اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275333116849

آموزش تحلیل تکنیکال بازار بورس

کد: 140004275333116849

https://bit.ly/2UkadxE

، اصفهان , (اخبار رسمی): بورس

آموزش تحلیل تکنیکال بازار بورس
آموزش تحلیل تکنیکال بازار بورس

امروزه یکی از بازارهای بزرگ جهانی برای کسب درآمد بازار بورس است. بازار بورس در اصل بازاری ریسک پذیر است اما با داشتن آگاهی و دانش کافی و شناخت بازار ریسک را به حداقل ، بازدهی را به حداکثر برسانید.

برای معامله در بورس و کسب سود از آن لازم است تا با آموزش صحیح دانش تحلیلی خود را افزایش دهید. آکادمی راتین بورس در کنار شما است تا آموزش بازارهای سرمایه ای را به صورت کامل و حرفه‌ای تجربه کنید.

اگر می‌خواهید بدانید که واقعا «بورس چیست؟» و دانش معامله ‌‌گری و سرمایه‌ گذاری در بورس را از صفر یاد بگیرید، آکادمی راتین بورس این زمینه را برای شما فراهم کرده است.

آموزش های آکادمی راتین بورس به صورتی طراحی و طبقه بندی شده است که همه افراد با هر سطح دانشی از مبتدی تا پیشرفته، با یادگیری مطالب آموزشی هر بخش به صورت سریالی، بتوانند تجربه سرمایه‌گذاری بهتر و معامله‌های سودآور‌ی در بورس داشته باشند.

تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی یکی از روش ‌های تحلیل سهام شرکت ‌ها است که با استفاده از آن می‌ توان سرمایه ‌گذاری مطلوب ‌تری را تجربه کرد.

پس از یادگیری تحلیل تکنیکال به عنوان یکی از مهارت ‌های آموزش بورس می‌توانید از روی نمودار تغییر قیمت هر سهم، روندهای افزایش یا کاهش قیمت آن سهم را در آینده را پیش‌ بینی کنید.

همچنین با تحلیل تکنیکال بورس می‌آموزید که چگونه با تجزیه و تحلیل نمودار سهام از طریق ترسیم خطوط روند، شناسایی واگرایی و همگرایی در نمودار سهم، یافتن الگوهای پایه و استفاده از ابزارها و اندیکاتورهای مختلف، در زمان مناسب اقدام به خرید و فروش سهام کنید تا ریسک کمتر و سود بیشتری را برای خود به ارمغان آورید.

آکادمی راتین بورس با آموزش کامل تحلیگری و تریدری برای شما این امکان را فراهم می کند در همه بازارهای سرمایه ای از جمله بورس سهام طلا فارکس و ارز دیجیتال به راحتی سود کنید!

آکادمی راتین دیگر دوره های ویژه بازارهای مالی را برای علاقمندان نیز برگزار می کند:

- دوره آموزش تحلیلگر بازارهای مالی بین المللی(فارکس)
- دوره آموزش استراتژی های برتر معاملاتی
- دوره آموزش تحلیل بنیادی 
- دوره آموزش ارزهای دیجیتال
- دوره آموزش پرایس اکشن
- دوره آموزش تابلوخوانی و فیلترنویسی

گام به گام با شما از آموزش بورس تا موفقیت در بازارهای مالی، آکادمی راتین بورس با ۱1 سال سابقه آموزش موفق در حوزه بازار سرمایه آماده ارائه خدمات زیر به کلیه افرادی که می خواهند وارد بازار بورس شوند دارد:

- کلیه‌ ی افرادی که می‌خواهند وارد بازارهای سرمایه ای از جمله بورس سهام طلا فارکس و ارز دیجیتال شوند و اطلاعات کافی را ندارند.
- کلیه‌ی افرادی که با اطلاعات کم مشغول به خرید و فروش در بازارهای سرمایه ای شده‌اند
- افراد جدی و مصمم در سرمایه گذاری سودآور در بورس سهام طلا فارکس و ارز دیجیتال
- سرمایه گذاران سطح متوسط که می خواهند عملکرد خود را بهبود بخشند و به دانش قوی از تجزیه و تحلیل نمودار، تحلیل تکنیکال، مدیریت سبد و ریسک دست یابند.
- کلیه‌ی افرادی که کلاس‌های مختلفی رفته‌اند اما هنوز تحلیل گری را نمی دانند!

«هوشمندانه و حرفه ای سرمایه گذاری کنید»
راه های ارتباطی با آکادمی راتین بورس
شماره های تماس : ۰۳۱۳۶۶۳۳۳۷۶ – ۰۹۱۳۵۶۶۸۰۰۱
وبسایت : www.ratinbourse.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راتین بورس

آموزش و اطلاع رسانی بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش