اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004145312014522

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ی کسب و کار در 17 و 18 تیر برگزار می شود

وبینار «کسب و کار اینترنتی و استارت آپ، از ایده تا توسعه»

کد: 140004145312014522

https://bit.ly/3yp35yo

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار «کسب و کار اینترنتی و استارت آپ، از ایده تا توسعه» با هدف «آشنایی تازه واردان و علاقمندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و استارت آپ با الزامات و چالش های پیش رو» در 17 و 18 تیرماه برگزار می‌شود.

وبینار «کسب و کار اینترنتی و استارت آپ، از ایده تا توسعه»
وبینار کسب و کار اینترنتی و استارت آپ؛ ایده تا توسعه

با بررسی عوامل شکست استارت آپ ها، مواردی همچون سودآور نبودن مدل کسب و کار، تامین مالی غلط، برندسازی اشتباه، نداشتن برنامه مدون بازاریابی و معرفی به بازار، بعنوان عوامل اصلی شناسایی می شوند

به گزارش روابط عمومی ، این وبینار که توسط مدرسه کسب و کار رابین برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی کسب و کار و استارت آپ با هدف ​آشنایی علاقمندان و تازه واردان با مسائل اساسی راه اندازی کسب و کار اینترنتی​ خواهد بود.

مهدی حلاج، دبیر این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت با بررسی عوامل شکست استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی، مواردی همچون سودآور نبودن مدل کسب و کار، تامین مالی غلط، برندسازی اشتباه، نداشتن برنامه مدون بازاریابی و معرفی به بازار، بعنوان عوامل اصلی شناسایی می شوند.

لذا وبینار کسب و کار اینترنتی و استارت آپ، از ایده تا توسعه که برای اولین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا علاقمندان، تازه واردان و فعالین این صنعت را با این موارد آشنا نموده و این عزیزان را در مسیر صحیح راه اندازی کسب و کار خود هدایت کند.

مهدی حلاج در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: ایران در حال توسعه صنعت استارت آپ ها است و می بایستی فعالان این صنعت را با چالش ها و روندهای بین المللی آن آشنا کرد. سخنرانان این وبینار ضمن سابقه پژوهش در این صنعت، همگی در زمینه اجرایی آن فعالیت و سابقه داشته و تلاش می کنند تا تجربیات خود را همراه با اصول صحیح آن به مخاطبان منتقل نمایند. این وبینار در راستای مسئولیت اجتماعی و با همراهی مدرسان آن بصورت رایگان و در دو روز برگزار خواهد شد.

موضوعات محوری وبینار:

دبیرعلمی این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

  • بررسی مدل ها و روندهای بین المللی طراحی مدل کسب و کار شرکت های نوآور تامین مالی صحیح و علمی ایده برندسازی بازارسنجی و بازارشناسی معرفی به بازار و توسعه بازار بررسی یک استارت آپ موفق راه اندازی کسب و کار اینترنتی ارزان

سخنرانان وبینار:

  • دکتر سعید احمدی پویا؛ مشاور ارشد توسعه کسب و کار و فینتک هولدینگ فناپ دکتر مسعود گودرزی؛ بنیان گذار و مدیرعامل گروه تحلیلگران رتیبا دکتر مهدی حلاج؛ مدیرعامل گروه مشاوران رابین دکتر امیر خطیبی؛ مدرس دانشگاه و مدیرعامل دانش دیرین ایرانیان دکتر مهرخ عباسی؛ مشاور برندینگ و توسعه کسب و کار مهندس سید یاسرمهدی مهرآور؛ مدیرعامل مدرسه کسب و کار رابین مهندس محمدمهدی باریده؛ هم بنیانگذار و مدیرتوسعه کسب و کار پی پینگ مهندس امیرحسین غلامیان؛ مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی سخنران سوم، به همراه موضوع سخنرانی و یا بیوگرافی کوتاه

وبینار کسب و کار اینترنتی و استارت آپ، از ایده تا توسعه، در روز 17 و 18 تیرماه 1396 در  سایت مدرسه کسب و کار رابین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت rabinschool.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 40883527-021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه کسب و کار رابین

مدرسه کسب و کار رابین مجری برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی در حوزه مدیریت و سرمایه‌گذاری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ