اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004225324516777

خدمات ویژه پشتیبانی نرم افزار های مالی پیوست

خدمات ویژه پشتیبانی / اظهارنامه مالیاتی

کد: 140004225324516777

https://bit.ly/3xHuR9e

، تهران , (اخبار رسمی): جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم نرم‌افزارهای مالی پیوست، خدمات ویژه پشتیبانی از 21 تیر تا 31 تیر ماه هر روز تا ساعت 22 (حتی روزهای تعطیل) پاسخگوی مشتریان عزیز است.

خدمات ویژه پشتیبانی / اظهارنامه مالیاتی
خدمات ویژه پشتیبانی / اظهارنامه مالیاتی

تلاش میکنیم در ارائه خدمات بهترین باشیم…

با توجه به قوانین سازمان مالیاتی کشور، 31تیرماه آخرین مهلت رد کردن اظهارنامه های مالیاتی در سیستم سازمان مالیاتی کشور برای اشخاص حقوقی است.

براساس قانون اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیر ماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال خود را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مؤدیان مالیاتی به نشانی WWW.TAX.GOV.IR ارائه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

طبق آنچه سازمان امور مالیاتی اعلام کرده، شرط برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی، نرخ صفر و معافیت مالیاتی برای مودیان مالیاتی، ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.

بر این اساس، عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات در موعد مقرر، موجب تعلق جریمه برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری خواهد شد که این جریمه مطابق موضوع ماده (۱۹۲) قانون مالیات‌های مستقیم غیرقابل بخشودگی است.

جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم نرم‌افزارهای مالی پیوست، خدمات ویژه پشتیبانی از 21 تیر تا 31 تیر ماه هر روز تا ساعت 22 (حتی روزهای تعطیل) پاسخگوی مشتریان عزیز است.

نرم افزار حسابداری مالی از ارکان اصلی نرم افزارهای ستادی در هر سازمان و موسسه است . در نرم افزار مالی ، پشتیبانی فراگیر از نیازهای سازمانی، قابلیت انعطاف در پیاده سازی مدلهای مختلف حسابداری ، قابلیت اعتماد و سهولت استفاده ، مرکز توجه مدیریت سازمانها است .

پاسخگویی کامل با ارائه گزارشهای منظم ، دقیق و به موقع به سازمان امور مالیاتی و ارائه دفاتر مالی ، تراز ها و سود و زیان ، گزارشهای مالیاتی ، تنظیم سندهای ماهانه و ارائه اسناد مثبته مالی از امکانات بسیار مهم نرم افزار حسابداری است.

نرم افزار حسابداری قلب عملیاتی نرم افزارهای جامع مالی و مهمترین ابزار گزارشدهی مالی به ذینفعان داخلی و سازمان‌ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری پیوست

گروه نرم‌افزاری پیوست به همت جمعی از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و اتوماسیون سازمانی شکل گرفته است و در طول نزدیک به سه دهه از تجربه و فعالیت مستمر خود موفق به توسعه مجموعه نسبتا کاملی از نرم افزارهای اتوماسیون سازمانی در بخشهای مختلف مالی، ساخت و تولید، تدارکات، مدیریت منابع انسانی، اتوماسیون اداری، مدیریت مستندات سازمانی و … با رویکرد ERP شده است. مجموعه راهکارهای فراگیر پیوست در گستره وسیعی از خریداران و در بخشهای مختلف دولتی و کسب و کارهای خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه