اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004175316316785

چگونه کسب و کار خود را گسترش دهیم

چگونه کسب و کاری حرفه ای داشته باشیم ؟

کد: 140004175316316785

https://bit.ly/2VtOVhd

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که کسب و کاری دارند و میخواهند آن را گسترش دهند و بصورت حرفه ای تر در زمینه مهارت و خدمات خود فعالیت نمایند میداند که داشتن یک برند و شرکتی که بصورت قانونی ثبت شده است چقدر می تواند به کسب و کار و خدمات آن ها اعتبار ببخشد.در این مطب برخی از خدمات حقوقی و ثبتی را معرفی خواهیم کرد.

چگونه کسب و کاری حرفه ای داشته باشیم ؟
چگونه کسب و کاری حرفه ای داشته باشیم ؟

شرکت رویال ثبت از سال 1384 فعالیت خود را در ایران آغاز نمود.جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره 02179624 تماس حاصل نمایید و یا به سایت royalsabt.com مراجعه نمایید.

شرایط ثبت شرکت

پروسه ثبت شرکت ، روندی طولانی است. کامل کردن مدارک و اطلاعات لازم، زمان بر است. باید تمامی مدارک و مراحل به طور کامل آماده باشند. برای اطمینان از کامل بودن این مدارک، باید از مشاوران و متخصص ها کمک گرفت. در غیر این صورت، ممکن است افرادی اطلاعات شرکت خود را در سامانه، ثبت کنند. اما در صورت کامل نبودن مدارک، درخواست آن ها رد می شود . این گونه فرصت خود را از دست می دهند. و برای به دست آوردن فرصت بعدی، باید مدتی را منتظر بمانند. حتی نبود یک مدرک و یا مجوز نیز می تواند؛ سبب رد شدن درخواست، ثبت کمپانی شود. مقدمات ثبت کردن شرکت ها بسیار گسترده است. بعضی از کمپانی ها برای فعالیت نیازمند، اخذ مجوز های مختلفی هستند؛ در این صورت ابتدا باید تمامی این مجوز ها از اداره‌ های مربوطه اخذ شود. در غیر این صورت امکان ثبت شرکت وجود نخواهد داشت.

اهمیت ثبت کردن قانونی برند

ثبت برند یک پروسه و روال قانونی دارد. بعد از طراحی برند مناسب، باید آن را حتما به ثبت قانونی رساند. ممکن است بعضی ها گمان کنند؛ نیازی به ثبت کردن برند نداشته و فقط کافی است، نام و یا نشانی را طراحی کرده و از آن استفاده کنند. این مسئله کاملا اشتباه است.  ثبت نکردن قانونی برند، می تواند مشکل های مختلفی را ایجاد کند. برند های ثبت نشده، نمی توانند در تبلیغات رسمی شرکت کنند. اما به غیر از این مورد، مشکل های بزرگ تری برای کسب و کارهای  که برند خود را به طور قانونی ثبت نکردند؛ به وجود می آید. اگر برند به طور رسمی ثبت نشود؛ ممکن است مشابه با یک برند رسمی باشد. این گونه مشکلات حقوقی و ادعا هایی مانند تقلب در کار، به وجود خواهد آمد. همچنین به غیر از این مورد ثبت نکردن برند، سبب سو استفاده نیز خواهد شد.

راهنمای ثبت علامت تجاری

ثبت علامت تجاری به منظور حفظ حق و حقوق معنوی و مادی از نشان یک برند شخصی یا حقوقی انجام میشود و در حالت کلی از نظر قانون کاملا اختیاری می باشد. البته برای برخی از فعالیت ها ثبت علامت و نشان کاملا اجباری بوده و هر گونه تجارت و کسب و کار بدون علامت منحصر به فرد و ثبت شده غیر قانونی تلقی می گردد. تمام کسب و کارهای مربوطه به تولید مواد آرایشی قابل استفاده مستقیم بر روی پوست، شرکت های تولید دارو و مواد غذایی و نوشیدنی مشمول این قانون میشوند

مفهوم ارزش افزوده

اگر بخواهیم در مورد مفهوم ارزش افزوده بیشتر توضیح دهیم؛ می توانیم از یک مثال کمک بگیرم. یک کالای تولیدی مانند نان را می توان کالایی چند مرحله ای در نظر گرفت. کشت گندم ، تبدیل آن به آرد و همچنین تبدیل آرد به نان، مرحله های تولید نان می باشد. در هر یک از این مرحله ها شخص یا گروهی بر روی محصول اولیه کاری انجام می دهد. بر اساس انجام این کار، از محصول اولیه، محصولی دیگر با ارزشی بیشتر به وجود می آید. ارزش اضافه شده در هر مرحله، بر قیمت و همچنین مالیات اخذ شده موثر است. اما  این مفهوم فقط برای کالا های تولیدی نیست. بلکه خدمات نیز مشمول این مفهوم مهم می شوند. به عنوان مثال، فروش کالا های وارداتی می تواند یکی خدمت چند مرحله ایی باشد. از واردات یک کالا تا رسیدن آن به دست مردم، چند مرحله وجود دارد. در هر یک از این مرحله ها به سبب کاری که انجام شده، ارزشی نیز افزوده می شود.

پروسه های قانونی مانند ثبت کردن شرکت معمولا زمان بر است. اگر این کار ها، به دست افراد غیر متخصص انجام شود؛ زمان بیشتری خواهد برد. به همین دلیل ثبت کردن قانونی شرکت ها، باید به دست افراد متخصص سپرده شود.

شرکت رویال ثبت از سال 1384 فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. این شرکت مفتخر است که برای بیش از 12000 شرکت و بنگاه اقتصادی ، ثبت شرکت ، ثبت برند و علامت تجاری و خدمات مالی و مالیاتی، اخذ ایزو و گواهینامه های معتبر بین المللی ، اخذ کد اقتصادی ،اخذ گواهینامه ارزش افزوده  بسیاری خدمات دیگر  با موفقیت به انجام رسانده است . جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره 02179624 تماس حاصل نمایید و یا به سایت royalsabt.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رویال ثبت

شرکت رویال ثبت از سال 1384 فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. این شرکت مفتخر است که برای بیش از 12000 شرکت و بنگاه اقتصادی ، ثبت شرکت ، ثبت برند و علامت تجاری و خدمات مالی و مالیاتی، اخذ ایزو و گواهینامه های معتبر بین المللی ، اخذ کد اقتصادی ،اخذ گواهینامه ارزش افزوده بسیاری خدمات دیگر با موفقیت به انجام رسانده است .

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ