعه شده است.

نمایندگی امرن در ایران

یکی از کشورهایی که نمایندگی omronدر آن وجود دارد کشور ایران است زیرا محصولات تولید شده توسط شرکت امرن از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند و همین عوامل سبب شده استقبال خوبی از آن‌‌ها در بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران صورت گیرد.

بازرگانی بهفر، نمایندگی امرون در ایران

بازرگانی بهفر یکی از ده ها نمایندگی‌ امرن (یا در بعضی از مواقع با نام نمایندگی امرون و نمایندگی omron شناخته می شود) در ایران می‌باشد که به ارائه انواع محصولات امرن از جمله: انکودر امرن، پی ال سی امرن، مینی پی ال سی امرن، اچ ام آی امرن، چشم الکترونیک امرن، کالرمارک امرن، رله امرن، منبع تغذیه امرن، تایمر امرن، سنسور القایی امرن و … می‌پردازد.

محصولات عرضه شده توسط بازرگانی بهفر علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشند. متخصصانی که در بازرگانی بهفر مشغول به فعالیت هستند می‌توانند شما را در خرید انواع محصولات امرن همراهی کنند و به شما کمک کنند تا بهترین محصول را که متناسب با نیازتان است خریداری نمایید. همچنین محصولات خریداری شده از خدمات پس از فروش برخوردار هستند و همین عوامل سبب شده که بازرگانی بهفر در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان کسب نماید.

شرکت امرن در چه زمینه‌ای فعالیت دارد؟

شرکت امرن یک کمپانی بزرگ محسوب می‌شود که قطعات، تجهیزات، سیستم‌های اتوماسیون، صنعتی، الکترونیکی، پزشکی و رباتیک را تولید می‌کند و توسط نمایندگی ها آن‌ ها را به دست مصرف کنندگان می‌رساند. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه اتوماسیون صنعتی محسوب می‌شود.

امرون در تلاش است تا به تولیدکنندگان بهره‌وری بیشتر و کارایی بهتر را آموزش دهد.
این کمپانی بزرگ توانسته است، مشکلاتی را که در زمینه خط تولید به وجود می‌آیند، درک نماید و با کمک مشتری به رفع آن‌ها اقدام کند.

در ادامه به معرفی برخی از محصولات امرن که توسط نمایندگی omron عرضه می‌شوند، خواهیم پرداخت.

انکودر امرن

انکودر یک سنسور حرکت مکانیکی محسوب می‌شود که به تولید سیگنال‌های دیجیتال در هنگام حرکت می‌پردازد و به این وسیله می توان از مشخصه‌های گوناگونی آن سیگنال استفاده کرد. اگر بخواهیم به صورت ساده انکودر را تعریف کنیم، باید گفت: انکودر وظیفه تبدیل حرکات دورانی یا خطی به سیگنال‌های دیجیتال ۰ یا ۱ را دارد.

انکودرها به دو نوع دوار و خطی تقسیم می‌شوند. از انکودرها در صنعت و کارخانه‌ها استفاده زیادی می‌شود. به عنوان‌ مثال:

دستگاه‌هایی که به برش چوب می‌پردازند و یا در روند تولید کاشی به کار گرفته می‌شوند دارای انکودر هستند. در اتوماسیون صنعتی نیز نمیتوان اهمیت انکودرها را نادیده گرفت و از آن‌ها در صنایعی که مربوط به بسته بندی می‌شوند و یا دستگاه‌هایی که وظیفه سنجش سرعت و موقعیت را دارند، استفاده می‌شود.

انکودرهای امرون به منظور تشخیص دادن سیگنال از دو فناوری مهم به نام‌های تنوع میدان مغناطیسی و فوتوالکتریک در برابر اسکن نوری استفاده می‌کنند.

در طراحی انکودرها از ۴ جز اصلی استفاده شده است که عبارتند از:

ــ رابط مکانیکی

ــ رابط الکترونیکی

ــ چرخ کد(در مقابل مقیاس‌های خطی از عملگر مغناطیسی استفاده می‌شود)

ــ سنسور مغناطیسی و یا گیرنده نوری

اینکه انکودر از چه خروجی پالسی برخوردار است و یا اینکه از نوع مدباس یا پروقی باس است، در قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

پی ال سی امرن

پی ال سی امرون در واقع یک قطعه وسیله الکترونیکی است که از ویژگی منطق پذیری برخوردار است. هم اکنون انواع گوناگونی از پی ال سی توسط نمایندگی امرون به فروش می‌رسد که عبارتند از: پی ال سی‌های رک، ماژولار، کامپکت و از همه مهم‌تر مینی پی ال سی.

سیم کشی و اتصالات

سیم کشی و نحوه اتصال در پی ال سی با مینی پل سی مشترک است اما نحوه‌ی برنامه ریزی آن‌ها و همچنین از لحاظ نرم افزاری تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. همچنین در ساخت پی ال سی از تجهیزات سخت افزاری بیشتری استفاده شده است. افرادی که از تخصص کافی در زمینه تجهیزات صنعتی برخوردار نیستند، ممکن است هنگام خرید پی ال سی از نمایندگی omron با چالش‌هایی رو به رو شوند. پیشنهاد می‌شود در خرید پی ال سی به نکات گوناگون از جمله اینکه پی ال سی از چه تعداد ورودی و خروجی برخوردار است، توجه شود.

مینی پی ال سی

پی ال سی‌ها انواع گوناگونی را در برگرفته‌اند که کوچک‌ترین نوع آن‌ها، مینی پی ال سی‌ها می‌باشند. البته دقت داشته باشید هر چند مینی پی ال سی‌ها سایز کوچکی دارند اما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ابتدا که مینی پی ال سی‌ها به بازار عرضه شدند نتوانستند محبوبیت بالایی در بین مردم کسب کنند اما به تدریج امکاناتی به آن‌ها اضافه شد که سبب شد استقبال خوبی از آن‌ها صورت گیرد.

برنامه ریزی مینی پی ال سی‌ها

به عنوان مثال مینی پی ال سی‌ها در ابتدا از امکان برنامه ریزی برخوردار نبودند و در عین حال قیمت بالایی داشتند. اما هم اکنون می توان با استفاده از کلیدهایی که میانبر هستند و بر روی دستگاه قرار گرفته‌اند به آن قابلیت برنامه ریزی را داد.

از مینی پی ال سی‌ها استفاده‌های گوناگونی می‌شود به عنوان مثال می توان هنگامی که قصد داشته باشیم موتور خانه‌ها را کنترل نماییم از آن‌ها استفاده کرد و یا با به کار گیری آن‌ها در ساختمان می توان ساختمان را از ویژگی روشنایی اتوماتیک برخوردار نمود.

تصحیح خطاها در مینی پی ال سی ها

هنگامی که در مینی پی ال سی‌ها خطای احتمالی به وجود آید، میتوان بدون هیچ دردسری این خطاها را تصحیح کرد و تغییراتی در آن‌ها به وجود آورد و همین عوامل باعث شده است که در مقایسه با مدارات فرمان، استفاده بیشتری داشته باشند. همچنین هنگامی که مینی پی ال سی‌ها با دیگر مدارات فرمان مقایسه می‌شوند میتوان به این نکات پی برد که مینی پی ال سی‌ها از امنیت بالایی برخوردار هستند زیرا می توان بر روی آن‌ها رمز عبور گذاشت تا دیگران نتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

هنگامی که از مینی پی ال سی‌ها استفاده می‌شود نیازی به سیم کشی نیست. همچنین در مینی پی ال سی‌ها نیازی به استفاده از کنتاکتورها نیست زیرا خودشان دارای تایمرهای گوناگونی هستند.

اچ ام آی امرن

یکی از محصولاتی که توسط نمایندگی امرن یا نمایندگی omron به فروش می‌رسد، HMI می‌باشد که یک رابط بین انسان و ماشین است. اچ ام آی امرون وظیفه دارد در سیستم صنعتی بین اپراتور و کنترلر ارتباط برقرار کند.

از اچ ام ای استفاده‌های گوناگونی می‌شود به عنوان مثال میتوان در ماشین آلات از آن برای مانیتورینگ ورودی و خروجی استفاده کرد. در صنایع دارویی، نشانگرهای دیجیتال، تجهیزات برقی خانگی، تجهیزات پرتال دستی و … نمیتوان اهمیت HMI را نادیده گرفت.

با بهره گیری از HMI مدیریت کنترل‌های گوناگون و تصویرسازی فرایندها میسّر شده است. در تجهیزات پزشکی HMI جایگاه ویژه‌ای دارد و در صورتی که طریقه استفاده از آن را به خوبی کارکنان فرا گرفته باشند، سیستم کنترل آسان و در عین حال با اطمینان فراهم خواهد شد. نمایندگی omron انواع گوناگونی از اچ ام آی امرن را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد که در ادامه شما را برخی از مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهیم کرد:

ــ اچ ام آی NS5 Handheld امرن:

یکی از پر فروش‌ترین انواع اچ ام آی، اچ ام آی NS5 Handheld می‌باشد زیرا قابلیت جابجایی دارد. بر روی این اچ ام آی، ۱۰ دکمه وجود دارد که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارند. این نوع از محصولات امرن دارای درجه حفاظت ۶۵ هستند و از حفاظت بالایی در برابر آب برخوردار می‌باشند.

ــ اچ ام آی NA Series امرن:

این نوع از اچ ام آی با دو رنگ مشکی و تقره‌ای توسط نمایندگی امرن یا به بیان دیگر نمایندگی omron به مصرف کنندگان ارائه می‌شود. اچ ام آی NA Series می‌تواند از SD کارت و حافظه USB پشتیبانی نماید و در محیط‌هایی که از دمای ۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد برخوردار هستند، می‌تواند بدون هیچ مشکلی فعالیت داشته باشد و ابعاد ۷، ۹، ۱۲ و ۱۵ اینچ از آن هم اکنون موجود است.

ــ اچ ام آی NB Series امرن:

این نوع از اچ ام آی دارای داخلی ۱۲۸ مگابیتی می‌باشد و در ابعاد ۳.۵ تا ۱۰ اینچ طراحی شده است. همچنین قابلیت پشتیبانی از bitmap و Vector که از تصاویر گرافیکی محسوب می‌شوند را دارد.

ــ اچ ام آی NS Series امرن:

اچ ام آی NS Series قابلیت پشتیبانی از زبان‌های آسیایی، اروپایی و سیریلیک را دارد و صفحه نمایش آن از وضوح و سرعت بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین حافظه داخلی ۶۰ مگابیتی یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع از اچ ام آی محسوب می‌شود.

چشم الکترونیک امرن

چشم الکترونیک امرن یکی از فروش‌ترین محصولات در نمایندگی امرن است. این نوع از محصولات امرن زمانی که اجسام حرکت داشته باشند، عکس العمل نشان می‌دهند و از انواع ساده و پیچیده برخوردار هستند. همه ما در بسیاری از فروشگاه‌ها، انواع ساده چشم الکترونیک را دیده‌ایم.

چشم الکترونیک یک رادار ساده محسوب می‌شود که یک فرستنده و گیرنده موج‌های مایکروویو را در بر گرفته است. وظیفه‌ای که فرستنده دارد این است که به تولید مستمر امواج بپردازد تا این امواج در محیط پخش شوند. هنگامی که یک فرد یا جسم در آن محیط وجود داشته باشند، موج‌های پخش شده با آن‌ها برخورد می‌کنند و سپس انتقال بخشی از بازتاب‌ها به سمت گیرنده اتفاق می‌افتد.

این فرایند باعث به وجود آمدن یک الگوی بازتاب می‌شود و طریقه‌ی قرار گرفتن اشیاء در محیط، شکل این الگوی بازتاب را تعیین می‌کند. هنگامی که شما به سمت درب فروشگاه می‌روید و آن را باز می‌کنید این امواج به سمت شما فرستاده می‌شوند و سپس از سمت بدنتان به سمت گیرنده منعکس می‌شوند که این امر باعث تغییر شکل الگوی بازتاب می‌شود. هنگامی که این تغییر شکل به وجود آید، گیرنده می‌تواند به سرعت آن را احساس نماید که نتیجه آن فرستاده شدن یک سیگنال به جعبه کنترل است و در نهایت آژیر به صدا در می‌آید.

کالرمارک امرون

یکی دیگر از محصولات پر کاربرد که در نمایندگی های امرن یا نمایندگی های omron در کشور ها مختلف عرضه می شود، کالر مارک با نام سنسور رنگ و مارک شناخته می‌شود و همانطور که از نامش پیداست، می‌تواند به تشخیص رنگ و علائم بپردازد. هنگامی که از این سنسور استفاده می‌شود، نیازی به برنامه ریزی نیست و تنظیمات آن از پیچیدگی برخوردار نمی‌باشند به طوری که حتی افراد مبتدی که طریقه کار با تجهیزات صنعتی را نمی‌دانند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی تنظیمات کالرمارک را انجام دهند. کالرمارک امرن دو مدل پر فروش را در برگرفته است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ــ کالرمارک E3ZM-V امرن:

در طراحی پوشش این نوع از کالرمارک از فولاد ضد زنگ استفاده شده است و می‌تواند در مدت زمان ۵۰ میکروثانیه پاسخدهی داشته باشد. کالرمارک E3ZM-V دارای دکمه Teach است و میتوان آن را با استفاده از این دکمه تنظیم کرد. همچنین از دیگر مشخصات این نوع از محصولات امرن می‌توان به مقاومت بالایی که در مقابل مواد شوینده دارند، اشاره کرد.

ــ کالرمارک E3S-DC امرن:

هنگامی که قصد داشته باشیم علامت‌های رنگی را تشخیص دهیم و در عین حال ضریب اطمینان بالا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد می‌شود این نوع از کالرمارک را مورد استفاده قرار دهید. در صنایعی که به بسته بندی مشغول هستند و یا در زمینه چوب فعالیت دارند به وفور از این نوع کالرمارک استفاده می‌شود. کالرمارک E3S-DC حتی قابلیت تشخیص رنگ‌هایی که بسیار شبیه به یکدیگر هستند را دارد و مدت زمان پاسخدهی آن ۵۰ میکروثانیه است.

رله امرن

رله‌ها کلیدهای بی درنگ هستند که دارای مدارات الکتریکی می‌باشند و به همین وسیله می‌توانند فرمان‌هایی را به تیغه‌ها به منظور باز و بسته شدن صادر کنند. با استفاده از رله‌ها میتوان بخش‌هایی که در مدار دارای مشکل هستند را از بخش‌هایی که سالم هستند، جدا کرد.

در ابتدای ساخت رله‌ها از سیم پیچ برای طراحی آن‌ها استفاده می شد و با استفاده از جریان برق به ایجاد میدان مغناطیسی می‌پرداختند. با گذشت زمان رله‌های حالت حامد ساخته شدند که در ساخت آن‌ها از اجزای متحرک استفاده نمیشد و از کارایی بیشتری نسبت به رله‌های ابتدایی برخوردار بودند.

شرکت امرن موفق به تولید رله‌هایی در توان ۱۰۰ میکرو آمپر تا ۱۵ آمپر شده است که هر یک برای رفع نیاز خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنگامی که در فعالیت‌های گوناگون از رله‌های امرن استفاده می‌شود هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند و از آن‌ها میتوان به عنوان کنترلر نیز استفاده کرد. رله‌های امرن به طور کلی به دو گروه رله‌های الکترومکانیکی و رله‌های الکترونیکی تقسیم می‌شوند که هر یک از کاربردهای خاصی برخوردار هستند.

منبع تغذیه امرون

برای اینکه سیستم‌های الکتریکی بتوانند فعالیت خود را به درستی انجام دهند، باید انرژی الکتریکی در اختیار آن‌ها قرار داد. سیستم‌های الکتریکی این انرژی را می‌توانند از منبع تغذیه بگیرند. به علاوه هنگامی که قصد راه اندازی مدارهای الکتریکی را داشته باشیم، این کار بدون استفاده از خروجی منابع تغذیه میسر نمی‌شود.

مزیت های منابع تغذیه

منابع تغذیه مزیت‌های بی‌شماری دارند به عنوان مثال با به کار گیری آن‌ها علاوه بر ذخیره سازی سازی و استفاده از آن در زمان قطع بودن مولد انرژی، میتوان در جهت تصحیح ضریب توان نیز بهره برد. منبع تغذیه با نام پاور نیز شناخته می‌شود و از آن در وسایل برقی، هواپیما، کامپیوتر و… استفاده می‌شود.

دسته بندی منابع تغذیه

منابع تغذیه به طور کلی به دو دسته منابع تغذیه سوئیچینگ و منابع تغذیه خطی تقسیم می‌شوند و این تقسیم بندی با توجه به ساختار و ولتاژ آن‌ها صورت گرفته است.

منابع تغذیه خطی

منابع تغذیه خطی در سال‌های قبل از ۱۹۷۰ مورد استفاده قرار می‌گرفتند و با تولید منابع تغذیه سوئیچینگ استفاده از آن‌ها به شدت کاهش یافت. این نوع از منابع تغذیه علاوه بر سادگی که دارند از هزینه ساخت پایینی نیز برخوردار می‌باشند و از آن‌ها در فعالیت‌هایی که به نویز حساس هستند، استفاده می‌شود.

منابع تغذیه سوئیچینگ

منابع تغذیه سوئیچینگ در مقایسه با منابع تغذیه خطی، پیچیدگی بیشتری دارند همچنین در توان‌های پایین می‌توانند ۷۵ درصد بازده داشته باشند و این میزان بازده در توان‌های بالا ۹۵ درصد است.

به طور کلی باید گفت منابع تغذیه خطی برای توان‌های پایین بهترین انتخاب هستند و از منابع تغذیه سوئیچینگ بهتر است در توان‌های بالا استفاده کرد.

تایمر امرن

در اتوماسیون صنعتی از تجهیزات گوناگونی استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات که از اهمیت بالایی برخوردار است تایمر ها می‌باشند. شرکت امرن از اولین شرکت‌هایی محسوب می‌شود که به تولید تایمرها پرداخت و در حدود ۷۵ سال قبل اولین تایمرها را به بازار ارائه کرد.

استفاده از تایمرها

هنگامی که قصد داشته باشیم زمان شروع، پایان و یا مدت زمان یک عملکرد را کنترل و مدیریت کنیم میتوان از تایمرها استفاده کرد. تایمر ها به دو نوع دیجیتال و آنالوگ تقسیم می‌شوند. هر چند این دو نوع از تایمرها تفاوت‌های بسیاری دارند اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین تفاوت بین آن‌ها برخورداری از LED در تایمرهای دیجیتال است در حالی که این صفحه نمایش در تایمرهای آنالوگ وجود ندارد.

عوامل تنظیم و زمان تعیین شده

تنظیم مشخص شده و زمان تعیین شده دو عامل اساسی هستند که آغاز فعالیت تایمر به آن‌ها بستگی دارد. شرکت امرن هم اکنون موفق به تولید مدل‌های گوناگونی از تایمرهای دیجیتال و آنالوگ شده است. تایمر ها را میتوان بر روی ریل‌ها و یا تابلو برق‌ها به کار گرفت.

سنسور القایی امرن

یکی دیگر از محصولات امرن که نمایندگی امرن به عرضه آن می‌پردازد، سنسور القایی امرن است. این نوع از سنسورها در گروه‌های سنسورهای بدون تماس قرار گرفته‌اند به این معنا که برای انجام عملیات سنجش بر اساس فاصله‌ای که تعیین شده است، این کار را انجام می‌دهند و با شی مورد نظر تماسی برقرار نمی‌کنند.

سنسورهای القایی با نام سنسورهای الکترومغناطیسی نیز شناخته می‌شوند. عکس العمل نسبت به فلزات از دیگر مشخصات این نوع از محصولات امرن می‌باشد. در ساخت سنسورهای القایی از سه جز اصلی به نام‌های اسیلاتور، تقویت کننده خروجی و اشمیت تریگر استفاده شده است که در این میان، اسیلاتور به دلیل ایجاد میدان مغناطیسی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

عرضه سنسور القایی

سنسورهای القایی که توسط نمایندگی امرن عرضه می‌شوند می‌توانند فاصله‌ی ۰ تا ۵۰ میلی متر را مورد اندازه گیری قرار دهند و برای ساخت پوشش آن‌ها از روی، پلاستیک و یا فولاد ضد زنگ استفاده شده است. این نوع از محصولات امرن حتی اگر در محیط گرد و خاک وجود داشته باشد، اختلالی در عملکردشان به وجود نمی‌آید و حتی در محیط‌های مرطوب نیز می‌توانند فعالیت داشته باشند. در سیستم‌های کارواش و یا صنایع غذایی و بسته بندی از این سنسور به وفور استفاده می‌شود.

نمایندگی امرون در چه مناطقی وجود دارد؟

مسائلی مانند مدیریت در کمپانی بزرگ امرون بسیار مهم می‌باشند. این کمپانی به منظور توزیع دقیق و منظم محصولات، اقدام به ایجاد چندین نمایندگی امرون در سرتاسر جهان نموده است.
تمام محصولات از درب کارخانه به کمک نمایندگی omron به دست مصرف کنندگان نهایی می‌رسند.
اوایل که شرکت امرون شروع به فعالیت کرده بود تصمیم گرفت، بازار جهانی با مناطق کوچک را برای خود ایجاد کند. این مناطق که نمایندگی امرن در آن‌ها وجود داشت عبارت بودند از:
۱ــ اروپا
۲ــ آمریکا
۳ــ آسیا و اقیانوسیه
۴ــ آفریقا
۵ــ ژاپن
۶ــ چین
پس از اینکه این تقسیم بندی کلی از سمت این شرکت صورت گرفت، مدیریت این نمایندگی ها در هر یکی از این مناطق توسط چند دفتر مرکزی انجام شد.
به دلیل تنوع محصولات در هر منطقه، چندین نوع نمایندگی وجوددارد.

کدام مناطق زیر نظر نمایندگی‌های امرون هستند؟

همانطور که اشاره شد، کمپانی امرون در یک تقسیم بندی کلی، ۶ منطقه را انتخاب نموده و نمایندگی های امرون در آن مناطق مشغول به فعالیت است.
در ادامه به شما خواهیم گفت که هر یک از این مناطق، چه زیر مجموعه‌هایی را در بر می‌گیرند.

اروپا:

در منطقه‌ی اروپا، ۲۰ کشور با حضور نمایندگی های امرون وجود دارند که عبارتند از:
۱ــ اتریش
۲ــ ایتالیا
۳ــ سوئد
۴ــ فرانسه
۵ــ روسیه
۶ــ جمهوری چک
۷ــ نروژ
۸ــ ترکیه
۹ــ مجارستان
۱۰ــ اسپانیا
۱۱ــ انگلستان
۱۲ــ لهستان
۱۳ــ دانمارک
۱۴ــ اسلواکی
۱۵ــ آلمان
۱۶ــ سوئیس
۱۷ــ هلند
۱۸ــ بلژیک
۱۹ــ پرتغال
۲۰ــ فنلاند

آمریکا:

بر اساس تقسیم بندی که امرون داشته است، منطقه‌ی آمریکا را می‌توان به دو بخش تقسیم نمود که عبارتند از:
۱ــ آمریکای لاتین
۲ــ آمریکای شمالی

در این دو بخش، نمایندگی امرون در کشورهای زیر مشغول به فعالیت است:
۱ــ ایالات متحده آمریکا
۲ــ کانادا
۳ــ مکزیک
۴ــ برزیل

آسیا و اقیانوسیه:

منطقه‌ی بعدی آسیا و اقیانوسیه می‌باشد:
۱ــ استرالیا
۲ــ تایلند
۳ــ نیوزلند
۴ــ اندونزی
۵ــ کره جنوبی
۶ــ سنگاپور
۷ــ فیلیپین
۸ــ ویتنام
۹ــ هندوستان
۱۰ــ مالزی

ژاپن:

منطقه‌ی بعدی ژاپن می‌باشد. همانطور که می‌دانید مقر اصلی شرکت امرون، در این منطقه قرار گرفته است و به منظور حفظ اصالت، نمایندگی امرون هیچگاه از این منطقه خارج نشده است.

چین:

در منطقه‌ی چین، ۳ کشور با حضور نمایندگی های امرون، مشغول به فعالیت می‌باشند که عبارتند از:
۱ــ تایوان
۲ــ چین
ــ هنگ کنگ

طریقه‌ی فعالیت نمایندگی های امرون در جهان:

اولین حالتی که به معرفی آن می‌پردازیم، نمایندگی انحصاری است. منظور از نمایندگی انحصاری این است که یک کشور با مدنظر قرار دادن ظرفیتی که یک بازار دارد، اقدام به خریداری نمودن نیازهای یک منطقه به محصولات امرون را می‌نماید و آن‌ها را به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که انواع نمایندگی های امرون که به صورت انحصاری هستند، زیر مجموعه‌هایی را در برمی‌گیرند تا در توزیع محصولات امرون با مشکلی رو به رو نشوند.

دومین حالت، هنگامی به وجود می‌آید که بیشتر از یک نمایندگی به صورت موازی وجود داشته باشند. منظور از این حالت این است که دیگر تنها یک شرکت به عنوان نمایندگی امرون در آن منطقه شناخته نمی‌شود و چند شرکت به این عنوان شناخته می‌شوند.

البته با توجه اینکه بازار تحت پوشش امرون وسیع است، حالت دوم منطقی‌تر به نظر می‌رسد.
همچنین در این حالت، شاهد وضعیت رقابتی خواهیم بود و نتیجه‌ی آن رشد فروش محصولات امرون خواهد بود.

حالت سومی نیز وجود دارد و آن فروش محصولات امرون از طریق دفتر مرکزی می‌باشد. در برخی از مناطق و کشورها، دفتر مرکزی امرون به عنوان نمایندگی انحصاری امرون عمل می‌نماید.

سخن آخر:

همانطور که گفته شد بازرگانی بهفر چندین سال در زمینه فروش محصولات امرن فعالیت داشته است و با توجه به تجربه‌هایی که در این زمینه کسب کرده است، می‌تواند به مشتریان خود در انتخاب بهترین محصول کمک کند و محصولی که از دوام بالا برخوردار باشد در اختیار آن‌ها قرار دهد.

محصولات عرضه شده توسط شرکت امرن از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین عوامل باعث شده که این نمایندگی امرن از فروش بالایی برخوردار باشد. شما می‌توانید با خرید محصولات امرن از بازرگانی بهفر، محصولاتی که قیمت مناسبی برخوردار هستند را خریداری نمایید.

بازرگانی بهفر ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی از برندهای امرون، یاسکاوا و آتونیکس می باشد. این شرکت مفختر است که مدیریت نمایندگی امرن، آتونیکس و یاسکاوا را در سطح کشور برعهده دارد.

این بازرگانی با دارا بودن نمایندگی omron، افتخار این را دارد که محصولات شرکت امرون را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سر تاسر ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهد؛ یکی از این محصولات منبع تغذیه امرون است که بازرگانی بهفر این محصول را به صورت جز و کل در تمام نقاط کشور عرضه می کند.

راه های ارتباطی با ما

شماره های تماس:

 ۰۹۱۲۶۰۴۰۶۰۰      ۰۲۱-۳۳۹۱۲۰۴۴        ۰۲۱-۳۳۹۱۲۰۳۳

آدرس:

تهران – لاله زار جنوبی – پاساژ صنعت – طبقه همکف – پلاک۱۱

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام