اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275332415225

پایگاه خبری تجهیز نیوز پر بازدید ترین پایگاه خبری استان خوزستان شد

کد: 140004275332415225

https://bit.ly/3xQ5u54

، اهواز , (اخبار رسمی): به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و بنا به سایت جامع رسانه های کشور در میان پایگاه های خبری اختصاصی استان خوزستان و بر اساس رتبه بندی بین المللی الکسا پر بازدید ترین پایگاه های خبری اختصاصی در استان خوزستان در سال 1400 بروزرسانی شد .

پایگاه خبری تجهیز نیوز پر بازدید ترین پایگاه خبری استان خوزستان شد
پایگاه خبری تجهیز نیوز پر بازدید ترین پایگاه خبری استان خوزستان شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و بنا به سایت جامع رسانه های کشور در میان پایگاه های خبری اختصاصی استان خوزستان و بر اساس رتبه بندی بین المللی الکسا پر بازدید ترین پایگاه های خبری اختصاصی در استان خوزستان در سال 1400 بروزرسانی شد.

لازم به ذکر است که الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی است که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف اقدام به رتبه بندی سایت های اینترنتی می نماید. خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت بالاتر می باشد. همچنین این وب سایت رتبه سایت ها در کشورهایی که بیشترین بازدید را دارند و تعداد متوسط بازدیدهای روزانه (Views) در سه ماه اخیر را بدست می دهد.

 از نکات قابل توجه این آمار بدست آمده قرار گرفتن پایگاه خبری تجهیز نیوز در رده نخست پر بازدیدترین سایت های خبری اختصاصی استان خوزستان است که با توجه به تازه تاسیس بودن این پایگاه خبری بسیار قابل توجه است.

بر اساس آمار الکسا ، دو پایگاه خبری زیر به عنوان برترین سایت های خبری اختصاصی خوزستان معرفی شدند:

1-پایگاه خبری تجهیز نیوز

2-پایگاه خبری نفت آنلاین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیز صنعت

«مرکز پژوهش‌های صنعتی معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد» به عنوان نخستین مرکز تحقیقاتی در زمینه ماشین آلات و تجهیزات نفت و گاز، پس از بررسی کارشناسی و کسب امتیازات لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها