اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004165314911959

آنچه که باید قبل از خرید روغن خراطین بدانید

روغن خراطین اصل را چگونه بشناسیم؟

کد: 140004165314911959

https://bit.ly/3wwgseR

، (اخبار رسمی): طبق مطالعات حکیمان طب سنتی، خراطین در اصل نامی بوده که در کتب طب قدیم به کرم گفته می‌شد، منظور از این کرم، کرم زالو هست نه کرم خاکی، اما در طول زمان و براساس اشتباه، امروزه به کرم خاکی، خراطین گفته می شود و مراد از روغن خراطین همان روغن کرم خاکی است.

روغن خراطین اصل را چگونه بشناسیم؟
روغن خراطین بهتر است یا روغن زالو؟

با توجه به این توضیحات بهتر است بگوییم روغن خراطین اصل یا روغن زالو اصل همان روغن زالو خراطین است.

پیش از هرچیزی باید بدانیم که روغن خراطین اصل چیست؟

طبق مطالعات حکیمان طب سنتی، خراطین در اصل نامی بوده که در کتب طب قدیم به کرم گفته می‌شد، منظور از این کرم، کرم زالو هست نه کرم خاکی، اما در طول زمان و براساس اشتباه، امروزه به کرم خاکی، خراطین گفته می شود و مراد از روغن خراطین همان روغن کرم خاکی است.

اما با توجه به اینکه روغن زالو خون رسانی بیشتری دارد و روغن کرم خاکی کلاژن سازی بیشتری دارد، ترکیب روغن زالو خراطین ترکیب ایده آلی است.

به همین دلیل روغن خراطین مورد تایید دکتر روازاده، همان روغن زالو خراطین است اما چون تناسب روغن کرم خاکی خیلی کمتر از روغن کرم زالو است، به این روغن، روغن زالو نیز گفته می شود.

با توجه به این توضیحات بهتر است بگوییم روغن خراطین اصل یا روغن زالو اصل همان روغن زالو خراطین می باشد.

چرا روغن‌ خراطین موجود در بازار تاثیر دائمی ندارد؟

یکی از مواردی که می‌تواند باعث این اتفاق شود، تهیه هرکدام از این روغن‌ها از کرم به‌صورت تکی است. به این صورت که تمامی مواد مورد نیاز برای حجم دهنگی در یک کرم وجود نداشته و نتیجه مطلوب را برای افراد ایجاد نمی‌کند. همچنین استفاده از روغن پایه مرغوب نیز بسیار اهمیت دارد. 

چرا بعد از مدتی حجم ایجاد شده از بین می‌رود؟

یکی از موارد بسیار مهم در تولید روغن زالو خراطین استفاده از روغن پایه موجود در این محصولات است. بیشتر محصولات موجود در بازار از روغن زیتون به عنوان روغن پایه استفاده می‌کنند که این کار نتیجه عجیبی در پی دارد. روغن‌های تولید شده با این روش در مرحله اول موجب افزایش حجم شده و در ادامه باعث کاهش حجم می‌شوند.

روغن خراطین اصل را از کجا تهیه کنیم؟

روغن زالو مورد تایید دکتر روازاده با روشی سنتی و خاص تولید می‌شود. در این روش روغن زالو با مقدار کمی روغن کرم خاکی به همراه روغن پایه‌ مناسب ترکیب شده و روغن زالو تولید می شود.
این محصول که با نشان احیای سلامت در عطاری اینترنتی عطارخونه عرضه می‌شود، می‌تواند با استفاده صحیح باعث افزایش حجم قسمت‌های بسیاری از بدن شود. اما تفاوت آن با موارد دیگری که با عنوان روغن خراطین یا روغن زالو نامیده می‌شوند در این است که تاثیر آن براثر گذر زمان از بین نرفته و همچنان مانا خواهد بود.

برخی از خواص درمانی روغن زالو خراطین

  • خواص روغن زالو مختص آقایان
  • بزرگ کردن سایز آلت آقایان
  • ایجاد نعوظ قوی تر
  • افزایش طول و قطر آلت به مرور زمان
  • افزایش قدرت و کنترل جنسی
  • بازسازی و اصلاح بیش از 6000 مویرگ آلت مردانه
  • افزایش گردش خون در عضو مورد نظر
  • بازسازی و اصلاح عروق

طریقه مصرف روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن آلت

روزی دوبار مقداری از روغن را روی آلت ریخته و کاملا ماساژ دهید تا جذب شود. سپس با آب ولرم بشویید. توصیه می شود این عمل را بدون ارضاء شدن صبح و شب تکرار کنید.

توجه داشته باشید که:

سرعت افزایش اندازه آلت در افراد مختلف متفاوت و متناسب با متابولیسم و نوع تغذیه فرد می باشد

طبق  نتایج هر 100 گرم از این روغن نسبت به مزاج افراد، باعث افزایش 1 الی 3  سانتی متری در طول آلت و همچنین صلابت آن می گردد. هر شیشه از این محصول  محتوی 25 سی سی معادل 20 میلی گرم می باشد

مصرف همزمان معجون لبوب کبیر و معجون مبهی، ممسک و نعوذآور جهت رفع زودانزالی، تقویت قوای جنسی و اثربخشی زیاد این روغن موثر می باشد

خواص روغن زالو مختص بانوان

بزرگ کردن سایز سینه، باسن و گونه به اندازه دلخواه همراه با رشد مطلوب و با مصرف بیشتر، بدون عوارض و برگشت

طریقه مصرف روغن زالو طبی در بانوان

برای افزایش گردش خون در عضو مورد نظرتان و نیز بزرگ کردن دیگر اعضای بدن خود بهتر است روزی یک تا دوبار عضو مورد نظر خود را به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

سپس جهت تسریع در روند رشد و افزایش حجم سینه از لیوان های مخصوص بادکش گذاری سینه و یا بادکش عضو مورد نظر استفاده گردد.

عوارض روغن خراطین اصل چیست؟

اگر  بخواهیم از روغن خراطین اصل استفاده کنیم، باید بدانیم که این محصول عوارض خاصی نداشته و تا به امروز موردی برای آن اعلام نشده است. البته شاید در  بعضی از افراد موجب عکس‌العمل‌های عادی پوست بشود که پس از پایان یافتن  دوره مصرف از بین رفته و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در هنگام خرید روغن  خراطین باید توجه ویژه‌ای به قیمت روغن خراطین داشته باشید تا محصولات  متفرقه را دریافت نکنید. البته توجه داشته باشید که روغن موجود در عطاری اینترنتی عطارخونه، تنها گزینه مورد تایید دکتر روازاده بوده و نظارت همیشگی بر روند تولید آن وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هدایای تبلیغاتی صدرا

ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا و قیمت کاملا رقابتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]