اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004145312816761

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

کد: 140004145312816761

https://bit.ly/3k7j6oy

، تبریز , (اخبار رسمی): مدت زمان زیادی بود که به دنبال یک راه عملی برای افزایش فالوور اینستاگرام بودیم و اینگونه شد که شروع کردیم به تست کردن مداوم در اینستاگرام. در این مقاله هفت نکته عملی را بصورت قدم به قدم برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید با یک پیج صفر در عرض فقط دو ماه به 10 هزار دنبال کننده واقعی برسید.

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

مدت زمان زیادی بود که به دنبال یک راه عملی برای افزایش فالوور اینستاگرام بودیم و اینگونه شد که شروع کردیم به تست کردن مداوم در اینستاگرام. پس از مدتی بالاخره توانستیم به نتیجه غیر قابل انکاری در اینستاگرام برسیم! بله، ما توانستیم در عرض 4 هفته به 4 هزار دنبال کننده و در عرض 8 هفته یعنی دو ماه به 10 هزار دنبال کننده کاملا واقعی در اینستاگرام برسیم!

در این مقاله هفت نکته عملی را بصورت قدم به قدم برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید با یک پیج صفر در عرض فقط دو ماه به 10 هزار دنبال کننده واقعی برسید.

پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید!

قدم اول: ساخت پیج مناسب با ظاهری مناسب

ساخت پروفایل جذاب برای افزایش فالوور اینستاگرام

1- داشتن تصویر پروفایل مناسب

تصور کنید وقتی کاربری وارد صفحه شما در اینستاگرام می‌شود اولین نکته ای که با آن پیج شما را قضاوت خواهد کرد کدام مورد است؟

همانطور که می‌دانید مغز انسان بیشتر با تصاویر کار میکند تا با مفاهیم پس قبل از هر چیزی کاربر به تصویر پروفایل پیج شما نگاه خواهد کرد و اگر تصویر پروفایل شما دلنشین بود ویا توانست توجه کاربر را جذب کند در این صورت کاربر به بخش های دیگر پیجتان سر خواهد زد.

پس قبل از هرچیزی، داشتن تصویر پروفایل زیبا و جذاب در اینستاگرام یکی از مهمترین عامل های افزایش فالوور اینستاگرام می‌باشد.

2- نوشتن یک بیوی جذاب و تاثیرگذار

پس از اینکه تصویر پروفایل مناسب برای اینستاگرام انتخاب کردید سپس باید به فکر اسم مناسب برای اینستاگرام و همچنین نوشتن بیوی جذاب در اینستاگرام باشید.

اگر به هر دلیلی نمیدانید چگونه بیوی جذاب در اینستاگرام بنویسید نگران نباشید؛ می‌توانید در عرض چند دقیقه یاد بگیرید و یا از بیوی آماده استفاده کنید.

قدم دوم: تولید محتوای جذاب و ارسال مداوم آن

تولید محتوای اینستاگرام جهت افزایش فالوور

تقریبا همه‌ی اساتید به این نکته تاکید می‌کنند که باید در اینستاگرام تولید محتوای جذاب و مرتب داشته باشید ولی هیچکدام از آنها بصورت دقیق یاد نمی‌دهند که چگونه یک محتوای خوب درست کنیم، محتوای جذاب کدام است؟ و…

1- محتوای جذاب در اینستاگرام چگونه است؟

محتوای جذاب محتوایی است که کاربر بیشترین وقت را برای آن سپری کرده و همچنین با پیج شما تعامل بیشتری خواهد کرد.

حتما بخوانید :   تغییر پسورد اینستاگرام فراموش شده (آموزش تصویری + راهنمای قدم به قدم)

محتوای جذاب محتوایی است که با آن می‌توانید افزایش فالوور رایگان را تجربه کنید!

ولی همانطور که می‌دانید تشخیص محتوای خوب از محتوای بد کار آسانی نیست، به خصوص در اینستاگرام که پر از محتوای خوب و بد می‌باشد.

نکته اول:

برای پیدا کردن پست جذاب در اینستاگرام ابتدا باید چند رقیب بزرگ در حوضه‌ی کاری خودتان را پیدا کرده و زیر نظر داشته باشید. برای مثال 20 عدد از پست های آن را بررسی کنید.

فرض کنیم میانگین لایک کننده هر پست این پیج هزار نفر می‌باشد ولی در بین پست های این پیج پست هایی وجود دارد که خیلی بیشتر از هزار نفر لایک خورده اند؛ شما باید همان پست ها را زیر نظر داشته باشید.

نکته دوم:

دومین نکته برای پیدا کردن پست جذاب در اینستاگرام استفاده کردن از بخش اکسپلور اینستاگرام می‌باشد. توجه کنید که بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام می‌باشد و در صورتی پست شما را به کاربران بیشتری نمایش خواهد داد که پست شما از نظر الگوریتم اینستاگرام بسیار جذاب باشد.

2- چگونه پست جذاب درست کنیم؟

چگونه برای افزایش فالوور واقعی پست جذاب درست کنیم؟

پس از این که پست های جذاب ر اینستاگرام را پیدا کردید می‌توانید آنها را کپی کرده و در پیج خودتان بگذارید و یا می‌توانید آن پست ها را یک الگو برای خودتان در نظر گرفته و همچنین با استفاده از این تکنیک پست هایی درست کنید که به مراتب بهتر از آنها می‌باشند.

3- منظور از ارسال مداوم پست چیست؟

همانطور که می‌دانید بخش اکسپلور اینستاگرام با الگوریتم خاصی کار میکند و یکی از معیار های مهم افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین الگوریتم اینستاگرام، ارسال مداوم پست می‌باشد.

تصور کنید شما 20 عدد پست دارید و می‌خواهید در یک ماه ارسال کنید. اگر شما بدون ترتیب شروع کنید به ارسال پست در آخر ماه می‌بینید که هم از نظر محتوا کم آورده اید و هم اینستاگرام ارزش زیادی به پست های شما نداده.

ولی اگر یک تقویم محتوایی داشته باشید و با استفاده آن تقویم شروع کنید به ارسال محتوا در این صورت الگوریتم های اینستاگرام شروع می‌کنند به دادن ارزش هرچه بیشتر به پست های شما!

قدم سوم: نوشتن کپشن مناسب

نوشتن کپشن مناسب برای پست های اینستاگرام جهت افزایش فالوور واقعی

سومین نکته مهم افزایش فالوور اینستاگرام رایگان، نوشتن کپشن مناسب برای پست های پیج می‌باشد. برای درک بهتر اهمیت کپشن اجازه دهید یک مثال ساده برای شما بزنم.

تصور کنید شما یک ویدئو از پنالتی رونالدو در پیج اینستاگرام خودتان منتشر کرده اید و برای این پست هیچ کپشنی ننوشته اید.

کاربرانی که این پست را خواهند دید برای مثال 30 ثانیه وقت برای آن خواهند گذاشت؛ نکته جالب اینجاست که برای اینستاگرام مدت زمان سپری شده توسط کاربران برای هر پست نیز اهمیت خیلی زیادی دارد.

ولی تصور کنید این بار این پست را با یک کپشن مناسب و همچنین زیبا و با هشتگ های مناسب پست کرده اید، در این صورت کاربران به مراتب مدت زمان زیادی برای این پست خواهند گذاشت و اینستاگرام نیز مستقیما پست های شما را به افراد زیادی نشان خواهد داد که در نتیجه باعث افزایش فالوور رایگان و طبیعی پیج شما خواهد شد.

حتما بخوانید :   4 قدم شگفت انگیز برای انتخاب اسم پیج اینستاگرام

دومین نکته مهم هنگام نوشتن کپشن، استفاده کردن از هشتگ برای آن پست می‌باشد. اگر میخواهید در مورد هشتگ در اینستاگرام مطالعه کنید کافی است مقاله چگونه از هشتگ استفاده کنیم را مطالعه کنید.

قدم چهارم: شیر پست های خود به دیگران

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با شیر کردن پست ها

پس از این که یک پست جذاب منتظر کردید باید به فکر جذب بازدید کننده زیاد به آن پیج باشید. در قدم چهارم آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به یکی از مهمترین بخش های افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید پس از این که شما پست خود را ارسال کردید نیم الی یک ساعت اول پس از ارسال پست بسیار مهم می‌باشد! زیرا اینستاگرام در این بازه زمانی به رفتار کاربران نسبت به پست شما نگاه کرده و با در نظر گرفتن آن، پست شما را به افراد بیشتری ارسال خواهد کرد.

برای مثال فرض کنید اگر در نیم الی یک ساعت اول پس از ارسال پست تعداد شیر ها و سیو های پست شما زیاد باشد اینستاگرام به این نتیجه می‌رسد که پست شما واقعا ارزشمند است و به همین جهت پست شما را به افراد بیشتری نشان می‌دهد تا دنبال کننده های پیجتان افزایش یابد.

یک راه مهم این است که پس از اینکه پست خود را ارسال کردید با پیج های دیگر یا پیج شخصی خود شروع کنید به سیو و شیر کردن آن و به دوستان خود نیز همین نکته را گفته و همچنین از آنان نیز بخواهید که پست شما را شیر کنند.

قدم پنجم: فالو آنفالو کردن پیج ها!

بسیااااری از اساتید اینستاگرام با این نکته کاملا مخالف هستند، شاید شما هم از همچنین اساتیدی شنیده باشید که دیگر فالو آنفالو بروز نیست و باید قیدش را بزنید و از این حرف ها…

ولی ما در تست خودمان تمامی قضاوت ها را کنار گذاشتیم و شروع کردیم به تست کردن تمامی روش های موجود و دیدیم که اگر شما با اصولی که ما از آن استفاده کردیم را رعایت کنید، فالو و آنفالو بصورت قابل توجهی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش بازدید پست های شما خواهد شد.

پس سوالی که پیش خواهد آمد این است که چگونه فالو آنفالو کنیم؟

تکنیکی که ما در این قسمت خواهیم گفت میتواند کمی پیچیده باشد پس لطفا توجه کافی را داشته باشید.

فرض کنیم ما همان پیج فوتبال را داریم و میخواهیم از روش فالو آنفالو استفاده کنیم،

ابتدا باید به بخش جستجوی انیتساگرام رفته و کلمه مثلا فوتبال یا مسی یا رونالدو یا هر چیز مرتبط دیگری را جستجو میکنیم.

سپس وارد هشتگ مورد نظر در نتایج جستجو میشویم.

وارد بخش recently میشویم.

در این بخش شما آخرین پست های منتشر شده را خواهید دید یعنی پست هایی که چندین ثانیه پیش منتشر شده اند.

سپس پستی پیدا میکنید که هم مرتب با موضوع پیج شما باشد و هم چند تا لایک خورده باشد.

سپس وارد بخش لایک ها شده و لایک کننده های آن پست را فالو میکنید.

حتما بخوانید :   آموزش قدم به قدم استوری کردن استوری دیگران

خب چرا این کار را انجام میدهیم؟

فالو آنفالو

گفتیم که پست هایی که در این بخش قرار دارند چندین دقیقه و یا حتی چندین ثانیه پیش منتشر شده اند و کاربرانی که این پست را لایک کرده اند چندین دقیقه پیش آنلاین بوده اند و احتمال این که الان نیز آنلاین باشند بسیار زیاد است.

همین امر باعث خواهد شد که تقریبا 60 الی 80 درصد از افرادی که شما همین الان فالو کردید ، فالو شما را ببینند و به این کار شما واکنش نشان دهند.

توجه داشته باشید که شما در هر نیم الی یک ساعت فقط 20 نفر را باید فالو کنید تا اینستاگرام پیج شما را بلاک نکند.
اگر این بخش را نفهمیدید لطفا دوباره مطالعه کنید چون قدم پنجم بشدت در افزایش فالوور واقعی پیج شما تاثیر گذار خواهد بود.

قدم ششم: پاسخ دادن به کامنت ها در پیج های دیگران

ششمین قدمی که باعث افزایش فالوور پیجتان خواهد شد پاسخ دادن به کامنت پست های دیگران می‌باشد.

تصور کنید همان پیج فوتبال را دارید و چند پیج فوتبال دیگر را فالو کرده اید، یکی دیگر از کار هایی که شما باید انجام دهید این است که وارد پیج های رقبا شده و کامنت های آنها را بخوانید ، اگر در بین کامنت ها متوجه سوالی و یا کامنتی شدید که می‌توانید به آن پاسخ دهید، سریعا به آن کامنت پاسخ دهید.

اگر این کار را نیز بصورت مداوم انجام دهید پس از مدتی می‌بینید که بازدید کننده پروفایل پیج شما بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است!

قدم هفتم: تبادل با دیگر پیج ها

آخرین و یکی دیگر از مهمترین قدم های افزایش فالوور اینستاگرام بصورت رایگان، تبادل کردن با پیج های دیگران می‌باشد.

در این مرحله شما باید پیج هایی پیدا کنید که در زمینه شما فعالیت می‌کنند و تعداد دنبال کننده های هردوی شما تفاوت خیلی کمی دارند؛ پس از پیدا کردن این نوع پیج ها باید به این پیج ها دایرکت داده و ازشون بخواهید که اگر مایل باشند با پیج شما تبادل کنند.

برای تبادل نیز کافی است شما یکی از پست های آن پیج را در استوری و یا پی خودتان بگذارید و همین کار را نیز از پیج مورد نظر بخواهید تا برای شما انجام دهد.

سوالات متداول

آیا بصورت رایگان میتوانیم فالوور های پیج خود را افزایش دهیم؟

بله – در این مقاله آموزشی به شما 7 قدم ساده ولی موثر خواهیم گفت که با استفاده از آنها می‌توانید فالوور های پیج خودتان را بصورت کاملا رایگان افزایش دهید.

آیا برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما باید از ربات های اینستاگرام استفاده کنیم؟

نخیر – با رعایت قدم های گفته شده در مقاله فقط خودتان نیز میتوانید با روزی 4 ساعت فعالیت تعداد دنبال کننده ای خود را افزایش دهید.

پیج من یک پیج کسب و کاری است آیا این روش ها برای پیج من نیز جواب میدهند؟

تمامی قدم های ذکر شده برای هر نوع پیجی قابل پیاده سازی است.

منبع: راه های افزایش فالوور واقعی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مقصد

وبسایت مقصد یک منبع جامع، معتبر و همچنین رایگان برای آموزش اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها