اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004285335515287

دکتر متخصص کیست مویی

بهترین کلینیک و دکتر متخصص کیست مویی در تهران

کد: 140004285335515287

https://bit.ly/3y2B67y

، (اخبار رسمی): کیست مویی بیماری به شدت آزار دهنده ای است اما وقتی این کیست متورم شده یا عفونت کرده در واقع به یک دردسر بزرگ و به نظر غیر قابل حل تبدیل شده است. خارش، سوزش و درد شدیدی که در این حالت بیمار تحمل می کند، غیر قابل وصف است.

بهترین کلینیک و دکتر متخصص کیست مویی در تهران
دکتر کیست مویی

جراحی کیست مویی به دلیل واقع شدن این بیماری در ناحیه ای مملو از اعصاب بسیار حساس است. زیرا هر اشتباهی ممکن است عواقب خاص خود را به همراه داشته باشد.

نگاهی اجمالی به بیماری ….
کیست مویی
بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدال نوعی بیماری عفونی است که چون در ناحیه نشیمنگاه ظاهر میشود؛ از بیماریهای مقعدی نیز به شمار می رود. 

کیست مویی باعث میشود، حفره یا گودالی روی پوست ظاهر شود که پزشکان علت آن را برگشت مو به داخل پوست می دانند. این حفره به مرور گسترده تر شده و بخش زیادی از پوست و عضلات این ناحیه را درگیر می کند. با پیشرفت بیماری میزان عفونت بیشتر شده و سایر علائم مثل درد، خارش، سوزش و …. نیز تشدید میشوند.

هنوز هم علت مشخصی برای این بیماری یافت نشده اما پزشکان این عارضه را با زیاد نشستن، استفاده از لباسهای تنگ، پرمویی و عدم رعایت بهداشت مرتبط می دانند. اما در هر حال باید خیلی سریع برای درمان کیست مویی اقدام نمایید.

چرا باید سریعاً برای کیست مویی اقدام کنیم؟

کیست مویی بیماری عفونی و پیشرونده ای است که هر قدر از زمان شروع آن بگذرد، درمان بیماری پیچیده تر میشود. زیرا عفونت، نواحی بیشتری از پوست را درگیر می کند. ممکن است این عفونت به سایر نواحی بدن نفوذ کرده و حتی وارد خون شود. 

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد عوارض درمان نکردن کیست مویی داشته باشید به این صفحه مراجعه کنید.

مشاهده جوش چرکی در اطراف مقعد، فرورفتگی یا برجستگی های دردناک، تب و لیزر از نشانه هایی است که به شما هشدار میدهند، باید هرچه سریع تر برای درمان کیست مویی اقدام کنید.

برای درمان کیست مویی به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

برای تایید و تشخیص کیست مویی می توانید از پزشکان مختلف با تخصص های متفاوت کمک بگیرید، اما برای درمان این بیماری تنها یک پزشک وجود دارد!

متخصص جراح

بهترین گزینه ی دکتر برای تشخیص و درمان کیست مویی، متخصص جراح است. زیرا کاری که این متخصص در آن مهارت ویژه دارد، جراحی است. پزشک جراح تسلط، تجربه و علم کافی برای درمان این بیماری را دارد.

البته که باید توجه داشته باشید، تحصیل در این رشته تنها معیار مورد نیاز برای انتخاب پزشک نیست! در واقع باید از مهارت و تجربه پزشک و روشی که برای درمان کیست مویی انجام میشود، نیز اطمینان خاطر داشته باشید. جراحی که بار ها و بارها کیست مویی را درمان کرده، بی شک با پیچیدگی های درمان این بیماری آشنایی دارد و میتواند بهترین انتخاب پزشک برای درمان این بیماری باشد.

در ضمن این متخصص هم در زمینه درمان به روش جراحی سنتی و هم در درمان با لیزر تخصص کافی را دارا است. 

دکتر متخصص عفونت

شاید این تصور اشتباه وجود داشته باشد که برای درمان کیست مویی که عفونت کرده باید از به متخصص عفونت کمک بگیریم. اما خوب است بدانید این پزشکان تنها می توانند در رفع عفونت ناشی از بیماری موثر باشند. در ضمن برطرف شدن عفونت کیست مویی به معنی درمان آن نیست.

این بیماری تنها زمانی به طور کامل از بین میرود که حفره کیست مویی به طور کامل تخلیه شود.

پزشک متخصص پوست

تعدادی از بیماران با مشاهده علائم اولیه کیست مویی، آن را با بیماریهای پوستی مرتبط می دانند و به پزشک متخصص پوست مراجعه می کنند. این پزشکان می توانند به تشخیص بیماری شما کمک کنند؛ اما باید برای درمان از پزشک دیگری کمک بگیرید. 

بهترین جراح کیست مویی چه ویژگی هایی دارد؟

جراحی کیست مویی به دلیل واقع شدن این بیماری در ناحیه ای مملو از اعصاب بسیار حساس است. زیرا هر اشتباهی ممکن است عواقب خاص خود را به همراه داشته باشد. بنابراین لازم است در حین انتخاب پزشک برای رفع این بیماری به نکات زیر توجه داشته باشید:

دکتر متخصص جراح کیست مویی 

مجرب و متخصص باشد : مسلم است که در اولین قدم این پزشک باید، در زمینه درمان این بیماری علم کافی داشته باشد. اما تجربه و مهارت نیز یکی از لازمه های درمان موفق این بیماری است.

درمان را به تعویق نیاندازد : یکی از معیارهای اصلی برای موفقیت در درمان کیست مویی زمان مناسب است. اگر بیماری با تاخیر درمان شود، عفونت گسترش یافته و ممکن است به سایر بافت های بدن و یا خون نفوذ کند. پس پزشکی را انتخاب کنید که بتواند در اسرع وقت شما را ویزیت و بیماری را درمان نماید.

به علم روز مسلط باشد : بهتر است این بیماری را جدی بگیرید و پزشکی را انتخاب کنید که به علم روز و روش های نوین درمان آشنایی داشته و آن را به کار گیرد. استفاده از تجهیزات به روز برای درمان نیز می تواند در نتیجه ی آن و پیشگیری از عوارض موثر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

drabedian

کلینیک عابدیان، مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی با لیزر در تهران است. خدمات این مرکز شامل موارد زیر میشوند: درمان بواسیر با لیزر درمان کیست مویی با لیزر درمان شقاق با لیزر درمان فیستول با لیزر درمان واریس با لیزر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی