اطلاعات تماس
  • 021419*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275332516782

شیشه های تراس زیبا

کد: 140004275332516782

https://bit.ly/3hJa8fI

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از شیشه های زیبا بالکن وتراس های خود را زیبا کنید.

شیشه های تراس زیبا
شیشه های تراس زیبا

کاربرد شیشه آکاردئونی

با توجه به نحوه باز و بسته شدن درب هایی که دارای شیشه های آکاردئونی می باشند و همچنین استفاده از درزگیرهای بسیار مقاوم بین هر یک از پارتیشن ها، این شیشه ها را می توان در محیط های مختلفی در ساختمان استفاده نمود. از مهم ترین کاربردهای این شیشه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

شیشه آکاردئونی بالکنی

 یکی از اصلی‌ترین موارد کاربرد این شیشه ها بالکن و تراس می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از درزگیر در بین لت های این شیشه ها باعث میشود تا حشرات و همچنین آلودگی هوا و صدا و نم و رطوبت از آنها عبور نکنند. در مقابل، در مواقعی که قصد دارید فضای جلوی بالکن کاملا باز باشد و تبادل هوا صورت گیرد، کافیست به راحتی پارتیشن اول از شیشه های آکاردئونی را به توجه نوع آنها به سمت راست یا چپ حرکت دهید تا مابقی لت ها نیز شروع به حرکت نمایند و کاملا باز شوند.

بالکن شیشه ای تاشو چیست؟

این سیستم طوری طراحی شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه‌ی پانل ها متحرک می باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرد. شیشه ها از نوع سکوریت نشکن به ضخامت ۸ میلیمتر می باشد.

اگر بالکنی کوچک دارید و یا می خواهید از بیشترین فضای بالکن خود استفاده کنید بهترین گزینه برای بالکن شما بالکن شیشه ای تاشو است. بالکن شیشه ای تاشو یا در در طی زمان توانسته است محبوبیت و کارایی خود را به همه نشان دهد . به همین دلیل هر سال سهم بزرگ تری از بازار را به خود اختصاص می دهد. در این محصول از اتصالات غلتک بلبرینگ از جنس فولاد ضد زنگ استفاده میشود تا به اندازه کافی برای حمل پانلها مقاوم باشد.

ملزمه ی استفاده شده در این بالکن به غایت مستحکم و با دوام می باشد.

شیشه تراس چیست؟

 به شیشه های تاشو، ریلی، کشویی و لولایی نصب شده در مقابل تراس ساختمان ها اصطلاحا شیشه تراس گفته میشود که نه تنها در آپارتمان های مسکونی، بلکه در محیط های اداری و ویلاها نیز کاربرد زیادی پیدا کرده اند. با نصب این شیشه ها در مقابل بالکن شرایطی فراهم می گردد تا بتوانید از فضای اختصاص داده شده به این بخش از ساختمان به صورت بهینه استفاده نمایید. تبدیل کردن تراس به گلخانه های کوچک آپارتمانی، ایجاد فضای مناسب برای دورهمی های دوستانه و دو نفره و همچنین جلوگیری از ورود سر و صدای زیاد خیابان و گرد و غبار و آلودگی هوا به درون ساختمان از مهم ترین مزایای این شیشه ها به شمار می روند.

انواع شیشه تراس

شیشه در صنعت ساختمان سازی مدرن کاربرد بسیار زیادی دارد و برخلاف گذشته تنها به عنوان پنجره از آن استفاده نمیشود. به طوریکه می توان کاربرد آنها را در درب های ورودی و داخلی ساختمان ها و همچنین سقف و بالکن و تراس مشاهده نمود. به همین دلیل تنوع در این تجهیزات در سالهای اخیر بسیار زیاد شده و متناسب با محیط حق انتخاب بالایی برای آنها خواهید داشت. به عنوان مثال، از رایج ترین انواع این سازه ها با توجه به نوع شیشه به کار رفته در آنها می توان بهگروه های زیر اشاره نمود:

شیشه تراس سند بلاست (شیشه های مات و طرح دار)

شیشه رنگی تراس (برنزی، طلایی، قهوه ای و ..)

شیشه های معمولی (بدون رنگ و شفاف بوده و حدود ۷ میلیمتر ضخامت دارند)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جام تراس

در سـال 1387شـرکت مهندسـی جـام تـراس بـا نـگاه متفـاوت بـه صنعـت طراحـی سـاختمان در قالـب شـرکت مهندسـی بـا مسـئولیت محـدود فعالیـت خـود را آغـاز نمـود. در طـــی ایـــن سـالها بهرهمندی از ایدههـای خـــاق و نوآورانـــه تحـــت مدیریتـــی یکپارچــه، زمینــه طراحـی و تولیـد سیسـتم در و پنجـره هـای تاشـو و ریلـی را بـه عنـوان یکـی از زیـر شـاخه هـای فعالیـت خـود در کیفیتــی همــگام بــا برندهــای پیشـرو بـرای مـا رقـم زده اسـت. مدیریــت یکپارچــه و نظــارت جامــع بــر تمــام ابعـــاد، در مســـیر ارائــه محصـــولات باکیفیت، بهبــود مســـتمر و جلـــب رضایـــت مشـــتریان پایههـای اصلـی مدیریـت درونگروهـی ماسـت. جـام تـراس مســـئولیت برنامه ریزی، هدایـــت و کنتـــرل بخشهای تحـــت نظـــارت خـــود را بـــر اســـاس اهـــداف برنـــد، پشـــتیبانی میکننـد. مــا بــا اتــکا بــه فنــون و قواعــد مدیریــت نویــن در کنــار دانــش و تجربــه مدیــران خــود، بــا طراحــی و تولیــد سیســتم در و پنجرههــای تاشــو و ریلــی ابــداع بزرگــی در عرصــه صنعــت و ســاختمان پدیــد آوردهایــم.

اطلاعات تماس
  • 021419*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید